Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (9381)

Vierailija
9221/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9:10 imurointi on suoritettu ja Muru tai Maili käy heti tarkistamassa lopputuloksen.

Vierailija
9222/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tämä ketjuhan on tunnettu...".. 🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9223/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:42 on aika ottaa päivätirsat että jaksaa taas päivemmällä pistää hulinaksi

Vierailija
9224/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Kolme eläinlääkäriä ollut tekemässä pentujen tarkistusta, esiteltiin livenä yksi sekä vielä istuvat kaikki tunnin pentulaatikossa, ja yksi täällä on niin varma napatyrästä :)

Mutta juu, hän on hän. Eikös pentujen löysä nahka tarkoittanut nestehukkaa, Kaste oli hylätty emon ja muiden pentujen toimesta muutaman viikon ikäisenä, Murun läähätys synnytyksen jälkeen tiesi kuolemaa jne.

Ja mun mielestä se välillä hylätyksi joutunut oli Kuura(kin?).

Kasteen "hylkääminen" oli siinä vaiheessa, kun pennut vielä ryömivät ympyrää silmät kiinni kohti imemään nisää. Jossain vaiheessa oli joutunut yksikseen rykelmästä, niinkuin jokaiselle kävi silloin tällöin. Tämä nyt oli vaan huolestujalle merkki, että Kaste on elinkelvoton ja h

Lukuisia kertoja on vastattu asiallisesti ja silti aina käy niin, että väitteen esittäjä suuttuu ja väittää, että täällä saa olla vain yhtä mieltä.

Rautalangasta: se, että joku on perustellusti eri mieltä ei ole sensuuria, irvailua eikä kiusaamista.

Jos ei kestä, että joku muu ei ole samaa mieltä, mikä idea on keskustelussa? Se on yksinpuhelua, ei keskustelua, jos muiden pitää vain nyökytellä kaikelle mitä kommentoi.

Vierailija
9225/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on suuttunut? Väärä tulkinta tuo. Entäpä ne hymiöiden kylväjät jotka kyselevät eikö hävetä? Ihan selvää pilkkaa ja kiusaamista, mitä muuta se on? Mutta se on tietekin ihan ok, hyvin osaavat keskustella ja oikaista harhaluuloja todeksi.

Vierailija
9226/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha riidellä ja äkistä tai besseröidä. Jos joku on huolissaan jostakin tai toivoo jotakin, siinä ei ole mitään pahaa eikä sitä tarvitse torpata ja oikaista suurin moittivin elkein.

Vierailija
9227/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariolive olisi mukava. Sitä voisi näyttää maailman tappiin asti, välillä vaihtaa vaikka eri akvaario siihen jos sama alkaa kyllästyttämään. Siinä sitten akvaarion huoltaja välillä lässyttäisi kaloille ja katsojat kuvittelisivat että se puhuu heille, kaikilla hyvä mieli.

Vierailija
9228/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha riidellä ja äkistä tai besseröidä. Jos joku on huolissaan jostakin tai toivoo jotakin, siinä ei ole mitään pahaa eikä sitä tarvitse torpata ja oikaista suurin moittivin elkein.

Huolissaan olemista ei ole sellainen, että näkee jotain ja sitten keksii sille jonkun patologisen syyn täysin omien mielen harhojensa synnyttämänä tyyliin pennulla viiltoja. Pitää vähän miettiä mitä sanoo. 

Tai jos katsoo lähetystä minuutin päivässä ja juuri silloin näkee kun joku pentu pyrki syliin, mutta ei päässyt, niin siitä ei pidä vetää johtopäätöstä, että pentua taas syrjitään, vaan ensin muistuttaa itselleen, että olen katsonut vain minuutin tätä liveä ja jatkaa eteenpäin. Saahan sitä omassa mielessään keksiä vaikka mitä satuja, mutta ei niitä julkisuuten pidä oksentaa ilman että on tarkistanut ensin omat faktansa. 

Vierailija
9229/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvaariolive olisi mukava. Sitä voisi näyttää maailman tappiin asti, välillä vaihtaa vaikka eri akvaario siihen jos sama alkaa kyllästyttämään. Siinä sitten akvaarion huoltaja välillä lässyttäisi kaloille ja katsojat kuvittelisivat että se puhuu heille, kaikilla hyvä mieli.

https://www.montereybayaquarium.org/animals/live-cams

Vierailija
9230/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan olemista ei ole sellainen, että näkee jotain ja sitten keksii sille jonkun patologisen syyn täysin omien mielen harhojensa synnyttämänä tyyliin pennulla viiltoja. Pitää vähän miettiä mitä sanoo. 

Tai jos katsoo lähetystä minuutin päivässä ja juuri silloin näkee kun joku pentu pyrki syliin, mutta ei päässyt, niin siitä ei pidä vetää johtopäätöstä, että pentua taas syrjitään, vaan ensin muistuttaa itselleen, että olen katsonut vain minuutin tätä liveä ja jatkaa eteenpäin. Saahan sitä omassa mielessään keksiä vaikka mitä satuja, mutta ei niitä julkisuuten pidä oksentaa ilman että on tarkistanut ensin omat faktansa. 

Sinäkin taas asialliseen tyylin oikaisit väärät luulot, niin sitä pitää toimiakin.

Vierailija
9231/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan ihan just niinkuin haluun. Piste. En tosin tiedä kelle puhut.

Vierailija
9233/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussit  esiin.. 🥳

Vierailija
9234/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on esitetty sellainen toive, että pidetään ketju ystävällis mielisenä ja mukavana kaikille osapuolille. Sitten siihen aina pamahtaa tuollainen räväkkä persoona kommentoimaan " mä teen mitä mä haluun ".

Vierailija
9235/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on esitetty sellainen toive, että pidetään ketju ystävällis mielisenä ja mukavana kaikille osapuolille. Sitten siihen aina pamahtaa tuollainen räväkkä persoona kommentoimaan " mä teen mitä mä haluun ".

Mistäs tiedät mitä minä haluun

Vierailija
9236/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoit itse, että kirjoitat ihan just niinkuin haluun. En minä ole sanonut tietäväni mitä haluat, se jää nähtävksi.

Vierailija
9237/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauaksi piti kelata että löyty viesti jossa puhutaan koiranpennuista 🤔

Vierailija
9238/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoit itse, että kirjoitat ihan just niinkuin haluun. En minä ole sanonut tietäväni mitä haluat, se jää nähtävksi.

Tuskin näetkään 😁

Vierailija
9239/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla pennuilla jo koti?

Vierailija
9240/9380 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20187822/64-3-284531

oli ensimmäisten pentujen lähtöpäivän aamu. Muru-emo antoi pennuilleen oma-aloitteisesti pitkään maitoa. Pentujaan vieroittanut Muru on suhtautunut imetykseen torjuvasti, mutta ehkä emonvaisto sai sen imettämään.