Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13.29 joku musta- valko pennuista ennakoi ja työntää nurin kääntyneen pallomeri ämpärin suoraan kuvaan astelevan Mutun vatsan viereen 😂 viisas ratkaisu jos olisi ollut maitobaari auki , olisi yltänyt helposti imemään 😃
Marun
Kaikki maito talteen vaikka ei Maililla vielä maitoa olekaan tarjota. Mutta tosi hyvä lypsyjakkara silti 😂😂
Pärkkele 😠
Areenan alalaidassa seisoo "Osa pentuliven aluksi aroista pennuista on nyt rohkeita leikkijöitä"
Ei hele 😠
Murun mammahan sanoi ettei yksikään ole ollut arka vaan harkitseva. Arkuus on ihan eri juttu kuin harkitsevuus!!
Ja miten niin osa?? Kaikkihan ne on rohkeita leikkijöitä!!!!!
Olisipa suora linja Yleen niin vaatisin oikaisua! 🤬
13:39 tämän pennun mielestä sillan ruuvit ovat ihan vinksallaan, yrittää kovasti korjata tilannetta mutta pari muuta pentua tulee häitsemään remppapentua ja homma unohtuu kokonaan
13:41 mulla on toisella välilehdellä auki pentulive ja toisella tämä palsta, ja kolmannella yritän tehdä muita hommia mutta ei tuu mittään kun oli taas pakko vilkaista mitä tapahtuu kun kamala rähinä päällä taas
Oma vika, jos vaikka sulkis muut vällehdet ja keskittyisi niinhin muihin hommiin 😂🙃😂
Vierailija kirjoitti:
Pärkkele 😠
Areenan alalaidassa seisoo "Osa pentuliven aluksi aroista pennuista on nyt rohkeita leikkijöitä"
Ei hele 😠
Murun mammahan sanoi ettei yksikään ole ollut arka vaan harkitseva. Arkuus on ihan eri juttu kuin harkitsevuus!!
Totta!!! Nyt reklamaatiota Ylelle että korjaavat tuon mokan
Eikö toimittajat tiedä etteivät arkuus ja harkitsevaisyys ole synonyymeja.
Harkitseva on muunmuassa varovainen tai ajattelevainen mutta ei koskaan arka.
Kukaan pennuista ei ole koskaan ollut arka joten nymmääkin rupian noitumaan 😡😠🤬🤬🤬.
Toimittaja on Mari Keinänen (on julkinen tieto, löytyy artikkelista ylen sivulla) että pitääkö pistää yksityispostia 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärkkele 😠
Ei hele 😠
Totta!!! Nyt reklamaatiota Ylelle että korjaavat tuon mokan
Eikö toimittajat tiedä etteivät arkuus ja harkitsevaisyys ole synonyymeja.
Harkitseva on muunmuassa varovainen tai ajattelevainen mutta ei koskaan arka.
Kukaan pennuista ei ole koskaan ollut arka joten nymmääkin rupian noitumaan 😡😠🤬🤬🤬.
Toimittaja on Mari Keinänen (on julkinen tieto, löytyy artikkelista ylen sivulla) että pitääkö pistää yksityispostia 😠
En usko hetkeäkään, että koirasta voi käyttää adjektiivia ajattelevainen. Tai ajattelematon. Koira ei jätä säntäämättä johonkin siksi, että ajattelisi niin paljon. Mitä pahaa on sanassa arka? Itse ainakin käytän itsestänikin sitä sanaa erilaisissa tilanteissa.
Kaikesta sitä loukkaannutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet pennuista taisi kadota lootasta puoli yhdeksän jälkeen.
Olisko ollut terveystarkastus ensimmäisenä lähteville pennuille? Lääkärinlausunto ei saa olla viikon vanhempi, jos koira vakuutetaan.
Toisaalta olivat sen pari tuntia poissa minkä eilinenkin porukka palvelutalossa. Ja nyt erit, paitsi Tupru oli taas matkassa. Maililla oli kaulapanta ennen lähtöä, niin sikälikin miksi olisi pentujen lääkärintarkastuksessa paikalla.
Eilen kun poissa olleet pennut palasivat ja Pirjo innokkaana pentujen ystänä hääri niiden kanssa kaikenlaista, niin siinä lomassa jossain kohtaa kehui pentuja. Sanoi että olette te kyllä taitavia, lääkärissäkin menitte itse puntarille tms. Kelasin tuota kohtaa pariin kertaan ja omasta mielestä aina ku
Minäkin kuulin tuon lääkärissä käynnin. Eilen lisäksi kertoilivat siitä palvelutalossa käynnistä, kasvattaja mm. vastasi kysymykseen, että millä perusteella valitsivat vierailulle otetut pennut. Olivat kuulemma valinneet pennuista ne, jotka eniten viihtyvät sylissä ja antavat silitellä, ajatellen että vanhuksille olisi iloa, kun saisivat pitää sylissä. Luulisi kaiken järjen mukaan, että olisi samalla maininnut, jos olisi ollut tarkoitus loppujen pentujen kanssa mennä toiselle käynnille. Eli kyllä veikkaan lääkärissä käyttämistä tämän päivän käynnin syyksi, osa kävi eilen samalla reissulla ja loput tänään.
Vierailija kirjoitti:
Pärkkele 😠
Ei hele 😠
Otatkohan nyt tämän liian tosissaan? Ei ne pennut siitä millään tavalla vahingoitu jos toimittaja käyttää väärää sanaa.
Minäkin kiinnitin huomiota tohon "lääkärissä itse vaa'alle". Pirjo lipsautti ilmeisesti vahingossa asian, joka ei ollut tarkoitettu yleisölle.
Ihmettelin eilen, et pirjo pitkään laatikossa jo ennen chattia, mikä toki kiva asia, muttei pitänyt pentuja sylissä silitellen lempeästi, vaan syötti koko ajan makupaloja ja teetti nenätyötä. On mahtanu kuvut olla pinkeinä. Onkohan mahat menny sekasin?
Onko tän vuoden rutiinina kasvattajan hyvänyöntoivotukset ja -istuskelut pentulassa? Kysyn, koska kaipaan sitä, enkä ole itse havainnut.
Olisiko joku pentu ollut huono vointinen ja sitä pentua on käytetty tarkistuksessa?
Vierailija kirjoitti:
No voi hellanduudelis jos jonkun viestejä on poistettu. Oikeesti hei, antaa poistua, ei kai maailma siihen kaadu, höpöhöpö palsta ja koiranpentu keskustelu 😅🤣😂
No voi hellanduudelis, miksi ihmeessä muiden kommentit sinua niin ärsyttää, että niitä pitää poistella? Etpä selvästikään suhtaudu palstaan ja keskusteluun yhtään niin kevyesti kuin yrität antaa ymmärtää.
Mä kanssa ihmettelin sitä herkkujen määrää mitä Pirjo pennuille melkein pari tuntia "syötti" jotenkin vimmaisesti ja sittenhän oli myös herkkuvettäkin. Ei ilmeisesti ainakaan kakkalootaan ole tullut ripulikakkaa, että hyvä jos mahat pennuilla kesti.
Katselen ensimmäistä kertaa Pentuliveä ja tiedän hänen olevan monen mieleinen vieras jne. Mutta mä olen nähnyt nyt tuo molemmat vierailut tällä kaudella ja en nyt oikein ymmärrä hehkutusta hänen ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kiinnitin huomiota tohon "lääkärissä itse vaa'alle". Pirjo lipsautti ilmeisesti vahingossa asian, joka ei ollut tarkoitettu yleisölle.
Ihmettelin eilen, et pirjo pitkään laatikossa jo ennen chattia, mikä toki kiva asia, muttei pitänyt pentuja sylissä silitellen lempeästi, vaan syötti koko ajan makupaloja ja teetti nenätyötä. On mahtanu kuvut olla pinkeinä. Onkohan mahat menny sekasin?
Onko tän vuoden rutiinina kasvattajan hyvänyöntoivotukset ja -istuskelut pentulassa? Kysyn, koska kaipaan sitä, enkä ole itse havainnut.
Katson harvoin koko lähetystä, mutta olen silti nähnyt ihmisten viettävän pentujen kanssa aikaa. Sitä en tiedä, toivottaako kukaan hyvää yötä, mutta olen satavarma, että koirat ei kärsi jos ei toivota.
Jos katsoja kaipaa jonkun sanomaan hyvää yötä, kannattaa toive esittää omille läheisille.
En ole hetkeen ehtinyt katselemaan enkä palstailemaan. Miten ihmeessä silta on hajonnut? Pallomerikin on nyt näköjään vihdoin todettu sopivaksi nukkumapaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pennuille ei maistunut iltaruoka chatin jälkeen, eikä ihme. Toimittaja on varmasti aikaansaava ihminen, mutta perhe ja pennut jäivät jyrän alle ainakin chatissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelin sitä herkkujen määrää mitä Pirjo pennuille melkein pari tuntia "syötti" jotenkin vimmaisesti ja sittenhän oli myös herkkuvettäkin. Ei ilmeisesti ainakaan kakkalootaan ole tullut ripulikakkaa, että hyvä jos mahat pennuilla kesti.
Katselen ensimmäistä kertaa Pentuliveä ja tiedän hänen olevan monen mieleinen vieras jne. Mutta mä olen nähnyt nyt tuo molemmat vierailut tällä kaudella ja en nyt oikein ymmärrä hehkutusta hänen ympärillään.
Juuri eilen tai toissapäivänä täällä maristiin, että pennuille pitäisi antaa isompia annoksia ruokaa, kun ovat jo niin isoja. Ei ikinä hyvä.
Jep täällä nuo muutamat kommentoijat yrittävät antaa itsestään hassun ja humoristisen vaikutelman. Mutta todellisuus taitaa olla päinvastainen. Hiki otsalla poistellaan muiden viestejä.
Miksi sitten Tupru oli molemmilla kerroilla mukana, niin eilen kuin tänään, jos lääkärilläkin käyty. Muutenhan tänään oli eri pennut kuin eilisellä visitiillä.
Eiköhän ne selviä ne vierailut ja niiden syyt. Kyllä niistä vielä klippejäkin tulee ja tietoa. Toisaalta eipä se meille kuulu vaikka olisivat missä käyneet.
Olisiko ollut Maili tai Muru kun Maru on valkoinen samojedi, se perheen vanhin koira