Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (8509)

Vierailija
6501/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:12 pinkin lootan rakosessa näkyy jonkun PÄÄ 😲

Vierailija
6502/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sinne on tullu tuollainen vaaleanpunainen tunneli. Vai onko se joku saavi väärinpäin.

Pennut pääsee sen alle pakoon julkisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6503/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella Murun Mamman ja ell Suvin ilmeet kun yht'äkin oviaukosta kurkistaisi meidän ystävälliset ja innokkaat kasvot - Keitä helev.. nuo on?? Pennut sen sijaan vinkaisisivat ilosta - Ny ne lopultakin tuli!! 🤸

Vierailija
6504/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:17 nyt kun taas riekuttiin ja riehutttiin ihan huolella niin on hyvä panna maata 🥱💤💤

Vierailija
6505/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, mie lähen tulemaan ihan heti 🛵 Pakastimesta pari pussii korvapuusteja ja jiäkaapista koiranmakkara. Nähhään! Hitto, se Juhlamokka unohtu. Noh, ostan matkalla. 

Ei tartte sun ostaa, mulla on kaapissa monta pakettia, otan mukaan vaikka 5. Passaako sulle?

Asia vilpitön, sopii kuin nenä päähän. Tietty maksan osuuteni 💶 Onpa muuten liukas tämä latu 🛵

Vierailija
6506/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17:24 lootassa kävi vierahia ja jälkeen jäi pari peittoa lattialle joita on hirmu kiva rettuuttaa

Vierailija
6507/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää teidän tarinat siitä mitä tapahtuu, kun pikku-iännät on poissa on melkein jännittävämpää kuin YLen selitykset. Itse ehdin nähdä ennen lähtöäni muualle, kun Samojedi kurkisti huoneeseen.

Vähän kuin Hercule Poirotin tutkimukset.

Vierailija
6508/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penturaukat on jo ihan väsyneitä ylenpalttisesta suosiosta. Ja tunnin päästä taas.

Vierailija
6509/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, mie lähen tulemaan ihan heti 🛵 Pakastimesta pari pussii korvapuusteja ja jiäkaapista koiranmakkara. Nähhään! Hitto, se Juhlamokka unohtu. Noh, ostan matkalla. 

Ei tartte sun ostaa, mulla on kaapissa monta pakettia, otan mukaan vaikka 5. Passaako sulle?

Asia vilpitön, sopii kuin nenä päähän. Tietty maksan osuuteni 💶 Onpa muuten liukas tämä latu 🛵

Mulla on sellainen periaaate että mikä on maksettu kertaalleen on maksettu kokonaisuudessaan että paa vaan lompsa kiinni.

Mulla on minibussi🚐 voin kerätä kaikki matkan varrelta. Jos tullee kovasti ihmsiä niin mennään keroksittain niinkus pentuset kantoboksissa.

Sitä vain ihmettelen että mitä sää lavulla teet 😲lähditkö jo hiistämäällä matkaan 😂

Vierailija
6510/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan myös selviytymispakkauksen meille itsellemme eli 24kpl sotamies Sandelsia 😋

Vierailija
6511/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pennuista retuutti peittoa, lähti kiireen vilkkaa huussiin kökkimään ja sitten takaisin leikille. Ovatko nuo nyt jo noin sisäsiistejä?

Vierailija
6512/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen periaaate että mikä on maksettu kertaalleen on maksettu kokonaisuudessaan että paa vaan lompsa kiinni.

Mulla on minibussi🚐 voin kerätä kaikki matkan varrelta. Jos tullee kovasti ihmsiä niin mennään keroksittain niinkus pentuset kantoboksissa.

Sitä vain ihmettelen että mitä sää lavulla teet 😲lähd

Tuli pieni suunnistusvirhe kun kompassi on näemmä rikki. Löysin itseni Rukalta, melkein ajoin Iivon päälle, mutta nyt taas suunta on oikea, ehkä. Kiitti, olet reilu tyyppi 🤗

Vierailija
6513/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pennuista retuutti peittoa, lähti kiireen vilkkaa huussiin kökkimään ja sitten takaisin leikille. Ovatko nuo nyt jo noin sisäsiistejä?

Enimmäkseen kyllä mutta joskus aina tarpeet tulee tehtyä muuallekin.

Vierailija
6514/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella Murun Mamman ja ell Suvin ilmeet kun yht'äkin oviaukosta kurkistaisi meidän ystävälliset ja innokkaat kasvot - Keitä helev.. nuo on?? Pennut sen sijaan vinkaisisivat ilosta - Ny ne lopultakin tuli!! 🤸

Tuossa vaiheessa kyllä Ylen päässä alkaisi hätävalo vilkkua studiossa ja ruutuun ilmestyisi teksti " pahoittelemme hetkellistä katkosta livelähetyksessä "

Vierailija
6515/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie otan mukkaan veettävän matkalaukun. Porasin siihen reikii. Isäntä kysy jotta mittee sie hullu teet? Täytän koiranpennuil tietenki. Suattaa pari kissookin mukkaan lähtee. Nii ja lammas! Että jos minnuu ei huomenna kotpihasa näy, oon sellissä. 

Vierailija
6516/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihme kyllä suurimmaksi osaksi sinne vessalootaan taitaa tehdä. Eikä sitä aitaakaan taida enää olla käytössä millä ohjasivat vessaan. Ehkä yön jälkeen oli jotain kökköjä ulkopuolella.

Vierailija
6517/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie otan mukkaan veettävän matkalaukun. Porasin siihen reikii. Isäntä kysy jotta mittee sie hullu teet? Täytän koiranpennuil tietenki. Suattaa pari kissookin mukkaan lähtee. Nii ja lammas! Että jos minnuu ei huomenna kotpihasa näy, oon sellissä. 

Mulla on peräkärri niin mahtuu heposetkin mukaan 🐎🐎 🥰

Vierailija
6518/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli pieni suunnistusvirhe kun kompassi on näemmä rikki. Löysin itseni Rukalta, melkein ajoin Iivon päälle, mutta nyt taas suunta on oikea, ehkä. Kiitti, olet reilu tyyppi 🤗"

Ilimankos Iivo ei tullu ekana maaliin kun sinä onneton meinasit sen päälle ajjaa. 😯Anna olla laitimmainen kerta, niih. 🙃

Vierailija
6519/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää reagoiko tuohon nimien kyselijään mitenkään. Poistoon voi laittaa.

ilmoitettu asiattomaksi, toivottavasti moni muukin niin tekee

Vierailija
6520/8509 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi vetää perässään lammasta ja matkalaukkua joka vinkuu ja naukuu, toinen fiksu lastaa hevosia ilmeisesti kattamattomaan peräkärryyn ja loppu porukka tunkee pentulaatikkoon kahvipakettien ja pullien kanssa. Jollain varmaan mukana myös kalakukko ja toisella metrin pätkä mustaamakkaraa, eikä olutlaatikoita ollutkaan vain se yksi. Saadaanpa kilpailevan tv-yhtiön uutisiin mukava loppukevennys 😂