Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (5493)
Ei kestä katsoa 😭 Viekää tuolle supikoiralle Laxoberonia tai Microlaxia. Se kärsii 🥺
Vierailija kirjoitti:
15.14 Sumu vei pesukarhu mukanaan pissilaatikoon ja jätti sen sinne 😂😂
Sumu fiksuna ajatteli, että lelunkin on käytävä veskissä kun kasvattaja on pentujakin nostellut laatikolle.
Pennut menee seitsemän aikoihin pääsee ehkä ulos 17:01
Vierailija kirjoitti:
😁 pääsee ehkä seitsemän aikaan ulos
Vierailija kirjoitti:
Ootsie ottant?
17:02 Voi voi sentään !! Kuura meni ja teki vissiin saukon päälle tarpeensa 😲😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsie ottant?
😁😁 oon, just join kaffet 😁😁
17:03 tappelus, ärinää ja nyrkit = tassut heiluu 😲😁
Vierailija kirjoitti:
se on pesukarhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on pesukarhu
Oolrait 🦝🦝🦝🦝🦝
että nuo söpöstyy päivä päivältä. Tänään huomasin miten hirveästi pilkkuja noille on tullut turkkiin
Mikä tota yhtä pientä pentua vaivaa? Nukkuu vaan päivät pääksytysten eikä leiki ollenkaan kuten kaikki muut.
Toi olento voi olla vaikka leijona jos hän sitä itse haluaa ja leijonaksi itsensä tuntee 🦁mutta auttakee sitä, se on yhä kakalla vai onko sillä virtsaumpi? 😱
Vierailija kirjoitti:
Toi olento voi olla vaikka leijona jos hän sitä itse haluaa ja leijonaksi itsensä tuntee 🦁mutta auttakee sitä, se on yhä kakalla vai onko sillä virtsaumpi? 😱
Ota ihan rauhallisesti, olio on kuollut ja sillä ei ole enää koskaan mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsie ottant?
😁😁 oon, just join kaffet 😁😁
Oikea tyyli :G
17:24 - 17:28 Toi yks pentuu istuu ja vahtii muita kunnes kyllästyy ja lähtee haisuttelemaan siltaa kunnes putoaa alas. Menee vielä hetkesk nuuskuttelemaan ja muihin puuhiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ihan rauhallisesti, olio on kuollut ja sillä ei ole enää koskaan mitään hätää.
Se oli niiiin hyvä leijona oletettu 😭
Vierailija kirjoitti:
17:24 - 17:28 Toi yks pentuu istuu ja vahtii muita kunnes kyllästyy ja lähtee haisuttelemaan siltaa kunnes putoaa alas. Menee vielä hetkesk nuuskuttelemaan ja muihin puuhiin
Se oli kuin Ressu koppinsa katolla, tosin tämä töppänä istui 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuin Ressu koppinsa katolla, tosin tämä töppänä istui 😄
No just, sinäpä sen sanoit. Ihka selvä Ressu 😁😁
Ekoja kausii en kattonu, mutta Sinikylän, Loimun hovin ja Murulan ihmiset ovat ihania!!!!!