Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (3026)
On nää vielä kyllä melko ameeboja. Nukkuvat tyyliin 23 tuntia 50 min vuorokaudessa
Viime vuonna oli ihana kun pentujen ja loimun kanssa istuskeltiin niin paljon siellä kopassa pentujen ekoina viikkoina kun eivät vielä edes tienneet mistään mitään.<3
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli ihana kun pentujen ja loimun kanssa istuskeltiin niin paljon siellä kopassa pentujen ekoina viikkoina kun eivät vielä edes tienneet mistään mitään.<3
Oli vissiin vähän pakko kun niitä piti ruokkia.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vertailun lopettaa, tää kasvattaja vaikuttaa symppikseltä äänen perusteella. 🌞
Vierailija kirjoitti:
On nää vielä kyllä melko ameeboja. Nukkuvat tyyliin 23 tuntia 50 min vuorokaudessa
Saisipa osan noista unenlahjoista. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vertailun lopettaa, tää kasvattaja vaikuttaa symppikseltä äänen perusteella. 🌞
Joo. No hän nyt ei sinänsä kai vertaillut kasvattajia. Jotkut vaan ehkä odottaa tältä viihdettä muutoinkin kuin koiranpentujen muodossa. Mitä nyt itse en odota.
Illalla Halloweenchatti. Varmaan hyvin karmaiseva.
se mitä pennut on tarvinneet nyt näinä parina ensimmäisenä viikkona on ruoka, lämpö ja rauha nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa osan noista unenlahjoista. 🤩
Saisinpa edes vähän. T. uneton
oi kun tuolla jo useammalla välillä raottuu silmä tai silmät ihan pikkasen ja sitten taas menee kiinni. olen katsellut tuossa n klo 1630 lähtien livetallennetta pitää tarkkana tosin katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptoisikohan Murun mamma minut? Osaan hoitaa koiria, kissoja, kanoja ja hevosia. Voin opetella kuinka lampaidenkin kanssa toimitaan.
Jono! Eka 😀
Minä jonoon! Kissat ja koirat osaan, kanoista tiedän jotain ja olisin myös hyvä vara-mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Halloweenista kun on meille vieras perinne, mutta pennuille noi koristeet ja valaistys kyl sopii kuin nenä päähän.
Joo ei tänne syksyn pimeyteen kaivata mitään uusia perinteitä eikä juhlia sesonkia piristämään.
Istutaan me suomalaiset vain synkkyydessä eikä anneta maailman muuttumisen ja globalisaation muuttaa mitään hyväksi havaittua ankeutta.
Kurpitsapiirakkaa ei ainakaan kannata leipoa eikä syödä. Se on ihan liian herkullista.
Sorry, mutta en ihan saa siitä kiinni että miks mun pitäis laittaa kurpitsalyhty parvekkeelle ja valaistu pääkallo ulko-ovelle. Hämähäkeistä kyl tykkään, mut en viitsi teko sellaista verkkoineen ikkunaan liimata kun oikeat on jo talviunilla. Huhuu, hui kun pelottaa eli laitanko lakanan päälleni ja lähden naapureilta karkkia kerjäämään? Sorry, mutta kuinka Halloween tätä syksyä piristää kun en viitsi "made in china" krääsää ym. rihkamaa kotiin viritellä? Kuinka mun pitäis ilakoida siitä kun tuntemattomatkin kersat soittelee ovikelloa? Jos en avaa tai avaan, eikä mulla ole karkkei ym. heille antaa, niin auto, piha tai talot sprayataan tai heitellään raakoi kananmunii. Sorry, Pyhäinpäivänä mä vien kynttilöitä haudoille, hiljennyn, muistelen ja kunnioitan. Se on mun juttu.
Nyt taas äsken näkyi käveleviä pentuja kun oli syöttöaika. Joku aina eksyy tissiltä ja alkaa pyöriä ympyrää. Vähän ne on jo söpöjä kävellessään. Alkavat näyttää lelukaupan hyllyltä tulleilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Se ei kuitenkaan poissulje sitä tosiasiaa, että viimevuotista pentuliveä oli kiinnostava seurata, koska kasvattaja oli puolisonsa kanssa niin puhelias ja asiantunteva.
Kurpitsan paluu ja kosto 2 🎃👀
Tuo harmaa alusta sopii kyllä hyvin tähän ohjelmaan. Jotenkin rauhoittava. Ja pennut näkyy hyvin sitä vasten.
Ja nyt tuo juhla rekvisiitta tulee kyllä hyvin esille.
Hauska. Viime vuonna valitettiin, kun kasvattaja liian paljon esillä, ja nyt sitten muka liian vähän. Suo siellä, vetelä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska. Viime vuonna valitettiin, kun kasvattaja liian paljon esillä, ja nyt sitten muka liian vähän. Suo siellä, vetelä täällä.
Minusta hyvä ettei kasvattajia tuoda liikaa esille. Pysytään koirissa niinkuin homman idea alunperin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vertailu?
No kelaa taaksepäin!