Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2852)
Puron tunnistaa helposti siitä purosta niskan yli
Kissoille on ainakin ollut hyvänmakuinen matolääke tablettimuotoisena, mutta nyt en saa päähäni mikä sen nimi oli, enkä kyllä sitä itse maistellut, mutta naukujaiset söi tabut mukisematta. Yksi kissoistani sylki suustaan muut tabletit, ja tahnamaista matolääkettä löytyi kaikkialta muualta paitsi kyseisestä kissasta.
Pari pentua meinasi karata lootasta heti alkuun kun alettiin antaa matolääkkeitä 😀
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittaako tupru jossakin murteessa pierua? Olen ihmetellyt mikä siinä nimessä niin kauheaa on. Mulle tupru on lumen tupruttamista, kaunista, suomalaista maalaisidyllia. Pierusta varsinkin lapsille aikanaan käytetty tuhnu tai paukku nimitystä.
No itse olen helsinkiläinen ja Tuprusta tuli kyllä pieru heti mieleen. 😅 Jostain lapsuudesta se on tuttu, tyyliin "eipäs tuprutella!". Vanhempani eivät sitä käyttäneet, joten varmaan jossain päiväkodissa tai muualla on lapsille sanottu.
Matolääkkeet ja Halloweenkurpitsa. Hurja ilta 😶🌫
Voi raukat, puistattavan pahaa lääkettä, päänravistelusta päätellen! 🥹
Nyt on kyllä kamerat kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittaako tupru jossakin murteessa pierua? Olen ihmetellyt mikä siinä nimessä niin kauheaa on. Mulle tupru on lumen tupruttamista, kaunista, suomalaista maalaisidyllia. Pierusta varsinkin lapsille aikanaan käytetty tuhnu tai paukku nimitystä.
No itse olen helsinkiläinen ja Tuprusta tuli kyllä pieru heti mieleen. 😅 Jostain lapsuudesta se on tuttu, tyyliin "eipäs tuprutella!". Vanhempani eivät sitä käyttäneet, joten varmaan jossain päiväkodissa tai muualla on lapsille sanottu.
Mulle helsinkiläisenä tupru ei sano mitään. No paitsi lumen tai savun tupruttaminen.
Ihan mahdoton kuhina kun emo tuli paikalle.
Muru meinasi syödä kurpitsan 😂
Möpsö "Nyt varmaan ymmärrät miksi pyöräytin vain kolme pentua"
Muru "Juuh, Loimu kyllä varoitteli, ja Sinikin sanoi että kuusi on ehdoton maksimi, mutta enhän mä uskonut"
Vierailija kirjoitti:
Matolääkkeet ja Halloweenkurpitsa. Hurja ilta 😶🌫
On siellä haamukin
Eipäs tuprutella on myös eipäs polteta tupakkaa 🚬
Nyt näkee miten valtavasti noi on kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee miten valtavasti noi on kasvaneet.
Tupru on menny ohi kympistä(oliko Sumu)
Vierailija kirjoitti:
Pari pentua meinasi karata lootasta heti alkuun kun alettiin antaa matolääkkeitä 😀
Silmät ei vielä toimi, mutta karkuun vaan pitää päästä 😁 Luvassa siis vauhtia ja vaarallisia tilanteita 😆
siis missä te näätte nuo pennut? kokeilin aloituksen linkkiä eikä toimi enää
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-76362374
Vierailija kirjoitti:
Ylen areena
🤢