Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2517)
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia. Kyllä mä koiran näkisin ennemmin Ruskana kuin Tattina. Oma suosikkini olisi ollut luontonimistä Viima, sopisi jollekin vauhdikkaalle pennulle.
Mutta nämä on tilapäisiä nimiä niin eipä niin väliä.
Luonto-teema // Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku,
TupruHerkut-teema // Hippu, Jäde, Karkki, Keksi, Latte, Mochi, Muro, Naksu, Nekku, Toska, Vaahtis
Söpöily-teema // Hali, Hani, Hellä, Höpsö, Ilo, Love, Mussu, Namu, Sisu, Soma, Valo
Tuossa oli ne teemat, joista äänestettiin Luonto-teema voittajaksi ./ Lainaus Ylen Pentulive- sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ehdotukset oli
Käpy, Tuisku, Kuura, Aapa, Kaarna, Viima, Usva, Naava, Pihka, Pyry ja Outa
Siskon oli
Kide, Halla, Myrsky, Malva, Nuppu, Paju, Taiga, Kaira, Kaisla, Leimu ja Neva
Joku sentään valittiin
Hienoja nimiä. Mulla taisi olla myös Käpy mutta en ole ihan varma poistinko sen kun mietin että joku siitä kumminkin olisi käpynä ettei sellasta nyt voi 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia. Kyllä mä koiran näkisin ennemmin Ruskana kuin Tattina. Oma suosikkini olisi ollut luontonimistä Viima, sopisi jollekin vauhdikkaalle pennulle.
Luonto-teema // Hanki, Havu, Kaste, Kuura, Lakka, Myrsky, Puro, Sumu, Tatti, Tuisku,
TupruHerkut-teema // Hippu, Jäde, Karkki, Keksi, Latte, Mochi, Muro, Naksu, Nekku, Toska, Vaahtis
Söpöily-teema // Hali, Hani, Hellä, Höpsö, Ilo, Love, Mussu, Namu, Sisu, Soma, Valo
Tuossa oli ne teemat, joista äänestettiin Luonto-teema voittajaksi ./ Lainaus Ylen Pentulive- sivuilta.
Ei kai niistä vielä ole mitään teemaa valittu voittajaksi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ehdotukset oli
Siskon oli
Joku sentään valittiin
Hienoja nimiä. Mulla taisi olla myös Käpy mutta en ole ihan varma poistinko sen kun mietin että joku siitä kumminkin olisi käpynä ettei sellasta nyt voi 🥴
Sisko arpoi Havun ja Nevan välillä ja valitsi "väärin". Tiedän kissan nimeltä Käpy.
Melkosen typeriä nimiä , ainakin hellittely ja herkkunimet . Pettynyt nimiiin .
Tässä koiralaumassa oli koira nimeltä Tatti (Tattinen)
https://www.facebook.com/anitajatyypit/
Tiluksilla oli kissa nimeltä Mäkinen, tutun papan kaikki koirat ovat olleet Rekkuja, ystäväni kani oli Minni vaikka se olikin poika. Nimi kuin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Melkosen typeriä nimiä , ainakin hellittely ja herkkunimet . Pettynyt nimiiin .
Mitteepä ite ehotit?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitkä ne nimet nyt on
Vaihtuvat kuitenkin ja luulen että ajattelen ne tänä vuonna pitkälti numeroina kun niitä on jo alkanut hiukan hahmottaa
Sama. Mulle pennut ovat aina ykkönen, kakkonen.. Numerot ovat ihan hyvät työnimet. Tietty sitten jos Murulassa ruvetaan käyttämään vain uusia työnimiä niin.. en tiedä. Ehkä sitten täytyy tehdä itselle lunttilappu 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän koiran Nakki ja kissan Rieska.
Mun ystävällä oli aikoinaan kaksi koiraa, joiden nimet oli Pottu ja Muussi. 🥰
Ai että 😂🥰
Tattis tarkoittaa kiitosta.
Jos jonkun pennun nimi tulee olemaan Tatti niin alan isekseni kutsumaan sitä nimellä Tattis.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niistä vielä ole mitään teemaa valittu voittajaksi. 🤔
Äänestysaikaa pitäisi olla vielä klo 22 asti??
Vai onko tuokin äänestys huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikään ei ole totta.
Mekään emme ole täällä eikä pentuliveä ole areenassa.
😲🙃 kaikki on vain pelkkää harhaa!!😁
Vissiin se äänestys loppuu vasta huomenna. Itse kerkisin jo äänestää sitä luontoteemaa.
Eivät enään taida huudella kovasti, joku vain ynisee unissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikään ei ole totta.
Mekään emme ole täällä eikä pentuliveä ole areenassa.
😲🙃 kaikki on vain pelkkää harhaa!!😁
"Se oli niin suurta, kaunista se oli niin, mutta kaunista valhetta vainen" 🎶
Perinteiset koirannimet myös kivoja: Tessu, Musti ja mitä näitä nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ehdotukset oli
Siskon oli
Joku sentään valittiin
Kerran juteltiin eri maalaisten chatissä, millaisia eroja ja sanontoja on eri maissa koirista ja kissoista. Kaikkihan tuntee tuot brittien: Raining cats and dogs eli sataa koiria ja kissoja, kun on kova sade. Meillä taas suositaan kissoja, on Koiran ilma (huono ilma) ja kissan päivät (hyvin menee).
Mun ehdotukset oli
Siskon oli
Joku sentään valittiin