The Box Suomi 2025 OFFICIAL
Nyt Ruutu +:ssa kaksi jaksoa katsottavissa.
Uutuusohjelmassa 12 julkisuudesta tuttua henkilöä kuljetetaan keltaisen boksin sisällä tuntemattomaan paikkaan, missä he suorittavat tehtäviä ilman minkäänlaisia ennakko-ohjeita. Kilpailijoiden tehtävänä on löytää parhaat - tai katastrofaalisimmat - mahdolliset keinot tehtävän ratkaisemiseen. Kilpailu huipentuu finaaliin, jonka voittaja saa 20 000 euroa. Yllätyksiä täynnä olevaan kilpailuun osallistuvat: viihdetaiteilija Juuso "Herbalisti" Karikuusi, hyvinvointivalmentaja Karita Tykkä, sisällöntuottaja Alharith "Alha" Obaid, mediapersoona Sauli Koskinen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Marko Anttila, juontaja Taru Valkeapää, luova moniosaaja Bakari "Baka" Diara, personal trainer Eevi Teittinen, mediapersoona Janne Grönroos, näyttelijä Amelie Blauberg ja koomikko Fathi Ahmed.
Mutta onko näitä julkkisten hassunhauskoja peli- ja kisailuohjelmia jo liikaakiin, vieläkö jaksaa kiinnostaa?
Mitä mieltä osallistujista?
Katso lähetysajat : The Box Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Taas samoja naamoja joka realityssä. Eikö ne saa muita ihmisiä noihin ohjelmiin.
Linssiluteita suurin osa.
Miksi pitää katsoa ihan joka ikinen ohjelma joka töllöstä tulee? Jättäkää suurin osa katsomatta ja tehkää jotakin muuta. Menkää vaikka lenkille tai salille niin ei ehdi joka naamaan kyllästyä.
Mun piti ihan käydä katsomassa kuka tämä parjattu Amelie vai mikä hän nyt on, kun ei ollut ollenkaan tuttu nimi. Ei naama ärsytä, eikä kyllästytä, kun en ole tyttöä muualla nähnyt.
Kyllähän se niin on, että jos joka visailun/kilpailun ja tositv on pakko katsoa niin varmaan alkaa naamat kyllästyttää. Suomi on pieni maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kyllä paheksutaan kaikkia kauniita naisia 😂 Jokaisen ohjelman juontaja sitä ja tätä.. hankkikaa elämä.
Miksi tämä asia olisi taas kadehtimista. Minusta Janni on upea ja monessa asiassa kyvykäs, mutta juontaja hän ei ole. Ja en ole kateellinen hänen ulkonäölleen, sillä olen aika paljon samanoloinen. Ei sillä, että olisin kenenkään ulkonäölle kateellinen.
Tekemällä oppii ja kukaan ei ole seppä syntyessään. Ainakin Koti koiralle ohjelmassa Janni on tosi mukava ja luonteva.
Ja sitten jos joka ohjelman on juontamassa Heikki Paasonen niin sekään ei ole hyvä, kun sitten Heikin naamakin alkaa jossain vaiheessa nyppimään. Ja sitten valitetaan siitäkin ja ihmetellään, eikö ketään muuta ole. Annetaan nyt Jannin hoitaa tämä juontokeikka ja keskitytään kilpailuun.
Mua niin nauratti se kohtaus missä Inaa nostettiin ylös hyppytorniin. Olis itsellä ollut ihan samat fiilikset siinä vaiheessa.
Ainakin Meriturvan tilat Lohjalla. Samaa allasta käytetty Erikoisjoukkojen aiemmissa kausissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaksi jaksoa ja tykkäsin. Janni on napakka juontaja ja kilpailijat sekoilivat antaumuksella. Mainio voittajaratkaisu siinä kylpyankka-ongelmassa :D
En spoilaa ekaa tippujaa.
Ai tässäkin tulee tiputuksia. Minä ajattelin, että on siutä kiva ohjelma, ettei tiputeta ketään, kerätään vaan pisteitä ja eniten kerännyt voittaa. Esim. Farmi tyhmä, kun se oma suosikki tippuu, ei jaksaisi loppujaksoja katsella ja Lavikaisella kansan suosikkina eri säännöt.
Sama. Muuten ihan katsottava ohjelma, mutta kumpa ei olisi tiputuksia ! Mentäisiin vain pisteillä.
Tämä tiputus systeemi on ehkä typerin ikinä! Mitä hiton virkaa noilla pisteillä edes on?! Pistejohdossa oleva saadaan tiputtaa tosta noin kun vähillä pisteillä oleva kapteeni valitsee sen kaksintaisteluun ja voittaa tuurilla 😡 Ei mitään järkeä! Jos pitää olla jotain kaksintaisteluita niin kaksi vähiten pisteitä saanutta sinne pitäis laittaa. Meni ihan maku tähän muutenkin kummalliseen sekamelskaan.
Amelie on aika karmeeta katseltavaa. Onko hän vähän yksinkertainen?
"Siis kääk missä se on apua minne sä menit mä luulin et se ois tässä mutta apua paniikki HALOO MISSÄ SÄ OOT?!!! Pysy rauhallisena kääk mä vapisen apua tule tänne kirosana kirosana2 onko se täällä ei oo no mä juoksen keittiön ympäri olisit jo jossain miks tää on nii vaikeeta etkö voi jo näkyä minä etsin minä etsin APUA!!! Ei kun siinähän sä ootkin miks olit koko ajan vaan piilossa!!?"
Rouva tötterö kävi The Boxin mainoskatkolla hakemassa jääkaapista maitoa ja kahden ja puolen minuutin dramaattisen huutamisen ja itkemisen jälkeen löysi kevytmaitotölkin jääkaapin ovesta sinapin ja ketsupin välistä.
Minä katsoin aikanaan lasteni kanssa Hugo-peliohjelmaa kun siinä oli ihana Taru Valkeapää.
Isien lempiohjelma!
The Box Suomi on aikuisten versio viime vuosituhannen klassikosta Riiviöt '99. Joka oli Nylon Beat -kaksikon juontama kisailuohjelma ala-astelaisille. Tehtävinä oli mm. aakkosten luettelua ja klemmarien laittamista peräkkäin. Huikean jännittävä ohjelma!
The Box Suomi jatkaa samoja kunniakkaita perinteitä. Luovuus valloillaan ja huikean kekseliäitä tehtäviä!
Vierailija kirjoitti:
Amelie on aika karmeeta katseltavaa. Onko hän vähän yksinkertainen?
Älä arvostele henkilöitä vaan ohjelmaa, se tässä on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaksi jaksoa ja tykkäsin. Janni on napakka juontaja ja kilpailijat sekoilivat antaumuksella. Mainio voittajaratkaisu siinä kylpyankka-ongelmassa :D
En spoilaa ekaa tippujaa.
Ai tässäkin tulee tiputuksia. Minä ajattelin, että on siutä kiva ohjelma, ettei tiputeta ketään, kerätään vaan pisteitä ja eniten kerännyt voittaa. Esim. Farmi tyhmä, kun se oma suosikki tippuu, ei jaksaisi loppujaksoja katsella ja Lavikaisella kansan suosikkina eri säännöt.
Sama. Muuten ihan katsottava ohjelma, mutta kumpa ei olisi tiputuksia ! Mentäisiin vain pisteillä.
Tai tippuisi edes se vähiten pisteitä kerännyt. Aivan typerää että tässäkin vikaksi tullut valitsee itselleen vastustajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kyllä paheksutaan kaikkia kauniita naisia 😂 Jokaisen ohjelman juontaja sitä ja tätä.. hankkikaa elämä.
Ai jos joku on kaunis, hänen pitää sillä saada täysi kritiikittömyys toimiinsa? koska on kaunis ei haittaa ettei osaa mitään? koska on kaunis ei haittaa että käyttäytyy luonnottomasti? kun on kaunis ei tarvita mitään ammattitaitoa mihinkään? Selvä sitten, mutta ei tuo Hussi ihan niin kaunis ole. Aika perusihmisen näköinen.
No kyllä Janni on ihan muuta, kuin "perus"ihmisen näköinen:D Kaunis kuin mikä ja ihanan luonnollinen. Tykkään kyllä.
Ja totuus on, että kaikki, ihan kaikki juontajat haukutaan, ainakin naiset. Kukaan heistä ei osaa juontaa ja aina on rumat ja huonot vaatteet päällä ja hiukset huonosti ja meikki huono, ollaan luo
Ala"peukkuja" tulee, koska täällä muijat tykkää haukkua kaikki juontajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä asia olisi taas kadehtimista. Minusta Janni on upea ja monessa asiassa kyvykäs, mutta juontaja hän ei ole. Ja en ole kateellinen hänen ulkonäölleen, sillä olen aika paljon samanoloinen. Ei sillä, että olisin kenenkään ulkonäölle kateellinen.
Puhuttiin paheksumisesta - ei kadehtimisesta. Keksit sen ihan itse! Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kymmenisen minuuttia. Ei kiinnostanut.
Ei kiinnosta, kiinnostaako sinua vai ei.