Onko vanhoilla ja siisteillä lehdillä arvoa? Esim 70-80 luvun aku ankka,naistenlehdet 60-luku?
Kommentit (28)
Eipä juuri. Hinnat kirppareilla muutamia kymmeniä senttejä- euron pari.
Samaa olen miettinyt jäämistöä läpikäydessäni. Kerääkö kukaan edes paperinukkeja? Voisin skannata vanhoja lehtien paperinukkeja jonnekin, josta kiinnostuneet sitten ne tulostavat. Onko sellaista sivustoa edes olemassa?
Ei tarvitse ole mitään arvoa, turhaa on joku säilyttänyt niitä. Ihmissä on kauheasti vanhaa ja uutta romua nurkissa.
ei ole
akuankat arvokkaita 50-luku ja ehkä 60-luku
naistenlehdet lehtiroskikseen suoraan
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt jäämistöä läpikäydessäni. Kerääkö kukaan edes paperinukkeja? Voisin skannata vanhoja lehtien paperinukkeja jonnekin, josta kiinnostuneet sitten ne tulostavat. Onko sellaista sivustoa edes olemassa?
Pinteres, laittaa sinne.
Jos on vaikka kokonainen vuosikerta Aku Ankkoja, niin kyllä niillä on kysyntää. Divareista voi käydä kysymässä.
Niitä saa ilmaiseksi , kasari ja ysärialun aku ankat oli kyllä parhaimpia. Säästäisin ne ihan sitä varten.
Myös jotkut Anttlan postimyyntikuvastot voivat tehdä kauppansa.
70-luvun Aku Ankat alkavat jo hapertua. Vievät vain valtavasti tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka kokonainen vuosikerta Aku Ankkoja, niin kyllä niillä on kysyntää. Divareista voi käydä kysymässä.
Olen divarissa töissä - älä pliis tarjoa meille yhtään Aku Ankka-lehteä. Edes vuosikertoina. Vie Kierrätykseen tai paperinkeräykseen suosiollisesti.
Onko se niin että vanhoja aku ankkoja voi lukea netistä jos on tilaaja? Eli ihan mitä tahansa vuosikertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin että vanhoja aku ankkoja voi lukea netistä jos on tilaaja? Eli ihan mitä tahansa vuosikertaa.
jep
aku ankat varmasti menee kaupaksi. Eivät välttämättä ole arvokkaita, mut kyllä niille lukijoita on.
Vanhat lehdet kuuluu kesämökin huussiin. Siellä on kiva istua paskalla ja lukea jotain 70-luvun naistenlehtiä ja vanhoja sarjakuvia.
Vierailija kirjoitti:
aku ankat varmasti menee kaupaksi. Eivät välttämättä ole arvokkaita, mut kyllä niille lukijoita on.
Ei ole. Ostan joskus kirpparilta kansioita, jos halvalla saa, mutta vain siksi, että saan kansiot uusille lehdille, ne maksavat paljon. Olen joskus myynyt lehtiä ilman kansioita, ei mene edes vuosikerta eurolla.
Vanhat Jallut joissa sivut kuin vaneria ovat arvottomia !
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri. Hinnat kirppareilla muutamia kymmeniä senttejä- euron pari.
Ei todellakaan makseta noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa ilmaiseksi , kasari ja ysärialun aku ankat oli kyllä parhaimpia. Säästäisin ne ihan sitä varten.
Häh, kyllä parhaimmat olivat 60-luvun ja 70-luvun alun Ankkoja. Sydän verta vuotaen muistan omiani, jotka vietiin kaatopaikalle veljeni romuauton kyydissä 70-luvun puolivälissä.
Ei ole. Jollain yksittäisellä juhlajulkaisuilla on, mutta niillä tavanomaisilla tilauslehdillä ei
Joudut nyt valitettavasti laittamaan lehdet takaisin säilöön. ehkä sitten joskus..