Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder alkaa syödä mieltä

Vierailija
21.09.2025 |

Olen kesän ajan ollut Tinderissä, ja alan olla todella väsynyt. Miten te muut jaksatte suhtautua jatkuviin pettymyksiin? Ihmiset valehtelevat, huijaavat, käyttävät hyväksi, häipyvät Tuntuu oudolta ja kohtuuttomalta käytökseltä. Itse yritän pitää mielen kasassa, etten muutu samanlaiseksi, mutta pakko myöntää, että se vaatii työtä ja tahdonvoimaa. Olen kuitenkin muuttunut aiemmin melko luottavaisesta varautuneeksi, ja huomaan, että viesteissä jo se, että kerron, että minua on yritetty huijata ja muut ihmiset ovat olleet epärehellisiä minua kohtaan, saa viestittelykumppanit takajaloilleen ja asia näyttää kaatuvan minun niskaani. Enkä siis syytä tässä vaiheessa ketään mistään enkä tuo esille varautuneisuuttani, mutta vastaan jos kysytään. 

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ois, jos vaikka poistuis koko Tinderistä? Rakkaus tulee vastaan jos on tullakseen.

No ei taatusti tule.

Niin. Siksi hän sanoikin JOS on tullakseen. 

Vierailija
42/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kemia välity näitten deittisovellusten kautta. Se oikea kun tulee kohdalle, niin sen tietää. Nyt vaan on niin, että kaikille ei ole sitä puolisoa tarjolla missään ja näin on aina ollut.

Se kemia välittyy sitten vasta treffeillä, jos on välittyäkseen. Treffeille taas on mahdollista päästä, jos on deittisovelluksessa, sattuu saamaan mätsin, juttelemaan ja sopimaan treffit. Suurimman osan kanssahan ei kemiaa ole, koska ei meille niitä potentiaalisia kumppaneita ole mielin määrin. Jokaiselle max. muutama. Ja on sattumaa, löytääkö heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus tulee vastaan jos on tullakseen.

Vierailija
44/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskasovellus miehille. Naiset voi kyllä kuoria kermat päältä.

Vierailija
45/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että et tule enää löytämään ketään.

Tinder on muutes kiva peli, ei tarvitse välittää toisen tunteista paskan vertaa.

Vierailija
46/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea uskovaiseksi. Esim seurakunnissa on paljon sinkkuja (naisia lähinnä sekä kyllä myös nuorempia miehiä). Joissakin myös järjestetään vanhemmille sinkuille illanistujaisia ym toimintaa, joissa voi tutustua muihin ihmisiin.

Vierailija
47/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Tinderiä jokin aikaa sitten, ja eipä kyllä tarvii kokeilla enää uudelleen:

- monet miehet viestitteli yhden-kahden sanan viesteillä, katosivat kesken kaiken, tai jutut oli ihan ihmeellisiä tai pelkästään alapääaiheisia. 

- 5 kivaa miestä sieltä löytyi, joiden kanssa kävin treffeillä: jokainen heistä torjui minut heti ekojen treffien jälkeen, kun ei kuulemma ollut kemiaa 😀

Eiköhän tämä deittailu ollut minun osaltani tässä. 

N41

Vierailija
48/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on se ongelma että huonot ja huijarit jäävät sinne ja hyvät poistuvat. Lopulta niitä hyviä saa etsiä isosta joukosta huonoja.

Jep. Olin Tinderissä muutaman kuukauden lähes 6 v sitten. Väliajan yhdessä, samassa parisuhteessa. Nyt eron myötä avasin Tinderin ja siellä oli paljon samoja miehiä kuin 6 v sitten. Osa näistä muistan olleen tosi törkeitä. Veikkaan, että ovat olleet koko tämän väli ajan Tinderissä. Joo, onhan se mahdollista, että olivat sitoutuneessa suhteessa tässä välissä, ja tulivat Tinderiin takaisin viime viikolla. Mutta enpä usko.

Vierailija
49/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on paikkana vähän sama kuin kaduilla huutelisi tuntemattomille. Voit yhtä hyvin deittailla kokonaisen uimahallillisen porukkaa eikä "se oikea" välttämättä ole siellä.

Tinder on myös monelle somettamista ja ajanviihdettä. Kirjoittamalla on tosi vaikea tutustua, se ei kerro eikä tarkoita mitään. Se ehkä tarkoittaa, kun joku on halunnut tavata sinua muutamankin kerran. Niin kauan kannattaa suhtautua tinderiin kuin kännykkäpeliin.

Itse olen nainen, matcheja saan ihan kuin paljon vaan, mutta harvat aloittavat keskusteluja ja silti keskusteluja voi yhtäkkiä tulla 10:kin yhtä aikaa. En millään jaksa näpytellä (tai edes deittailla!) koko vapaa-aikaani.

Tämän takia poistin tinderin. Oikeasti ihmiset - eläkää! Käykää kaljalla, kahvilla, tapahtumissa, töissä, jumpassa, vapaaehtoistöissä ja kehittäkää elämäänne sellaiseen suuntaan jossa uusia ihmisiä voi tavata. Livenä tiedät heti, kun haluat pyytää jotakin kahville. Olemus, energia, kaikki.. Tinder on aina sokkotreffailua.

Vierailija
50/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Oletko mies vai nainen? Kuinka monen henkilön kanssa olet käynyt treffeillä sen jälkeen kun latasit Tinderin?

Vierailija
51/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähintään 10000% parempi fiilis kaikintavoin kun heivasin Tinderin kuikkaan

Vierailija
52/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä jokin aikaa sitten, ja eipä kyllä tarvii kokeilla enää uudelleen:

- 5 kivaa miestä sieltä löytyi, joiden kanssa kävin treffeillä: jokainen heistä torjui minut heti ekojen treffien jälkeen, kun ei kuulemma ollut kemiaa 😀

Mä haluaisin vähän tsempata sua: olen tavannut Tinderin kautta 58 miestä ja heistä n. 2/3 antoi minulle pakit. Koskaan kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista.

Vierailija
53/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme suhdetta löytynyt noista palveluista.. Aina pussin pohjalta löytynyt vain sontaa.. Ei enää, joko yksin loppuelämän tai sitten oikeasta elämästä löytyy minulle uusi kumppani.

-mies

Vierailija
54/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman vuoden Tinderissä, ja opin suhtautumaan siihen kuin baaritiskiin. On mukava tavata sitä kautta ihmisiä, mutta eihän kaikkien kanssa kemiat ikinä kohtaa. Eikä seksi tinder-treffin kanssa ole lupaus parisuhteesta.

Paljolti tämän takia poistin profiilin. Liian paljon epätoivoisia ihmisiä, jotka kerjäävät tulla hyväksikäytetyiksi.

Vierailija
55/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea uskovaiseksi. Esim seurakunnissa on paljon sinkkuja (naisia lähinnä sekä kyllä myös nuorempia miehiä). Joissakin myös järjestetään vanhemmille sinkuille illanistujaisia ym toimintaa, joissa voi tutustua muihin ihmisiin.

Satutunneiltahan ne parhaat puolisot löytääkin

Vierailija
56/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin tinden. Tapasin miehen muualla.

Kaljakuppilassa? Molemmille vissiin maistuu? Itse olen raitis, eli kuppilat eivät ole vaihtoehto.

Kaverin kautta.

Vierailija
57/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti naisten ongelmista. tavallisella miehellä on tinderissä se ongelma, että ei saa edes matcheja

Vierailija
58/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mulkunshoppailuäppi naisille, miehille siitä ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
59/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vähän tsempata sua: olen tavannut Tinderin kautta 58 miestä ja heistä n. 2/3 antoi minulle pakit. Koskaan kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista.

Mäkin voisin jakaa tinder tilastoni. Olin tosi aktiivinen Tinderissä 2017-2018, ja uudestaan sen jälkeen 2020-2021. 

Ehdin tavata noin 40 naista tinderin kautta, ja luvut meni suurinpiirtein näin:

Noin kolmasosassa tapauksista kumpikaan ei halunnut tavata toista uudelleen, noin kolmasosan kanssa nainen olisi halunnut nähdä uudelleen mutta minä en, ja noin kolmasosan kanssa minä olisin halunnut nähdä uudelleen, mutta nainen ei. 

Kertaakaan ei käynyt niin, että tunteet olisivat kohdanneet, ja molemmat olisivat halunneet tavata uudelleen. 

M37

Vierailija
60/158 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voisin jakaa tinder tilastoni. Olin tosi aktiivinen Tinderissä 2017-2018, ja uudestaan sen jälkeen 2020-2021. 

Ehdin tavata noin 40 naista tinderin kautta, ja luvut meni suurinpiirtein näin:

Noin kolmasosassa tapauksista kumpikaan ei halunnut tavata toista uudelleen, noin kolmasosan kanssa nainen olisi halunnut nähdä uudelleen mutta minä en, ja noin kolmasosan kanssa minä

Olen ollut tinderissä noin 10 vuotta. Tänä aikana olen saanut 4 mätsiä, 1 keskustelun ja 0 treffiä. 

M42