Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder alkaa syödä mieltä

Vierailija
21.09.2025 |

Olen kesän ajan ollut Tinderissä, ja alan olla todella väsynyt. Miten te muut jaksatte suhtautua jatkuviin pettymyksiin? Ihmiset valehtelevat, huijaavat, käyttävät hyväksi, häipyvät Tuntuu oudolta ja kohtuuttomalta käytökseltä. Itse yritän pitää mielen kasassa, etten muutu samanlaiseksi, mutta pakko myöntää, että se vaatii työtä ja tahdonvoimaa. Olen kuitenkin muuttunut aiemmin melko luottavaisesta varautuneeksi, ja huomaan, että viesteissä jo se, että kerron, että minua on yritetty huijata ja muut ihmiset ovat olleet epärehellisiä minua kohtaan, saa viestittelykumppanit takajaloilleen ja asia näyttää kaatuvan minun niskaani. Enkä siis syytä tässä vaiheessa ketään mistään enkä tuo esille varautuneisuuttani, mutta vastaan jos kysytään. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on se ongelma että huonot ja huijarit jäävät sinne ja hyvät poistuvat. Lopulta niitä hyviä saa etsiä isosta joukosta huonoja.

Vierailija
22/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä on täynnä tapahtumia, vaikka joka viikolle jotain, ja silti ihmiset istuvat kotona pläräämässä jotain tinderiä. Miksi te ette mene tapahtumiin tapaamaan ihmisiä ihan livenä?

Jos ikää on päälle 30,  niin näissä tapahtumissa valtaosa alkaa olla varattuja. Ja ikäjakaumakin "aikuisten tapahtumissa" on aika laaja toisin kuin "nuorisotapahtumissa". Se, että sattuisi niistä muutamasta sinkusta löytymään pari lienee vielä epätodennäköisempää kuin Tinderissä. 

Juuri näin. Mistä voisin tietää vieraiden ihmisten parisuhdestatuksen julkisella paikalla? Minun on helppo jutella vieraiden ihmisten kanssa, mutta iskutaitoja minulla ei ole. Olisi tosi kiusallista alkaa flirttailla varatun ihmisen kanssa. En käytä alkoholia, joten tuntuu vieraalta mennä myöskään baareihin. Käykö niissä muuten vielä joku?  AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi menin naimisiin ennen tindereitä ja älypuhelimia. Ei yhtään kiinnosta pettymykset ja vaihtuvat kumppanit.

Vierailija
24/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi menin naimisiin ennen tindereitä ja älypuhelimia. Ei yhtään kiinnosta pettymykset ja vaihtuvat kumppanit.

Niinpä! Vilpittömät onnitteluni. Toivon, että muistat pahoinakin päivinä arvostaa tilannettasi. Onnellinen voi olla yksinkin, mutta tämä kumppanin etsiminen on ihan hanurista. 

Vierailija
25/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä on täynnä tapahtumia, vaikka joka viikolle jotain, ja silti ihmiset istuvat kotona pläräämässä jotain tinderiä. Miksi te ette mene tapahtumiin tapaamaan ihmisiä ihan livenä?

Olet yksinäinen keski-ikää lähestyvä mies jossain tapahtumassa, herätät varmasti tosi lämpimiä tuntemuksia ;

Vierailija
26/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois, jos vaikka poistuis koko Tinderistä? Rakkaus tulee vastaan jos on tullakseen.

Yksipuolinen rakkaus tulee vastaan.