Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder alkaa syödä mieltä

Vierailija
21.09.2025 |

Olen kesän ajan ollut Tinderissä, ja alan olla todella väsynyt. Miten te muut jaksatte suhtautua jatkuviin pettymyksiin? Ihmiset valehtelevat, huijaavat, käyttävät hyväksi, häipyvät Tuntuu oudolta ja kohtuuttomalta käytökseltä. Itse yritän pitää mielen kasassa, etten muutu samanlaiseksi, mutta pakko myöntää, että se vaatii työtä ja tahdonvoimaa. Olen kuitenkin muuttunut aiemmin melko luottavaisesta varautuneeksi, ja huomaan, että viesteissä jo se, että kerron, että minua on yritetty huijata ja muut ihmiset ovat olleet epärehellisiä minua kohtaan, saa viestittelykumppanit takajaloilleen ja asia näyttää kaatuvan minun niskaani. Enkä siis syytä tässä vaiheessa ketään mistään enkä tuo esille varautuneisuuttani, mutta vastaan jos kysytään. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois, jos vaikka poistuis koko Tinderistä? Rakkaus tulee vastaan jos on tullakseen.

Vierailija
2/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois, jos vaikka poistuis koko Tinderistä? Rakkaus tulee vastaan jos on tullakseen.

No ei taatusti tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin joskus aikaa nuorempana parilla sivulla, joka kaduttaa. Oli myös kamalaa porukkaa ja tyhjäntoimittajia. Oli pakko poistua sieltä.

Vierailija
4/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa käsin ja asun maalla, niin en oikein jaksa uskoa, että yli viisikymppisenä rakkaus jostain vain ilmestyisi. Kovin on hiljaista ollut viime vuosina. AP 

Vierailija
5/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on pitänyt poistua ja vetää happea. Tällä hetkellä en ole siellä aktiivinen. Viestittelen yhden kanssa, ensimmäinen tapaaminen on lykkääntynyt, tänään selitteli, miksi valokuvassa näkyy vihkisormus vaikka kertoi olevansa eronnut. Ei jaksais taas tätä. Joten valmistaudun menemään takaisin Tinderiin tai johonkin muuhun deittisovellukseen. Enkä jaksaisi sitäkään. Yksin oleminen on ihan ok, mutta mielelläni olisin kaksinkin. 

Vierailija
6/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sieltä oikein haet. Opettele elämään itsellistä elämää äläkä mitään mlkkua metsästä.

Vierailija
7/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole tinderin "vika". Suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen ja tinderin kaltainen sovellus tuo sen vain nopeammin ja isommalla volyymillä esiin.

Minusta tuntuu, että jos ihmisellä on vähäkin kriteerejä kumppanille tinder on todella väärä paikka etsiä sellaista. Se on vähän kuin mainoksia katsoisi tietäen, ettei tuotelupaus ole kunnossa. Mistä muualta sitä seuraa sitten löytäisi, on hankalampi kysymys. 

Vierailija
8/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä kotoa käsin ja asun maalla, niin en oikein jaksa uskoa, että yli viisikymppisenä rakkaus jostain vain ilmestyisi. Kovin on hiljaista ollut viime vuosina. AP 

Opette ihan vaan itseäsi rakastamaan. Ei kukaan sinne maalle tule.

Vierailija
9/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opette ihan vaan itseäsi rakastamaan. Ei kukaan sinne maalle tule.

Kai sieltä pääsee poiskin?

Vierailija
10/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin joskus aikaa nuorempana parilla sivulla, joka kaduttaa. Oli myös kamalaa porukkaa ja tyhjäntoimittajia. Oli pakko poistua sieltä.

Mulla tuli yks tyyppi tivaamaan, että onko mussa kertakaikkiaan mitään mielenkiintoista. 😅 Mitäköhän olisi pitänyt olla? Siis kuvien perusteella tuli kiusaamaan.

Vierailija
11/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on täynnä tapahtumia, vaikka joka viikolle jotain, ja silti ihmiset istuvat kotona pläräämässä jotain tinderiä. Miksi te ette mene tapahtumiin tapaamaan ihmisiä ihan livenä?

Vierailija
12/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanoitettu. Minäkin yritän valita aika tiheällä seulalla niitä, joissa on jotain oikeasti kiinnostavaa. On ihan ok, jos ei tunnu oikealta ja kertoo sen kohteliaasti ja toista loukkaamatta. Näin olen itsekin toiminut. Mutta se hämmentää, kuinka moni aikuinen ihminen on epärehellinen tai kyvytön tai haluton kohtelemaan muita ihmisiä edes jollain tasolla asiallisesti. 

Vierailija
13/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole tinderin "vika". Suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen ja tinderin kaltainen sovellus tuo sen vain nopeammin ja isommalla volyymillä esiin.

Minusta tuntuu, että jos ihmisellä on vähäkin kriteerejä kumppanille tinder on todella väärä paikka etsiä sellaista. Se on vähän kuin mainoksia katsoisi tietäen, ettei tuotelupaus ole kunnossa. Mistä muualta sitä seuraa sitten löytäisi, on hankalampi kysymys. 

Siis tämä oli hyvin sanoitettu.

Vierailija
14/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä on täynnä tapahtumia, vaikka joka viikolle jotain, ja silti ihmiset istuvat kotona pläräämässä jotain tinderiä. Miksi te ette mene tapahtumiin tapaamaan ihmisiä ihan livenä?

Jep, mutta ongelma tulee siinä, että Suomen kesä kestää sen 3-5 viikkoa, joten se on hemmetin lyhyt aika löytää rakkaus.

Vierailija
15/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsen treffeille tinderin kautta, mutta ne treffit ovat usein tylsiä eikä miehestä kuulu treffien jälkeen mitään tai jos kuuluu, niin tulee pelkkä seksin vonkaus viesti. 

Vierailija
16/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanoitettu. Minäkin yritän valita aika tiheällä seulalla niitä, joissa on jotain oikeasti kiinnostavaa. On ihan ok, jos ei tunnu oikealta ja kertoo sen kohteliaasti ja toista loukkaamatta. Näin olen itsekin toiminut. Mutta se hämmentää, kuinka moni aikuinen ihminen on epärehellinen tai kyvytön tai haluton kohtelemaan muita ihmisiä edes jollain tasolla asiallisesti. 

Jep, liian moni unohtaa esim mainita lapsistaan, vaikka siellä on se erillinen täppäkin sitä varten. Ikäkin on vähän sinne päin jne. Yritä sieltä sitten löytää seasta joku täysipäinen...

Vierailija
17/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Tinderin kaltaiseen paikkaan pitää lähteä sillä asenteella, ettei kiinny keneenkään ja osaa pitää etäisyyttä, tyyliin mikään ei ole todellista kenenkään kanssa, kunnes on nähty ainakin muutama kerta kasvotusten treffien merkeissä. Siihen pisteeseen asti se matchi voi olla catfish, ghostaaja, muuten vain kusipää, tai vaikkapa sarjamurhaaja! Mistäs sitä tietää. Tuollaiset paikat vetävät puoleensa epävakaita ihmisiä, kusipäitä ja manipulaattoreita, ja tietenkin myös hyvin monia täysin tavallisia ja normaaleja ihmisiä. Sekopäät eivät vain uskaltaisi tai kykenisi muuten samalla tavalla pääsemään toisen ihon alle ns. tosielämässä kuin "virtuaalitodellisuudessa". 

Vierailija
18/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on päälle 30,  niin näissä tapahtumissa valtaosa alkaa olla varattuja. Ja ikäjakaumakin "aikuisten tapahtumissa" on aika laaja toisin kuin "nuorisotapahtumissa". Se, että sattuisi niistä muutamasta sinkusta löytymään pari lienee vielä epätodennäköisempää kuin Tinderissä. 

Vierailija
19/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes haittaa tylsät ensimmäiset treffit. :D Toinen voi jännittää tai ei vaan osaa käyttäytyä sulavasti, mitä tietysti toivoisin, mutta tutustuminen vie aikaa. En cain ymmärrä sitä tavatonta tylyyttä muita ihmisiä kohtaan. AP

Vierailija
20/21 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sieltä oikein haet. Opettele elämään itsellistä elämää äläkä mitään mlkkua metsästä.

Miltä tuo tuntuu? Siis olla kokovartalomulkku? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän