Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenahdistus jatkunut monta kuukautta, 15 v tyttö

Vierailija
21.09.2025 |

Hei, minulla on hengenahdistus (+ selkäkipu ja toisinaiset nieluvaikeudet) jatkuneet jo helmikuusta lähtien kun olin tosi pahassa flunssassa. Minulla oli myös keuhkokuume vuosi sitten joka aiheutti samanlaista hengenahdistusta, mutta nyt hengenahdistus kestänyt jo niin monia kuukausia että tuskin on keuhkokuume..

Ollaan käyty lääkärissä, ja lääkäri sanoi että mulla vois olla refluksitauti/närästys. Mulla ei kuitenkaan mitään muuta närästykseen liittyviä oireita ole, ja kokeilen myös närästyslääkettä jolla ei ollut minkäänlaista vaikutusta oireisiini.

Hengenahdistus vaihtelee kuinka paha se on, välillä ihan huomaamatonta kun taas välillä tulee pitkiä jaksoja jossa kymmenen minuutin välein henkeä ahdistaa, ja sitten se menee välillä pois. Ei pahene liikkuessa vaan pysyy samana. Kun yritän hengittää syvään niin oikealla ylä selässä tuntuu kipua.

Mikähän tämä voisi olla? Verikokeissa kaikki ok ja keuhkoröntkeniä eivät suostu määräämään koska olen niin nuori,

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla saattaa olla kasvain henki- tai ruokatorvessa. 😩

Vierailija
22/22 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet nuori ja kaunis, joten et voi olla sairas."

Kun olin sinun ikäisesi, lääkäri nauroi minulle, kun valitin tuon kaltaisia oireita. Johtuivat kuulemma sydänsuruista.  Ehhehhee! Ei ollut edes mitään ihastumisia tuolloin ollut moneen vuoteen.

Tuo on niin syvältä, että sanotaan "voi olla sitä tai tätä", mutta niitä ei kuitenkaan tutkita.

No mikä oli löydös? Vai loppuiko oireet itsestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi