Yritin puhua naiselleni tunteistani
Hän alkoi nauramaan ja sanoi ettei halua tuollaista pikkupoikaa ja lähti pois. Ehkä olisi ollut parempi olla hiljaa.
Kommentit (16)
No miksi pikkupoikana lähestyt naisia? Eikö oman koulun tytöt kiinnosta?
Olen useissa (poistetuissa) aloituksissani kertonut, että naiselle ei ikinä tule osoittaa heikkoutta. Sulla pitää olla voittajan mindsetti tuli mitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Juoksiko nauraen pois?
Kovasti nauraen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi pikkupoikana lähestyt naisia? Eikö oman koulun tytöt kiinnosta?
Kielikuvat tai metaforat ovat sinulle tuntematon asia?
No mikä sinusta tekee "pikkupojan" naisen silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Se että halusin puhua tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että halusin puhua tunteistani.
Akka mäkeen
t. nainen
Olen luonteeltani sellainen ihminen, että en puhu tunteistani, vaan otan ns. kaiken paskan vastaan ja patoan sen aiheuttamat tunteet jonnekin piiloon.
Joku vuosi sitten sanoin puolisolleni, että hänen sanomansa sattuu ja tuntuu pahalta.
Hänen vastaus oli että "no se on sun omassa päässä sitte se tunne, älä mua siitä syytä!"
Enpä ole sen jälkeen enää viitsinyt tunteistani puhua, olemme olleet yhdessä kuitenkin jo yli 20 vuotta...
M42
Vierailija kirjoitti:
Olen luonteeltani sellainen ihminen, että en puhu tunteistani, vaan otan ns. kaiken paskan vastaan ja patoan sen aiheuttamat tunteet jonnekin piiloon.
Joku vuosi sitten sanoin puolisolleni, että hänen sanomansa sattuu ja tuntuu pahalta.
Hänen vastaus oli että "no se on sun omassa päässä sitte se tunne, älä mua siitä syytä!"
Enpä ole sen jälkeen enää viitsinyt tunteistani puhua, olemme olleet yhdessä kuitenkin jo yli 20 vuotta...
M42
Jos asetelma olisi toisinpäin, tod näk ette olisi enää yhdessä. Naisten kaksinaismoralismi on järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen useissa (poistetuissa) aloituksissani kertonut, että naiselle ei ikinä tule osoittaa heikkoutta. Sulla pitää olla voittajan mindsetti tuli mitä tuli.
Näinhän se menee. Jos naiselle kerrot salaisuutesi ja heikkoutesi, voit olla 100% varma siitä että jatkossa niitä tullaan käyttämään sua vastaan joka ikisessä tilanteessa sen jälkeen.
Mulle sanottiin suoraan että miehen on oltava kova ja tulee epävarma oli muilla jos mies näyttää tunteita.
Miehen on oltava järkkymätön kuin kone.
Nyökkäsin asialle ja pyysin anteeksi. Löin omakotitalomme tiiliseinään murtuman paljain nyrkein. Muuraus murtui ja tiili lähti irti. Löin toistuvasti hampaat irvessä kuten hakkaan säkkiä. Ei tunnetta, ei kipuja.
Perheeni oli mielissään. Miulta kysyttiin tarvitsenko jäitä.
En käytä jäitä ja juon drinksuni kusen lämpöisenä. Lämpöasteita oli 32. Ei tuntunut missään.
Vierailija kirjoitti:
M42
Usein sitä kyllä ihmettelee ihmisten liittoja. Mitä ne saa niistä? Mitä te saatte?
Naisille ei miehen pidä ikinä kertoa tunteistaan. Naiset käyttävät sitä aseena miestä vastaan. Ja halveksivat sellaista miestä.
Kävin kahdella miespsykiatrilla. He sanoivat että et ole ensimmäinen, etkä viimeinen mies, jolle näin käy, ja miehenä ei auta muu kuin kestää kaikki.
En minä silti lopeta panemasta vastaan ikinä, ja ennemmin vien muiden energiat samalla.
näin se menee