Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut, tuijotteletteko viehättäviä ihmisiä?

Vierailija
21.09.2025 |

Tuli tästä mieleen: https://www.vauva.fi/keskustelu/6232934/il-aviomies-kayttaytyy-nolosti-…

Itse en tuijota, vaan vain vaivihkaa vilkuilen. Yritän tehdä sen niin, että kukaan ei huomaa.

N35

Kysymys otsikossa

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä ihmisiä jos hyvännäköinen tulee vastaan. En katsele nuorempia tai lapsia. En myöskään katso silloin, jos toisella on kumppani vieressä ja inhoan sitä, jos he katsovat minua, sillä se on moukkamaista. En myöskään katso kumppanini kanssa muita. Toki silmissä vilajtelee ihmisiä, mutta en mä niille arvoa ala silloin antamaan. 

Vierailija
22/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei saisi katsoa. Kyllähän sitä katsoo pieniä lapsiakin, jos ne ovat kauniita. Ei aikuisten ihmisten katseleminen ole sen kummempaa.

Katsominen ja tuijottelu ovat eri asioita. ap

No minä nimenomaan tuijottelen söpöjä vauvoja ja koiria, ihan häpeilemättömän ihastuneena. Saatan vilkuttaakin. Että sikäli ymmärrän pointin ihan hyvin, vaikken olekaan ennen ajatellut. Se viehättävä aikuinen usein tietää olevansa sitä itsekin, ja luultavasti on jollakin tavoin siihen myös pyrkinyt. Että toisaalta hänen ihastuttavuutensa huomioiminen olisi jopa loogisempaa. Siinä vain on joku kirjoittamaton sääntö, että ei saa katsoa kuin korkeintaan todella vaivihkaa.

Nuoret saattavat pyrkiä pukeutumaan, niin että heidät huomataan, mutta tosi asia on se, että he eivät halua siltikään niiden vanhojen ihmisten tuijottelua. Se on tehty oman ikäisille. Ne joille kelpaa vanhemman ihmisenkin huomio on valitettavasti tulleet jo todennäköisesti hyväksi käytetyksi ja itsearvostus on nolla. 

Aikuisten kohdalla olen samaa mieltä. Näyttävät vaatteet ovat jo valinta, tyrkyt vaatteet on jo ihan tietoinen valinta!!! Jokainen aikuinen tietää mitä tapahtuu jos heität tiskit ja pepun tiskiin. Toki tämä ei kyllä ole itselleni näyttävyyttä jota jäisin katsomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan aina lärvin, tisut ja berberin.

Jorma, 58

Vierailija
24/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, itse asiassa käytiin damin punaisten lyhtyjen alueella kiertelemässä, yhdessä. Kun hän totesi että pitäähän se nyt mun nähdä siellä kauniita naisia. 

Anteeksi, mutta eikö sulle tullut ollenkaan pahaolo niiden naisten puolesta? Olkoonkin kauniita... Tiedät varmaan miten suurin osa on sinne päättänyt? Itse oksentaisi jo silkasta empatiasta. 

Vierailija
25/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain mies, tottakai silmäni tarttuvat lajilleni tyypilliseen tapaan parittelu-kelvolliseen naaraaseen.

En ymmärrä tätä vouhotusta. Luonnolliset toiminnot pyritään kieltämään vetoamalla johonkin ylevään vasemmisto-hömppään. Jos mies on terve, se katsoo ihan varmasti viehättävää naista.

Vierailija
26/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vältän katsomasta sinne päinkään, koska pelkään että henkilö saa tietää, että pidän häntä viehättävänä. Saatan jopa olla tyly tällaiselle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan