Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatut, tuijotteletteko viehättäviä ihmisiä?

Vierailija
21.09.2025 |

Tuli tästä mieleen: https://www.vauva.fi/keskustelu/6232934/il-aviomies-kayttaytyy-nolosti-…

Itse en tuijota, vaan vain vaivihkaa vilkuilen. Yritän tehdä sen niin, että kukaan ei huomaa.

N35

Kysymys otsikossa

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
2/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, kuka olisi niin viehättävä, että pitäisi tuijottaa. En näe semmoisia koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä, kuka olisi niin viehättävä, että pitäisi tuijottaa. En näe semmoisia koskaan.

Heteronaisena olen samaa mieltä. Harva mies on niin viehättävä, että pääni kääntyisi.

Vierailija
4/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei saisi katsoa. Kyllähän sitä katsoo pieniä lapsiakin, jos ne ovat kauniita. Ei aikuisten ihmisten katseleminen ole sen kummempaa.

Vierailija
5/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei saisi katsoa. Kyllähän sitä katsoo pieniä lapsiakin, jos ne ovat kauniita. Ei aikuisten ihmisten katseleminen ole sen kummempaa.

Katsominen ja tuijottelu ovat eri asioita. ap

Vierailija
6/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tulee lähes aina vilkaistua naisten jalkoväliä ja tisuja sekä takalistoa.

Vierailija
7/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota viehättäviä vaan esim. pahalta haisevia. Tapahtuu vähän vahingossa, kun mietin miks eivät peseydy. Jos pariskunnan mies haisee, saatan katsoa säälien vaimoa joka joutuu elämään sen hajupommin kans.

Vierailija
8/26 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen vain rumia. Kauniita en edes vilkaise.

Vierailija
9/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuijottelen vain heitä, joista yritän keksiä, mistä näyttää niin tutulta.

Vierailija
10/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen vain. Jos sama henkilö tulee usein vastaan saatan vilkuilla liian usein. 

Vierailija
11/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä viehättäviä ihmisiä mutta alaikäiset jätän rauhaan. 

Vierailija
12/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulani läpäisee noin yhden ihmisen kerran kolmessa vuodessa. Silloin katson vähän pitempään.

Vierailija
13/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsominen ja tuijottelu ovat eri asioita. ap

No minä nimenomaan tuijottelen söpöjä vauvoja ja koiria, ihan häpeilemättömän ihastuneena. Saatan vilkuttaakin. Että sikäli ymmärrän pointin ihan hyvin, vaikken olekaan ennen ajatellut. Se viehättävä aikuinen usein tietää olevansa sitä itsekin, ja luultavasti on jollakin tavoin siihen myös pyrkinyt. Että toisaalta hänen ihastuttavuutensa huomioiminen olisi jopa loogisempaa. Siinä vain on joku kirjoittamaton sääntö, että ei saa katsoa kuin korkeintaan todella vaivihkaa.

Vierailija
14/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena olen samaa mieltä. Harva mies on niin viehättävä, että pääni kääntyisi.

Olen nähnyt elämäni aikana vain kaksi niin komeaa miestä, etten ole saanut silmiäni irti. Pitihän sitä ihailla, kun on niin harvinaista herkkua.

Vierailija
15/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumana tuijottelen nuoria miehiä.

Vierailija
16/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä silmät jää kiinni viehättäviin ihmisiin. Ja vaimokin sanoo että katsoa saa mutta ei koskea. 

Vierailija
17/26 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän sitä silmät jää kiinni viehättäviin ihmisiin. Ja vaimokin sanoo että katsoa saa mutta ei koskea. 

Onko se vaimollesi ok silloinkin, kun hän on itse sinun seurassasi?

Vierailija
18/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, itse asiassa käytiin damin punaisten lyhtyjen alueella kiertelemässä, yhdessä. Kun hän totesi että pitäähän se nyt mun nähdä siellä kauniita naisia. 

Vierailija
19/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tulee katseltua omituisia ihmisiä, ne kiinnittää mun huomion. Joskus pitää ihan hillitä tujotustaan kun jää miettimään, että mikä vittukohan totakin vaivaa 🧐

Vierailija
20/26 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen perseen tsekkaan, varattuna tai ei.

Vaivihkaa toki, enkä näkyvästi möllöttäen.