Onko teidän miehillänne kotiintuloajat?
Meillä on sovittu, että arkena ollaan kotona viimeistään 21 ja viikonloppuna 23. Täällä ei tarvii rampata ovista keskellä yötä.
Kommentit (28)
Olen huomannut, että on laittanut itselleen kotiintuloajat. Arkena se on puoliyö ja viikonloppuisin viimeistään 05. Käy mulle.
Viimeksi ku nähtiin, äitinsä oli sanonu, että auto pitää olla takaisin klo 16.00 😄
Ei ole kotiintuloaikoja. Silloin harvoin kun johonkin lähtee, sanoo itse yleensä jonkun ajan, mihin mennessä uskoo olevansa kotona. Jos se siitä venähtää, laittaa viestiä, että kestääkin vielä. Ja itse toimin ihan sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta seksiä harrastetaan aina klo 20:00.
Kyllä loppui baarissa luuhaaminen ja hyvin on pysynyt kotona sen jälkeen kun naapurin Jarkko kävi tuuraamassa.
Täytyypä kokeilla. Naapurin aikamiespoika onkin yrittänyt päästä panemaan. Nyt saisi ihan luvalla. Saunassa olen nähnyt, että hänen lemmentyökalunsa on lepotilassa isompi kuin omalla miehelläni juhlakunnossa.
Kello 16.00 eli töiden jälkeen kotona aina.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Viimeksi ku nähtiin, äitinsä oli sanonu, että auto pitää olla takaisin klo 16.00 😄
Vai että näin on tapahtunut. Mielenkiintoista, trolli, mielenkiintoista...
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vai että näin on tapahtunut. Mielenkiintoista, trolli, mielenkiintoista...
Kyllä näin tapahtui 🤩 Enkä vieläkään ole trolli, toisin kuin sinä siinä 😄
Rakastajan pitää ehtiä käydä suihkussa ennen kuin lähtee kotiinsa.