Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut deittailulle? Miksi miehet eivät enää lähesty naisia?

Vierailija
21.09.2025 |

Niin turhauttavaa. Mihin on kadonnut sellainen herrasmiesmäisyys ja "kosiskelu"? 

Mikä miehiä vaivaa? 

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on naisten tason romahdus. Kolmasosa on lihavia. Iso osa hoikista ja normaalipainoisista on huonoja henkisellä tasolla. Harvat hyvät naiset on varattuja. Nykyajan mies toteaa tilanteen ja etsii elämäänsä sisällön muualta.

Tuossa voi kylläkin kääntää sukupuolet toisinpäin. Ne on miehiä jotka vinkuu kun ei saa naista, naiset elelee tyytyväisinä ilman miestäkin jos ei tarpeeksi hyvää tule vastaan.

Vierailija
42/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.

Voi kuule, ei meillekään kelpaa suomalainen kaljuuntuva isomahainen mies 😚

Tiedän. Siksihän te mua yritätte lähestyä.

Mene takaisin kotimaahasi vinkumasta. Meille kunnollisille suomalaisille miehille kyllä kelpaa suomalaiset naiset. 

Sinä et edes saisi tekopillulta. :D

Olen k

Taitaa lapsetkin olla vatipäitä niin kuin isänsä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen lähestyminen on seksuaalista häirintää. 

Vierailija
44/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksin saaminen ei ole 100% varmaa niin en naista lähesty.

Miksi lähestyisin?

Vierailija
45/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi surullista, miten nykyään miehet vihaa naisia ja naiset miehiä.

Olen itse ajatellut, että voiko syy olla, että 700 000 suomalaista syö jotain mieleen vaikuttavaa lääkettä..? Mielialalääkkeet nostavat ihmisen mielialaa ja sitä kautta tuovat itsevarmuutta. Nouseeko se sitten kuitenkin vähän väärällä tavalla..? Elämä stressaa ja siihen saa pillereitä mitkä tekevät äreäksi.

Vierailija
46/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Porvooseen, täällä odottaa puuhapete

Vierailija
47/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin. 

Nykynaiset kuvittelevat olevansa tavoittelemisen arvoisia, oikeita löytöjä.

Vierailija
48/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän on tapahtunut, suuri mysteeri.

Kusipäisyys levisi somen kautta. Huom, deittialustat on rupusakille.

Vierailija
49/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kandidaateista raakkaantuu pois heti siinä vaiheessa, kun daami alkaa paasaamaan exästään jotain. Jaksan sitä abaut 30 sek. ja kysyn että mennäänkö vaikka rantsuun heittelee rantapalloa. Ai ei käy, no ei sitten ja heippa.

Vierailija
50/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi surullista, miten nykyään miehet vihaa naisia ja naiset miehiä.

Olen itse ajatellut, että voiko syy olla, että 700 000 suomalaista syö jotain mieleen vaikuttavaa lääkettä..? Mielialalääkkeet nostavat ihmisen mielialaa ja sitä kautta tuovat itsevarmuutta. Nouseeko se sitten kuitenkin vähän väärällä tavalla..? Elämä stressaa ja siihen saa pillereitä mitkä tekevät äreäksi.

Joo, joka päivä näitä miehet vs naiset -taisteluketjuja. Rasittavaa ja surullista.

Vierailija
51/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väänsin rapula paskat jumaliste mikä haju.

Vierailija
52/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ollut niin iso haloo lähivuosina, että naiset pitää jättää rauhaan ja kyllä ne itse ilmoittavat, jos ovat kiinnostuneita. Sitä saa mitä tilaa jne 

Vierailija
53/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.

Voi kuule, ei meillekään kelpaa suomalainen kaljuuntuva isomahainen mies 😚

Ja miehet kuulemma ovat pinnallisia ja haluavat vain niitä instabeibejä. Välimeren ja lähi-idän kansat kaljuuntuvat myös ja afrikkalaiset ja kahdella viimeksimainitulla on myös niitä älyllisiä rajoitteita.

Vierailija
54/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ollaan kans ihmetelty meidän naisporukassa. Ulkomailla, esim ruotsissakin tullaan livenä iskemään. Ja jos suomessa tullaan, ne on ulkomaalaisia miehiä. Suomalaiset miehet ei taida jostain syystä uskaltaa ja heillä on heikko itsetunto, pakkeja ei kestetä.

Miten suhtaudutte jos joku tulee iskemään?     Pidättekö ahdisteluna?

Vierailija
55/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu. 

Olisko ihan kuule feministinen kasvatus

Vierailija
56/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihan hirveästi kiinnosta olla enää herrasmies, kun valtaosa naisista ei sellaista kohtelua ansaitse.  Kohtelen kaikkia tyhjäpäitä, narsisteja, varttihulluja renkaanviiltelijöitä ja miesvihaajia kuin ilmaa. 

Vierailija
57/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee naisen lisääntyäkseen. Jos ei lapset kiinnosta ei naisellakaan ole käyttöä.

Vierailija
58/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin deittailun somen myötä.

Nykyään kun tuntuu olevan ihan yleinen tapa, että ihmisistä otetaan kuvia, videoita ja sitten somessa jaetaan henkilöstä tietoja ja kaikenlaisia tarinoita siitä millainen ihminen olet, mitä teet, osasitko olla vai et jne 

Mulla ei ole yhtään sometiliä, enkä halua päätyä keskustelunaiheeksi kenenkään muun someen. Arvostan yksityisyyttäni korkeammalle, kuin naisen tarvetta juoruta minusta netissä.

Vierailija
59/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia YH naisista ja "monella" kierroksella olevista. Kaikkein huonommat kokemukset ja tutustumisen politiikka on jo monella  kierroksella miehen kanssa, ja lapsineen eläneen naisen kohtaaminen. Naisen olemuksesta "huokuu" jo henkinen kyllästyminen parisuhteen uusiin seikkailuihin, "mun on saatava heti uusi mies mulle ja lapsille" metodilla. Kysymyksiä ja pommituksia vieraalta mieheltä. "avaa mulle sun kaikki elämänkirja" . Nainen on unohtanut ehkä nuoruudestaan käytösetiketit. Olemuksesta huokuu kiire kaikkeen uuteen. Itse valitsen aina ihmisen, joka osaa tahdistaa parisuhteen tutustumisen oikeaan rytmiin, ja en etsi aktiivisesti edm. YH perheitä. 

Vierailija
60/110 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu. 

Kyllä nätit ja kivat naiset viedään treffeille. Niitä ei teissä suomalaisissa vain ole kovin montaa.

Tämä juuri!

Naurattaa jopa kolmekyppiset naiset jolla on lapsia valehtelevat tinderissä etsivänsä elämänsä rakkautta :DDD Eikös se rakkaus ole jo löytynyt kun lapsenki hankki semmoisen kanssa. 

Sama juttu kaikille kakkoskierroksen miehille. Mitäs sille edelliselle kumppanille teit? LASTESI ÄIDILLE? Miksi tämä ei enää suostu elämään kanssasi?

Miehen kumppani on glorifioitu panopiika. Ei hän mitään hyödy miehen seurasta. Pelkkiä tauteja ja hyväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan