Mitä on tapahtunut deittailulle? Miksi miehet eivät enää lähesty naisia?
Niin turhauttavaa. Mihin on kadonnut sellainen herrasmiesmäisyys ja "kosiskelu"?
Mikä miehiä vaivaa?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Tšuhnanainen vain ihmettelee kun tšuhnamies runkkaa mieluummin kotonansa.
Mikk, sinä menetit lapsesi adoptioon ja asut siskosi luona. Lastesi äitikin pakeni sua.
Hauska kun kaikki ylilauta miehet on eksynyt vauvalle, tämä on lähinnä tarkoitettu vanhemmille eikä ikisinkku inceleille.
Se jos ei miellytä heidän silmää niin katsovat sinua kuin vierasta sikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu.
Kyllä nätit ja kivat naiset viedään treffeille. Niitä ei teissä suomalaisissa vain ole kovin montaa.
Teille miehille vain ulkonäöllä on merkitystä, pitää olla esittely kappale. Vain huippu mallia vastaavat naiset kelpaavat.
KYLLÄ ulkonäöllä on merkitystä lihava sillin hajuinen akka saa olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun kaikki ylilauta miehet on eksynyt vauvalle, tämä on lähinnä tarkoitettu vanhemmille eikä ikisinkku inceleille.
Mutta täällähän nimenomaan on naispuolisia lapsettomia ikisinkkuja suurin osa.
Oma kokemus on, että kaksi (2) viimeistä daamia, joita halusin viedä treffeille, ja mentiinkin, niin kumpikin paasasi koko treffien ajan, miten hullu ja narsisti heidän exä oli, ja mitä tavaroita se vei kun lusikoita jaettiin, ja varsinkin miten hullu nyksä sillä eksällä on nyt? Ja miten se sen nyksän kanssa lapsenkin laittoi, vaikka nämä meidän lapset ihan hunningolle jätti, ja plaa plaa plaa..... Eli meidän kahden välillä mikään ei edennyt minnekään. Toinen sentään suuteli, toinen ei osannut tai halunnut edes sen vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.
Voi kuule, ei meillekään kelpaa suomalainen kaljuuntuva isomahainen mies 😚
Tiedän. Siksihän te mua yritätte lähestyä.
Mene takaisin kotimaahasi vinkumasta. Meille kunnollisille suomalaisille miehille kyllä kelpaa suomalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu.
Mulla on kiire huolehtia lasten jutuista niin ei jaksa miettiä random naisen haluja siihe päälle.
Lämpimiksesikö sitten vaan juttelet?
ketä kiinostaa suomalainen ryhävalas mamma? ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.
Mene takaisin kotimaahasi vinkumasta. Meille kunnollisille suomalaisille miehille kyllä kelpaa suomalaiset naiset.
Sinä et edes saisi tekopillulta. :D
Mua ei haittaa, tehkööt mitä haluavat, siihen heillä on oikeus. Mutta se mitä en ymmärrä on ruikuttaminen naisista kun eivät itse tee mitään pariutuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmen lapsen isä että mene sinä vaan sen tekopillusi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto et olet hauska nauroin parituntia mahakippurassa.keksitkö ihan ite?
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että kaksi (2) viimeistä daamia, joita halusin viedä treffeille, ja mentiinkin, niin kumpikin paasasi koko treffien ajan, miten hullu ja narsisti heidän exä oli, ja mitä tavaroita se vei kun lusikoita jaettiin, ja varsinkin miten hullu nyksä sillä eksällä on nyt? Ja miten se sen nyksän kanssa lapsenkin laittoi, vaikka nämä meidän lapset ihan hunningolle jätti, ja plaa plaa plaa..... Eli meidän kahden välillä mikään ei edennyt minnekään. Toinen sentään suuteli, toinen ei osannut tai halunnut edes sen vertaa.
No huono tuuri kyllä sulla, ehkä joskus tulee erilainen nainen vastaan, heitäkin on. Tsemppiä!
Oletko varma että kaikki naiset haluavat että niitä lähestytään? Voitko kysyä varmuuden vuoksi.
Tätä ollaan kans ihmetelty meidän naisporukassa. Ulkomailla, esim ruotsissakin tullaan livenä iskemään. Ja jos suomessa tullaan, ne on ulkomaalaisia miehiä. Suomalaiset miehet ei taida jostain syystä uskaltaa ja heillä on heikko itsetunto, pakkeja ei kestetä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ollaan kans ihmetelty meidän naisporukassa. Ulkomailla, esim ruotsissakin tullaan livenä iskemään. Ja jos suomessa tullaan, ne on ulkomaalaisia miehiä. Suomalaiset miehet ei taida jostain syystä uskaltaa ja heillä on heikko itsetunto, pakkeja ei kestetä.
Silli haisee.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitte et vaan oo kiinnostava.
Et mua ainakaan kiinnostais niin paljoa että tulisin iskemään.