Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat kuivempi sukupuoli?

Vierailija
21.09.2025 |

Mainoskatkot ovat täynnä erilaisia ihon, hiusten ja pimperon kosteuttavia tuotteita. Jututkin ovat usein kuivempia kuin miehillä.

T. Kosteaa elämää elävä mies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap.:llä seisoo?

Onko sulla energiaa riittävästi?

Mainos miehille:

Testosteronitasot laskevat kaikilla miehillä vähitellen 35 ikävuodesta lähtien, mikä voi näkyä esimerkiksi väsymyksenä, lihasten heikkenemisenä ja haluttomuutena.

Uusi ja sahramilla parannettu T-Max on kehitetty ylläpitämään normaaleja testosteronitasoja ja lieventämään näitä vaikutuksia.1 tabletti päivässä 4-5 kuukauden ajan voi edistää:

Energiatasoa ja libidoa
Lihasten toimintaa
Positiivista mielialaa
Testosteronitasoja

Vierailija
22/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että naiset "elävät" pidempään? Voin kertoa millaista se on. Ne viimeiset kymmenen vuotta menee zombiena. Dementia tekee tuhojaan. Miehet ovat kuolleet jo aikaa sitten pois ympäriltä. Todennäköisesti muistaa vain lapsuusajan juttuja. Päivä menee kipujen ja sairauksien kanssa. Pyörätuolissa tai sängyssä maaten päivästä toiseen. VUOSIEN AJAN. Se on helvetti maan päällä.

t.hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuivempi vaan kauniimpi, hitaammin vanheneva ja pitkäikäisempi.

Koska huolehtivat itsestään ja ihostaan. 

Jatka sinä itsemurhaasi.

Vai ovatko kenties vain ulkonäkö painotteisempia yksilöitä? Sillä mitkään rasvat eivät hidasta ikääntymistä. Se on itsepetosta.

Niin en väittänytkään. Itsensä hoitamiseen kuuluu liikunta, terveellinen ruoka, päihteiden ja auringon sekä paskan (mies)seuran välttely, hygienia jne.

Naiset ikääntyvät miehiä hitaammin biologisista syistä ja koska hoitavat itseään ja terveyttään. Tämä on tutkittu mm. JYU:ssa.

https://www.gerec.fi/miehet-vanhenevat-nopeammin-kuin-naiset-mutta-nuor…

Voit tehdä kaikkea tätä ja silti vanh

Ei ikääntyminen ole minulle ongelma. Sulle näkyy olevan kun et saa naista omaishoitajaksi ja kaljaa kaupasta kantamaan.

Vierailija
24/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän keskimääräisestä naisesta näkee  että hän huolehtii itsestään paremmin, kuin keskimääräinen mies. Useat meistä arvostavat tervettä ja hyvinvoivaa olemusta. Joka ei arvosta, niin voi laususkella sitten tuollaisia rähräh-kommentteja.

Vierailija
25/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppiksella on pakkomielle. Se luulee että naiset katselee mainoksia, koska se itse katselee niitä. Niissähän se näkee naisia ja ihoa.

Itse kulutan yleä ja suoratoistoja. Jos katson mainoskanavia, pysäytän ja pikakelaan mainosten ohi. Mä en jaksa niitä. Ne on i d i o o t e i l l e. 

Vierailija
26/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että naiset "elävät" pidempään? Voin kertoa millaista se on. Ne viimeiset kymmenen vuotta menee zombiena. Dementia tekee tuhojaan. Miehet ovat kuolleet jo aikaa sitten pois ympäriltä. Todennäköisesti muistaa vain lapsuusajan juttuja. Päivä menee kipujen ja sairauksien kanssa. Pyörätuolissa tai sängyssä maaten päivästä toiseen. VUOSIEN AJAN. Se on helvetti maan päällä.

t.hoitaja

Sinä näet sen osan, joka on harmikseen perinyt altzheimerin tai juonut aivonsa. Ehkä sinäkin. Suurin osahan ei ikinä joudu laitokseen. 

Vierailija
27/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ikääntyminen ole minulle ongelma. Sulle näkyy olevan kun et saa naista omaishoitajaksi ja kaljaa kaupasta kantamaan."

Tarkoitin sillä vain sitä että jotkut asiat eivät ole meidän hallitavissa. Olen tottunut olemaan yksin kun muunmuassa piti 42 asteen kuumeessa käydä ruokakaupassa kun kukaan ei auta. Ei kukaan.

Vierailija
28/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.hoitaja

Näet vain sairastuneet naiset. Et heitä jotka asuvat kotona ja liikkuvat normaalisti.

Vierailija
29/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuivempi vaan kauniimpi, hitaammin vanheneva ja pitkäikäisempi.

Koska huolehtivat itsestään ja ihostaan. 

Jatka sinä itsemurhaasi.

😉👍

Vierailija
30/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ap.:llä seisoo?

Onko sulla energiaa riittävästi?

Mainos miehille:

Testosteronitasot laskevat kaikilla miehillä vähitellen 35 ikävuodesta lähtien, mikä voi näkyä esimerkiksi väsymyksenä, lihasten heikkenemisenä ja haluttomuutena.

Joo, tyhmä mainos mutta myy. Kuten poronsarvi, sarvikuononsarvi jne.

Mutta kun ei miehet usko, että läskimasun laihduttamalla ja lihasmassaa treenaamalla testotuotanto riittää. Miehenkin läski tuottaa estrogeenia ja mitä läskimpi, sitä kyvyttömämpi mies, vaikka testotuotanto pysyy koko ajan samana.

Eikä mies tajua, että sen kyvyllä ei ole mitään käyttöä, jos iho hilseilee, henki haisee ja aukoista pursuaa karvaa ja paskaa. Ja, hyi, jalkasieni. Yök.

Vierailija
31/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ikääntyminen ole minulle ongelma. Sulle näkyy olevan kun et saa naista omaishoitajaksi ja kaljaa kaupasta kantamaan."

Tarkoitin sillä vain sitä että jotkut asiat eivät ole meidän hallitavissa. Olen tottunut olemaan yksin kun muunmuassa piti 42 asteen kuumeessa käydä ruokakaupassa kun kukaan ei auta. Ei kukaan.

Nyyh. Ymmärrän kyllä miksei. Mutta ymmärrätkö itse? 

Vierailija
32/32 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh. Ymmärrän kyllä miksei. Mutta ymmärrätkö itse? 

Äitini hylkäsi minut 16-vuotiaana  miehensä vuoksi. Suku hyvän päivän tuttuja, jotka hymistelevät vain mutta eivät auta. Olen asunut 7:llä paikka kunnalla lapsuuteni aikana että minulla ei ollut mitään ystäviä. Siinä muutamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan