Pitäisi vaihtaa bussista junaan pienen lapsen kanssa Myyrmäessä, onko turvallista?
Reittiopas antoi ainoaksi reitiksi mennä niin, että jää bussista jossain Myyrmäen aseman lähistöllä, kävelee asemalle ja ottaa sieltä junan. Lauantai klo 18. Lapsi on neljä. Uskaltaako tuonne mennä?
Kommentit (23)
On siellä muitakin lasten kanssa. Ja lapsia yksinäänkin.
Miten jollekin voi tulla edes mieleen kysyä tällaista? Ymmärtäisin vielä kysymyksen, jos kellonaika olisi 23.
Taistelijaparina lapsen kanssa, lyhyet syöksyt vuorotellen lähimpään suojaan. Suurin osa selviää tuosta hengissä päiväsaikaan.
Suomen vaarallisin kaupunginosa, päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi tulla edes mieleen kysyä tällaista? Ymmärtäisin vielä kysymyksen, jos kellonaika olisi 23.
Olen lukenut uutisista, että se on vaarallinen paikka, paljon huumehörhöjä ja väkivaltaa. En ole koskaan käynyt. Ihan vakavissani kysyn. Ap
Melkein joka viikko käyn Myrtsissä . Miksi ei olisi turvallista matkustaa ?
Vierailija kirjoitti:
Suomen vaarallisin kaupunginosa, päättele siitä.
Ei ole. Kamppi ja Kluuvi ovat paljon vaarallisempia tilastojenkin valossa. Silti yliopisto-opiskelijat uskaltavat käydä luennoilla ihan joka arkipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut uutisista, että se on vaarallinen paikka, paljon huumehörhöjä ja väkivaltaa. En ole koskaan käynyt. Ihan vakavissani kysyn. Ap
Kaikkea ei ihan NIIN tosissaan tarvitse ottaa
Ilmeisesti olet kauempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei ihan NIIN tosissaan tarvitse ottaa
Ilmeisesti olet kauempaa
Olen vähän kauempaa. Mistä minä voin tietää mikä todellisuus on, kun en ole siellä koskaan käynyt. Ap
Asuin aikoinaan 25 vuotta Myyrmäessä. Onneksi säilyin hengissä ja muutin tänne turvalliseen Sörkkaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Asuin aikoinaan 25 vuotta Myyrmäessä. Onneksi säilyin hengissä ja muutin tänne turvalliseen Sörkkaan. 😂
Myrtsi on muuttunut nyt parissa vuodessa aika paljon.
Ihme pelkureita koko maa täynnä. Martti on ihan turvallinen, jos et ole narkkari, huumekauppias tms. Itse.
Kannattaa vähentää tämän palstan lukemista ja lisätä liikkumista eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pelkureita koko maa täynnä. Martti on ihan turvallinen, jos et ole narkkari, huumekauppias tms. Itse.
Eikä siellä ole niitä peukuttajia, jotka hyökkää jokaisen ohikulkijan päälle? Etenkin jos ohikulkija vahingossa vilkaisee peukuttajaan päin.
Kyllä te siitä selviätte, mutta varmasti näette jotain epäilyttävän näköisiä tyyppejä siellä. Menette vaan ohi. ettekä jää tuijottelemaan. On siellä tosiaan myös muita ns. tavallisia ihmisiä, lapsiakin tuohon aikaan liikkeellä, ettette kuitenkaan ole missään pimeällä kujalla yksin huumetyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrtsi on muuttunut nyt parissa vuodessa aika paljon.
Moni nuoruudenkaverini on opiskeluvuosiensa jälkeen muuttanut sinne takaisin, koska kaikki pidämme siitä. Minäkin muutin pois vain vaimon patistamana. Ei lapsiperheet pyöri Myyrmäen asemalla perjantai- ja lauantai-öisin. Päivällä siellä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Käy katsomassa, jos et usko.
No voi hyvät hyssykät. Uskaltaa. Ihan tavallinen asuinalue.