Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat matkakohteet missä olet käynynnä?

Vierailija
21.09.2025 |

paskimmat maat ja paikat missä olen matkustanut

1. Gambia, ei helevetti niiät rantabuymstereita eikä mitään tekemistä. parempi hakea se 1 euron hedelmäviskypullo kaupasta 1 litra maksaa 1 e! ja juoda sitä all inclusiver hostellissa uima altaalla , paskaa kaikki

2. Goa: ei mitänä tekemistä, 40 astetta hellettä ja vain aamulla tai illalla voi mennä rannalle, jossa ei ole mitään ja pahin turisti alue on täynnä intialaisia sotkemasa ja ei mitään kulttuuria, paskaa kaikki

3. Punta Cana, ihan hirvee paska paikka . rakennustyömaata kaikki ja kaikki rannat omistaa joku resortti eli päääset kahdelle likaiselle rannalle ehkä jos vuokraat motsakrin. Muuta tekemistä ei ole kuin SUPERMARKET, jossa on myös IKEA ja Pizza Hut. ei hyvänen aika mitä paskaa kaikki. Dominikaaninen f cuking tasavalta

4. Puerto Rico

ei mitään tekemistä paitsi SUPERMARKET

5. Meksiko, Cancun. täyttä paskaa kaikki ja taaas beachit omistaa kaikki resortit, jos haluat mennä rannalle, osta kallis hotelli ja mene tanssimaan läskien eläkeläisakkojen kanssa sambaa rannalle. Ei mitään tekemistä ei kulttuuria, paitsi SUPERMARKET. Yksi Teotihuacan pyramidi on olemassa Meksiko Cityssä taas se oli jännä, muttei näkynyt Ufoja. paskaa kaikki. 

6. Miami ja Los angeles, Ei mitään näkemistä vain katuja ja SUPERMARKET ja typeriää rantakatua jossa on vain samoja ravintoloita vieri vieressä. ihan paskaa ja kallista paskaa kaikki.

suosittelen: mene Japaniin mene Aasiaan, mene Vietnamiin, mene muualle ei paskaan. Tokyossa on silti hyvää kebabbia kadulla ja muutenkin Aasiassa on ELÄMÄÄ

Kommentit (274)

Vierailija
101/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko ehdottomasti ei

Vierailija
102/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria, etenkin Golden sands. Pöyristyttävän ylimielistä palvelua esim. takseilta, kuin Neuvostoliiton aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Lubrados. Meni vuorokausi tullin sähläämiseen.

Vierailija
104/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marokko ehdottomasti ei

Kävin tässä hiljattain Agadirissa, Marokossa. Kyllä oli positiivinen yllätys. Kilometrien rantapromenadi, aina siisti ja rauhallinen, ei yhtään kännistä koko reissulla. Retki Marrakeshiin, upea elämys. Kaikki halpaa, ihmiset todella ystävällisiä.

Vierailija
105/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene enää uudestaan Dubaihin. Oli ahdistavaa nähdä niitä köyhistä maista tulleita rakennustyöntekijä-orjia pakettiautoihin ahtaasti sullottuina kuin elukat, kun heitä kuskattiin ties minne. Siellä ei voinut oikein kävellä minnekään, taksilla piti suhata pitkiä katuja. Ei luontoa, vain kaikkea keinotekoista ja kimaltavaa. En ihaile yhtään sellaista maailmaa. 

Minä menen sinne heti. Ihanaa kun saa nauraa köyhille. Nautin siitä.

Vierailija
106/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene enää uudestaan Dubaihin. Oli ahdistavaa nähdä niitä köyhistä maista tulleita rakennustyöntekijä-orjia pakettiautoihin ahtaasti sullottuina kuin elukat, kun heitä kuskattiin ties minne. Siellä ei voinut oikein kävellä minnekään, taksilla piti suhata pitkiä katuja. Ei luontoa, vain kaikkea keinotekoista ja kimaltavaa. En ihaile yhtään sellaista maailmaa. 

Dubaissa sinä olet se köyhä jolle nauretaan.

Vierailija
107/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat olleet Dubai ja Thaimaa. En edes menisi Turkkiin, Intiaan, Egyptiin jne. Paras kun tietää mitä välttää. 

mulla myös Dubai ja Thaimaa, lisäksi lisään listalle Berliinin. Dubaista puuttui autenttisuus, Thaimaassa ällö thai kulttuuri roskineen ja apinoineen sekä Berliini oli kolkko ja tylsä.

Mitä nyt sitten kaipaisit Berliinissä? Aurinkoloma ei onnistu, mutta kaupunkihan on elämää täynnä ympäri vuoden. Historiantuntemus on eduksi. Se on monipuolinen pääkaupunki, jolla on eri "kerroksia". Tietämättömyys lisää turistin tuskaa.

historia siellä on mielenkiintoista, en vaan tykännyt arkkitehtuurista ja yleisestä vibasta. 

Vierailija
108/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat olleet Dubai ja Thaimaa. En edes menisi Turkkiin, Intiaan, Egyptiin jne. Paras kun tietää mitä välttää. 

mulla myös Dubai ja Thaimaa, lisäksi lisään listalle Berliinin. Dubaista puuttui autenttisuus, Thaimaassa ällö thai kulttuuri roskineen ja apinoineen sekä Berliini oli kolkko ja tylsä.

Mitä nyt sitten kaipaisit Berliinissä? Aurinkoloma ei onnistu, mutta kaupunkihan on elämää täynnä ympäri vuoden. Historiantuntemus on eduksi. Se on monipuolinen pääkaupunki, jolla on eri "kerroksia". Tietämättömyys lisää turistin tuskaa.

historia siellä on mielenkiintoista, en vaan tykännyt arkkitehtuurista ja yleisestä vibasta. 

Berliini on kyllä ihana.

Vierailija
109/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun kävin ostin pari köyhää mukaani Hotelliin. Siellä naurettiin Vaimon kanssa heille ja viskottiin ruoanjämiä lattialle. Saivat sieltä syödä.

Vierailija
110/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskin paikka on ollut Intia, etenkin Pohjois-Intia ja Delhin seutu. Likaista, meluista, tukahduttavan kuumaa, eikä mitään rantaa lähimaillakaan. Olen matkustanut myös Egyptissä ja muissakin Afrikan kohteissa, mutta kyllä Intia on minusta paljon pahempi. Intiassa on julkisissa liikennevälineissä sattunut paljon joukkoraiskauksia jopa kuolemaan johtavia naisten pahoinpitelyjä, joten valitsin liikkumisen autolla. 

Kun ajaa Delhistä kohti Taj Mahalia, niin kylien läpi menevien teiden varrella ihmiset tekevät tarpeensa avoimesti tien viereen, pyllistävät paljaalla takapuolella tielle päin ja antavat ulosteen tulla. Sitä hajua!

Matka käy hitaasti, koska lehmät tukkivat tien, mikä nyt ei ole niin paha asia, mutta jos hiukankaan pysähdyt, niin paikalliset tulevat lyömään autoasi kepillä. Eikä se ole mitään ystävällismielistä koputtelua vaan kunnon lyömistä ja huutamista. Parempi pitää ovet lukossa ja pysytellä liikennekaaoksen vi

Aamen. En suosittele Intiaa kenellekään. Jo lentokentällä haisee sellainen pierumainen maakaasu. Joka paikassa haisee kuvottavalle, eikä sitä pääse pakoon. Maa on täynnä ilmansaasteita, savusumua, poltettuja ruumiita, likaa ja köyhyyttä.

Miehet ovat uhkaavia, varsinkin suuret miesjoukkiot kannattaa kiertää kaukaa. Ketutti suunnattomasti, että esim Delhissä oli ei uskaltanut illalla mennä ulos, uhkaavanoloisten miesten vuoksi. Tästä jokunen vuosi myöhemmin Delhissä tanskalainen naisturisti  raiskattiin Delhissä. Ruoka on epäilyttävää, ei tullut mieleenkään syödä mitään haaleaa, saati jotain mikä olisi huuhdeltu jollain paikallisvedellä. Kaikki taksit ja kauppiaat kusettavat, tai se on maan tapa, kun et hyväksy tätä, niin reissusta tulee stressaavampi potenssiin kymmenen. Lehmät syövät muoveja tien sivussa, välillä joku häätää niitä väkivaltaisesti viljelysten läheltä. Se siitä pyhästä lehmästä ja maan vähemmän kauniista kasvoista.

Vierailija
111/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytislavonia. Laatu ja palvelukulttuuri jäänne kommunismin ajoilta. 

Vierailija
112/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoo - miten vauras maa ei hoida köyhille apua ja kodittomille asuntoa. Englanti vieläpä olevinaan joku Euroopan sivistyksen kehto. 

Lontoossa on samat roma nit kuin täälläkin. Ne päivystävät ne Lontoon pääostoskadut, joilla sinäkin ilmeisesti kävit. Lontoon pormestari on niin munaton, että antaa niiden harrastaa taskuvarastelua ja muuta vähemmän laillista.  

Vierailija
113/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoo - miten vauras maa ei hoida köyhille apua ja kodittomille asuntoa. Englanti vieläpä olevinaan joku Euroopan sivistyksen kehto. 

Lontoossa on samat roma nit kuin täälläkin. Ne päivystävät ne Lontoon pääostoskadut, joilla sinäkin ilmeisesti kävit. Lontoon pormestari on niin munaton, että antaa niiden harrastaa taskuvarastelua ja muuta vähemmän laillista.  

Tässä vähän faktaa, olen siis itse asunut Lontoossa: https://www.facebook.com/groups/490503409064118/posts/1479850286796087/

Vierailija
114/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitte ne rysyt etuilee koko ajan. Alkaa jo lentokentän turvatarkastuksessa.

Se on porukan neuvostogeeneissä. Jos kauppaan tuli jokin erä (ihan mitä tahansa), niin etuilla piti jos meinasi saada omansa.

Vierailija
115/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkoja, joihin ei tarvitse mennä toiste: Bulgaria, likainen ja ankea, vaikkakin itse Sveti Konstantin oli lasten kanssa ihan ok viikon lomaksi, kun lomaan riitti aurinko ja uima-allas. 

Tunisia: käytiin golfreissulla ja oli siihen ihan passeli paikka mutta ei mitään sellaista, että toiste pitäisi päästä.

Turkissa olen käynyt mm. Alanya, Marmaris ja ne on siis nähty. Belek on hieno golfkohde, sinne voisi lähteä uudelleen

Riika: ruma kaupunki, kerjäläisten ja narkkien/juoppojen määrä yllätti.

Egyptin Hurhgadassa riitti pari tuntia, oli kyllä kaikenmaailman ryysyissä roikkujaa. El Gouna ja sen hotellit ja miljöö oli tosi kiva, en vaan tiedä mikä tilanne on tänä päivänä. Kuninkaiden Laakson haluaisin vielä nähdä

Vierailija
116/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt missään huonossa paikassa.

Itsekin just mietin että oonko, mulla on ikää sen verran että oon reissannut aikana ennen nettiä, eli oikeaa tietoa ja muiden kokemuksia oli hankala etukäteen kerätä. Nykyäänhän on helppo ottaa selvää paikoista, helppo olla menemättä "epäilyttäviin" kohteisiin. Toki läheskään kaikkiin paikkoihin ei ihastu tai menis uudestaan, mutta en mä missään paskassa ole ollut. 

Vierailija
117/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki

Vierailija
118/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kysyttävä matkaodotuksista, mitä on kerrottu ko. paikasta? Tuntuu että suurin osa on harhautunut väärin annettuun tietoon lomakohteessa, ja päätös tehty kiireessä.

Vierailija
119/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki, Vantaa ja Espoo.

Eli hesat !

Vierailija
120/274 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola, töykeää ryssämeininkiä ja taskuvarkaita jokapuolella !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi