Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat matkakohteet missä olet käynynnä?

Vierailija
21.09.2025 |

paskimmat maat ja paikat missä olen matkustanut

1. Gambia, ei helevetti niiät rantabuymstereita eikä mitään tekemistä. parempi hakea se 1 euron hedelmäviskypullo kaupasta 1 litra maksaa 1 e! ja juoda sitä all inclusiver hostellissa uima altaalla , paskaa kaikki

2. Goa: ei mitänä tekemistä, 40 astetta hellettä ja vain aamulla tai illalla voi mennä rannalle, jossa ei ole mitään ja pahin turisti alue on täynnä intialaisia sotkemasa ja ei mitään kulttuuria, paskaa kaikki

3. Punta Cana, ihan hirvee paska paikka . rakennustyömaata kaikki ja kaikki rannat omistaa joku resortti eli päääset kahdelle likaiselle rannalle ehkä jos vuokraat motsakrin. Muuta tekemistä ei ole kuin SUPERMARKET, jossa on myös IKEA ja Pizza Hut. ei hyvänen aika mitä paskaa kaikki. Dominikaaninen f cuking tasavalta

4. Puerto Rico

ei mitään tekemistä paitsi SUPERMARKET

5. Meksiko, Cancun. täyttä paskaa kaikki ja taaas beachit omistaa kaikki resortit, jos haluat mennä rannalle, osta kallis hotelli ja mene tanssimaan läskien eläkeläisakkojen kanssa sambaa rannalle. Ei mitään tekemistä ei kulttuuria, paitsi SUPERMARKET. Yksi Teotihuacan pyramidi on olemassa Meksiko Cityssä taas se oli jännä, muttei näkynyt Ufoja. paskaa kaikki. 

6. Miami ja Los angeles, Ei mitään näkemistä vain katuja ja SUPERMARKET ja typeriää rantakatua jossa on vain samoja ravintoloita vieri vieressä. ihan paskaa ja kallista paskaa kaikki.

suosittelen: mene Japaniin mene Aasiaan, mene Vietnamiin, mene muualle ei paskaan. Tokyossa on silti hyvää kebabbia kadulla ja muutenkin Aasiassa on ELÄMÄÄ

Kommentit (274)

Vierailija
81/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat olleet Dubai ja Thaimaa. En edes menisi Turkkiin, Intiaan, Egyptiin jne. Paras kun tietää mitä välttää. 

Vierailija
82/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit!! Ei ikinä enää. Ostettiin itse Istanbulin kautta lento ja sitten jollain saarella pienehkö bungalow-hotelli. Vähänpä tiesin.

Maahan tulessa matkustajien matkatavarat tutkitaan ja alkoholi kerätään pois! Sun omista laukuista!? Sitten saa jonkin numerokuitin ja lähtiessä saa käydä hakemassa ne sit jostain pienestä kioskista itselleen. Joku nainen oli kait häämatkalla tms ja sillä oli  5 ploa shamppanjaa laukussa: kovasti piilo-paheksuen kaikki pois . Voi elämä.

Tavan kylissä ja kaupoissa ei pisaraakaan alkoholia. Joku kardashians-hotellissa on niiden omat varastot, josta turisteille saa myydä.

Kaikki hienot resortit ovat omilla yksityisillä saarillaan, joissa on kaikki palvelut. Saaren jossain toisella puolella on isoja parakkeja, joissa työntekijät asuu. Työntekijät intiasta, tai jostain aasiasta. Kunniallinen muslimi malediivi ei valkoisia palvele.

Se paikallinen kylä johon me menimme, oli järkytys. Siellä asuvilla ei ole mitään, siellä ole kertakaikkiaan ole mitään. Maassa ei ole multaa ja mitään ei voi kasvattaa, kaikki pitää tuoda Intiasta tai afrikasta. Kylän kauppa oli täynnä säilykepurkkeja ja pesuaineita. Ei mitään tuoretta, ei siis mitään muutenkaan.

Talot oli kivisia bunkkeita, hiekkalattia, katossa yksi loisteputki. Siellä  ne istui seinänvierillä huoneissaan.

Ruoka: kanaa ja riisiä , riisiä ja kanaa. Luulin että olis ollut eri mereneläviä ja paljon vihreää ja hedelmiä, eipä ollut. Kylässä oli yksi thaikkuravintola, jossa viitsi syödä.

Pikkutytöilläkin oli jo n8-10 vee päänyli paketoitu tiukat huivit ja pitkät tunikat. Yrittivät jotain potkupalloa siinä hiekassa pelata, säälitti.

Siirryttiin pääkaupunkiin Maleen. Jätkyttävä ylikansoitettu, ylitäyteen tungettu rakennuksia kun maata ei kertakaikkiaan ole. 

Auringon laskun jälkeen kaikki naiset ja lapset hävisi likkumasta missään. Miehet istui kahviloissa ja joi teetä ja pelas dominoa. Olipa aavemainen tunnelma.

Oltais vaihdettu lento aikaisemmaksi mutta ei onnistunu. 10 päivää oli riittävästi koko loppuelämäksi. En voi suositella kellekään. Maa on täysin köyhä ja ne rikkaiden rahat niistä super-resorteista ei tule siihen maahan yhtään. Ne rahat menee ihan muualle. Siellä on jotain kieroa koko maassa. Ahdistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malediivit!! Ei ikinä enää. Ostettiin itse Istanbulin kautta lento ja sitten jollain saarella pienehkö bungalow-hotelli. Vähänpä tiesin.

Maahan tulessa matkustajien matkatavarat tutkitaan ja alkoholi kerätään pois! Sun omista laukuista!? Sitten saa jonkin numerokuitin ja lähtiessä saa käydä hakemassa ne sit jostain pienestä kioskista itselleen. Joku nainen oli kait häämatkalla tms ja sillä oli  5 ploa shamppanjaa laukussa: kovasti piilo-paheksuen kaikki pois . Voi elämä.

Tavan kylissä ja kaupoissa ei pisaraakaan alkoholia. Joku kardashians-hotellissa on niiden omat varastot, josta turisteille saa myydä.

Kaikki hienot resortit ovat omilla yksityisillä saarillaan, joissa on kaikki palvelut. Saaren jossain toisella puolella on isoja parakkeja, joissa työntekijät asuu. Työntekijät intiasta, tai jostain aasiasta. Kunniallinen muslimi malediivi ei valkoisia palvele.

Se paikallinen kylä johon me menimme, oli järkytys

Kuka idiootti menee siellä jonnekin pääkaupunkiin tai paikalliseen kylään. Sinnehän voi mennä vain luksusresorttiin. 

Vierailija
84/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma

Vierailija
85/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podgorica, Montenegro

Todella masentava ja kämäinen paikka

Vierailija
86/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkki. Helvetillistä pakkomyymistä ja teen juottamista. Ei hetken rauhaa. Paikalliset äijät kimpussa. Eikä tee muutenkaan enää mieli tukea maata joka on diktatuuri ja jossa ei ole ihmisellä arvoa.

Turkki. Yllämainituista syistä. 

Jännä. Mä olen oppinut tykkäämään Turkista. Ekalla kerralla ei säväyttänyt kuin hieno hotelli. Sitten anoppi osti sieltä todella hienon loma-asunnon ja halvoilla lennoilla sitten käytiin siellä lasten kanssa vuosia 2-3 krt/vuosi. Ei ollut kauheasti rahaa ja se oli tosi edullinen vaihtoehto päästä lämpimään. Aloin tykkäämään maasta. Totuin siihen. Nyt asunto on myyty jo vuosia sitten, mutta edelleen voin käydä Turkissa mielelläni. Sieltä saa enemmän samalla rahalla kuin monesta muusta maasta ja ihan rehellisesti en kyllä näe isoa eroa vaikka Kreikkaan, jossa olen käynyt myös monesti. Kusetusta on ehkä enemmän, mutta elän sen kanssa ja ei onnistu enää mun kanssa. Kauppiaatkin on rauhoittuneet ja basaariin ei jaksa mennä. Olin yllättynyt tänä kesänä, kun lähes kaikkialla on kiinteät hinnat näkyvillä. 

Äijät ei ole kimpussa. Ei vaikka käyn parikymppisen tyttäreni kanssa välillä kaksin. Ehkä me ollaan liian kokeneita ja itsevarmoja siellä. Toki pientä flirttiä yrittävät, mutta olen sille jo immuuni. En ole hakemassa seuraa. Olen naimisissa ja vaikken olisi, niin en mä nyt alkaisi jonkun turkkilaismiehen kanssa vehdata. Olen niille kävelevä lompakko ja oleskelulupa. Toki, jos sen on valmis hyväksymään nuoresta miesseurasta, niin sitten varmaan kannattaa antaa mennä. 

Vierailija
87/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat olleet Dubai ja Thaimaa. En edes menisi Turkkiin, Intiaan, Egyptiin jne. Paras kun tietää mitä välttää. 

mulla myös Dubai ja Thaimaa, lisäksi lisään listalle Berliinin. Dubaista puuttui autenttisuus, Thaimaassa ällö thai kulttuuri roskineen ja apinoineen sekä Berliini oli kolkko ja tylsä.

Vierailija
88/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoo - miten vauras maa ei hoida köyhille apua ja kodittomille asuntoa. Englanti vieläpä olevinaan joku Euroopan sivistyksen kehto. 

Englanti on luokkayhteiskunta, jollaista kokoomus havittelee Suomeenkin. Sivistysporvarit tykkäävät, kun voivat heitellä almuja kerjäläisille.

Vierailija
89/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Vantaa ja Espoo.

Vierailija
90/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona

Kaupunki on kyllä äärettämän kaunis. Mutta myös ruma (jotkut luulee, että vain Suomessa on niitä järkyttäviä betoni-pelti hirviö kerrostaloja).

Tuskainen kuumuus ja turisteja kaikki paikat täynnä. Tämä yhdistelmä on karmea. 

Paikalliset vihaa turisteja ja asiakaspalvelu eism. kaupassa on välillä todellla töykeää.

Minut yritettiin ryöstää kadulla parikin kertaa. toisella kerralla oli joukko pikkukpoikia (!) jotka tulivat ryhmänä ja yrittivät ryöstää. Myös minua luultiin varkaaksi ruokakaupassa ja piti avata reppu kassalla! 

Isoimpien nähtävyyksin kuten Sagrada Familian ympärillä oli järkyttävä määrä turisteja ja myös kerjäläisiä. Osa kerjäläisitä nukkui kadulla. 

Ei enää ikinä. Vaikka kiinnostaisi käydä katsomassa, kun Sagrada Familia kirkkoa valmistuu lopullisesti muutaman vuoden päästä. Varmasti maailman yksi upeimmista rakennsuksista! 

Vierailija
91/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu. Mies vuokrasi sieltä ns.mökin. Meidän ruohonleikkurin säilytysvajakin on kauniimpi, valoisampi ja raikkaampi. Olin niin järkyttynyt, että purskahdin itkuun.  Muutenkin oli paska reissu. Sain pysäköintivirhemaksun ihan nillitys syystä.  Se olikin viimeinen vierailumme Oulussa.  

Vierailija
92/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sölden, Itävalta. Nousukasmaista öykkäröintiä, jonka kruunaa strippiclubit.

Vierailija
93/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, kiitos! :)

Vierailija
94/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarian saaret ja teneriffa, kaameita aurinkotuolirivihelvettejä. Sama Välimeren rannat jotka täynnä noita samoja rivistöjä, hyhhyh.

Suosittelen Fuerteventuraa. Siellä on loistavat rannat eikä ruuhkaa. Jos haluaa oman yksityisen kilometrin valkeaa biitsiä, se onnistuu. 

Vierailija
95/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel. Paikalliset ylimielisiä ja tympeitä, näin ainakin Eilatissa.

Vierailija
96/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla myös Dubai ja Thaimaa, lisäksi lisään listalle Berliinin. Dubaista puuttui autenttisuus, Thaimaassa ällö thai kulttuuri roskineen ja apinoineen sekä Berliini oli kolkko ja tylsä.

Mitä nyt sitten kaipaisit Berliinissä? Aurinkoloma ei onnistu, mutta kaupunkihan on elämää täynnä ympäri vuoden. Historiantuntemus on eduksi. Se on monipuolinen pääkaupunki, jolla on eri "kerroksia". Tietämättömyys lisää turistin tuskaa.

Vierailija
97/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta. Likaista kaikkialla. Kulkukoirat vaanivat ja hyökkäilevät. Wc-paperit roskakoriin, joten huoneisto löyhkää. Teidän ylittäminen hengenvaarallista jopa suojateillä.

Vierailija
98/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seychellit. Säästäkää ne rahat ja menkää kanarialle.

Vierailija
99/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko ehdottomasti

Vierailija
100/274 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää sarjaan kuuluu Barcelona, Dubai, Thaimaa, Meksiko ja Malediivit. Paljon lisäksi paikkoja, johon en matkustaisi edes rahasta kuten Intia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä