Muita joilla neljä, viisi, kuusi, seitsemän lasta? Eikä uskonnollista taustaa.
Miksi teillä on niin monta? Miten ihmiset suhtautuvat, ulkopuoliset ja lähimmät?
Kommentit (10)
Lapset ovat 4, 10, 13, 15 ja 18. Enää en halua lapsia, koska joutuisin leikkaukseen kahden sektion jälkeen. t. 2
Kyllähän joiltakin on tullut ihmettelyjä että ei teillä tartte koko maata kansoittaa jne.
Meidän lapset 18, 16, 15, 12, kohta 10, 6 ja 4. Lisää ei tule, tein sterilisaation viime keväänä.
Ja siksi lapsia näinkin paljon kun olemme myöskin lapsirakkaita.
Lapsirakkaus. Aito kiinostus lapsiin. Mun haave oli jo lapsena suurperhe jonka kotiäiti olen, en mä tiedä tää ratkaisu vaan tuntuu hyvälle. Jaksan touhuta, puuhata ja olen oikeestaan hyväkin äiti :) Lapset kasvaa niin hurjan nopsaan, että olisi kiva jos talossa olisi aina vauva :) Me tykätään niin paljon lapsista ja tää on just sitä ihanaa :)
Lähipiiri tietää, eikä kauhistu lapsihaaveitamme ;) Mutta tuntemattomat taivastelee, varsinkin koska olemme nuoria (27&31) ja minäkin näytän ihan babyface neidiltä.
Vierailija:
Miksi teillä on niin monta? Miten ihmiset suhtautuvat, ulkopuoliset ja lähimmät?
Isommat lapset ovat iältään 1½, 6, 7, 9 ja 12v. Tykkään lapsista ja rakastan kotiäitiyttä ! Kotiäitinä olen ollut reilu 12 v ja tuntuu että elän elämäni parhainta aikaa.
Suku ei tykkää ja katsovat kieroon, mutta emme anna sen häiritä :o)
-vahingossa (kolme piti olla lapsiluku)
-kaikilla sama isä
-jotkut luulevat " lahkolaisiksi"
ja ajateltiin pykäistä pari lisää. Sitten onkin yhteensä 5 lasta...
- miehellä 4 ja mulla 3.
Onko sitten niin, että mies on suurperheellinen, mutta mä en ;)
ja kyläreissut on välillä kaaosta välillä taas menee ihan loistavasti. Autoon ei mahduta ja mies ei myönnä että tarvitaa tila-auto.
Hauskin kommentti oli kun joku hämmästeli, että miten voi olla neljä lasta ja noin hoikka äiti? Ihan kun sitä lapsi toisensa jälkeen pitäisi vaan lihoita.
Olen itse ainoa lapsi ja halusin aina ison perheen. No nyt sellainen on:) Vanhimmalla ja nuorimmalla tosin ikäeroa parikymmentä vuotta ja isäkin vaihtunut kerran matkalla.
En minä tiedä, miten muut ovat suhtautuneet, kun en ole tullut koskaan kysyneeksi enkä osaa aina tulkita toisten ilmeitä enkä sanomisiakaan. Ei minua muitten mielipiteet edes kiinnosta.