Puoliso tekee vapaaehtoisesti ylitöitä, jopa viikonloput, ja sillä perusteella luistaa kaikista kotitöistä
Eihän tuo nyt reilua ole?
Ne ylimääräiset eurot ei mene mitenkään "koko perheen hyväksi" vaan lähinnä jonnekin sijoituksiin.
Ei ymmärrä kun sanon etten minä ole mikään hänen kotiapulaisensa.
Kommentit (144)
Olen samaa mieltä: mies vaihtoon ja naiselle muutto vuokrakämppään, johon on varaa. Se voi olla pienempi ja surkeampi, mutta siellä ei ole miestä, joka tekee töitä ja kustantaa elämisen.
Miksi naisen pitäisi muuttaa surkeaan asuntoon? No okei, se voi olla hyvä ratkaisu alkuun, voi rauhassa etsiä mieleistä omistusasuntoa. Itse ostaisin kaupungin keskustasta kivan kaksion itselleni. Työssäkäyvänä minulla on säästöjä ja pankista saisin lainaa. Minun elämää ei ole ikinä yksikään mies yksin kustantanut, ainoastaan isä muutaman ensimmäisen elinvuoteni aikana, kun äiti ei vielä silloin ollut töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaatte kotityöt tasan ja tulee rangaistus, jos ei tee kotitöitä
😂😂 Lienet 13v
Ei naurata, on ihan ihan tutkittu juttu, että mies joka tekee kotitöitä saa pimppiä, eli tästä voimme päätellä että nainen käyttää rangaistuksena, pihtaamista. Tuolla on tavaton määrä suhteita, joissa on kaksi aikuista lasta, toinen oikeuttaa, toinen alistuu.
Väsyneenä ei tee mieli seksiä. Seksiin pitää olla rentoutunut ja levollinen mieli, niin päässä ei pyöri tekemättömät ja muistettavat asiat. En usko, että kaikki miehetkään nauttivat seksistä, jos nainen miettii muita asioita ja vain odottaa, että homma loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle etukäteen, että tarvitset apua kotitöissä ja alkaa voimat loppua. Ilmoita myös, että tämän vuoksi jätät kotitöitä vähemmälle. Sitten mies saa ihmetellä lattialla lojuvia likavaatevuoria ja keittiön tiskaamattomia astiakasoja. Joko mies saa tarpeekseen ja lähtee lätkimään tai sitten osallistuu. Win win situation.
Heh, tuollaiset pikkuasiat kuin vaatekasat lattialla ovat miehille yhden tekeviä. Kotityöt eivät ole miehille se oman egon jatke joiden avulla päteä ja uhriutua.
Eikö miehiä tosiaan häiritse, jos lattialla on iso kasa vaatteista ja siinä on puhtaat ja likaiset sekaisin?
Ei mua naisenakaan häiritse. Mitä ne multa pois on?
No toinen mitään apua tarvitse, kun ne on yhteisiä ne kotityöt ja molempien ne kuuluu jakaa. Tuommoinen avun pyytäminen on lähtökohtaisesti semmoinen asetelma, että ikään kuin ne kotityöt kuuluisivat vain toiselle ja toinen vähän auttelee kun voi. Aikuiset ihmiset kuitenkin eikä mitään äiti ja lapsi.