Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voivat työskennellä navetassa?

Vierailija
20.09.2025 |

Siis likaisten lehmien kanssa ja se haju 🤢

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä navetan hajusta. Kiehtova. Entäs mun tuttu kun se tykkää kalatorin hajusta. Voisin siis tehdä navettatöitä.

Vierailija
22/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidotut, sisälle lukittu eläimet. Ainoa elämäntehtävä tuottaa elintarviketta. Ei voi ymmärtää.

Keväällä pääsevät lehmät laitumelle ulos. Sun ainoa elämäntehtävä on ansaita rahaa ja saada lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmät ovat kauniita eläimiä. Tykkään yleensäkin kaikista eläimistä oikein huomattavasti enemmän kuin useista ihmisistä. 

Vierailija
24/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä voit käyttää lihaa, maitoa, voita, juustoa, kermaa tai lihasta valmistettuja makkaroita tai nahkasta valmistettuja kenkiä miten sinä voit syödä leipää kun vilja kasvaa pelloilla minne on levitelty lehmänpaskaa miten voit tankata autosi jos polttoaine on tehty paskasta. Tai miten sä voit juoda viinaa ja kaljaa joka on tehty myös viljasta ja juuri äsken luit että vilja kasvaa paskapelloilla. Eikö sinua jo okseta kun luet nyt että kaikki kasvikset mitä syöt hienosti hasrukalla ja veitsellä niin ne kasviksetkin ovat nauttineet kasvustaan sitä samaista lehmän💩💩💩💩 mikä sinua 🤮 ...Mutta kuule.... onpa tulossa vielä aika niin katsotaan mitä syötävää sinullekin löytyy. Minun oletus on että kuolet nälkään...🤣🤣

Vierailija
25/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä,voisi. Tulisi sääli eläimiä.

Jos niistä saadaan maitoa... jalostetaan maito juustoksi jne.ja sinä säälit... miltähän aika kaudelta luulet olevasi. Kyllä minä säälin monta kertaa ravihevosia joilla kilpaillaan... vaikka tiedän että juokseminen on hevosen tapa näyttää kuka on paras.

Vierailija
26/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset hoitaa jopa ihmisiä.

En halua edes kuvitella kuoliota aiheuttavan tulehduksen hajua.

Vierailija
27/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelee ne sikaloissakin. Hajuun tottuu. 

""Hajussa sitä kasvaa kun olla jaksaa""

Vierailija
28/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihmisten hoitaminen se ällöttävää on. Lehmiä hoitaisin ihan mielelläni. Samoin muita eläimiä.

Tämä

Vierailija
29/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmät joutuu asuun sielä. On siinä kestämistä.

Otapas ensin selvään kuin lehmät nykyään asuu.  On tietenkin vielä muutama parsinavetta mutta pääseehän ne lain mukaan myös ulos

Vierailija
30/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju menettelee, mutta se pskaisten tissien pesu, huh huh. Toiset lehmät oikein uivat ulosteissaan, likavesi valuu kainaloon kun joutuu venyttelemään. Toiset lehmät taas ovat tosi siistejä, tarttee vasn pyyhkäistä.

Vierailija
31/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan milloin viimeksi käynyt navetassa. Uudet modernit navetat ovat aika eri juttu kuin vanhat parsinavetat. Työtavatkin ovat muuttuneet entisistä ajoista melkoisesti.

Vierailija
32/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi hyvää sinulle ja muille nuorille naisille joiden pääkoppa on sekaisin. 

Siinä alkas itämään ajatus umpiluussa.

Vierailija
33/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju menettelee, mutta se pskaisten tissien pesu, huh huh. Toiset lehmät oikein uivat ulosteissaan, likavesi valuu kainaloon kun joutuu venyttelemään. Toiset lehmät taas ovat tosi siistejä, tarttee vasn pyyhkäistä.

Suihkussa ja saunassa sitten peset itsesi hyvin. Mikä siinä mättää jos navetassa vähän paskottuu? 

Vierailija
34/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samallalailla haisee paska ja on vain pakko työskennellä se 8t päivässä.  Navetassa se voi olla aamulla 3-4 ja iltapäivällä 3-4t...tuossa välillä  voit siis käydä päivällä vetää keuhkoihisi raitista ilmaa....

Vierailija
35/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi työskennellä navetassa siksi, että olen allerginen lehmille. Aika nopeasti turpoaisi kurkku, joten työskentely jäisi tosi lyhyeksi.

Vierailija
36/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun se haisee, mut siihen tottuu kyllä.

Eikä ennen aikaan edes haissu niin pahalle, kun tavara oli kiinteempää.

Kuiva heinä jne. AIV-rehu happoineen toi pahan hajun.

Tää mun mielipide.

Jokaisella omansa.

Vierailija
37/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuhan jotkut Helsingissäkin vaikka siellä haisee paska.

Totta. Tällaisen maalaisen nenään Helsingin metro haisee kuselle.

Ja moni moni paikka... porttikongit koko itäkeskus, alikulkusiltojen alukset... ja monta muuta paikkaa

Vierailija
38/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenikään työskennellä hikisessä toimistossa hakaten tietokonetta puhelin korvalla.

Vierailija
39/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun se haisee, mut siihen tottuu kyllä.

Eikä ennen aikaan edes haissu niin pahalle, kun tavara oli kiinteempää.

Kuiva heinä jne. AIV-rehu happoineen toi pahan hajun.

Tää mun mielipide.

Jokaisella omansa.

Kasvisjätettä se vaan on.  

Vierailija
40/51 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen hajuun tottuu. Ainoa huono puoli on se, että se haju ei lähde omista hiuksista ja ihosta pesemälläkään. 

Olet varmaan sitten työskennellyt kun  noin tiedät... minä 40vuotta navetassa pyörinyt ja pesessa paskanhaju haihtuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme