Kuinka usein käyt katsomassa vanhempiasi?
Kysymys on tietysti vain niille joiden vanhemmat elossa.
Kommentit (33)
En ole käynyt 20 vuoteen. Käyn hakemassa passin laitokselta, silloin aina saan tietää kun se kyselee niitä taustakysymyksiä, onko se kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pari kertaa vuodessa, hautausmaalla
Elävien vanhempiesi kanssa?
Näin siis halusit ymmärtää. Olkoon.
Aloituksessa painotetaan, että kysymys koskee vain heitä joiden vanhemmat ovat elossa. Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
En sen paremmin kuin sinäkään. Painotan.
Mitä et ymmärrä aloituksessa? Mitä minä en ymmärrä sinun mielestäsi aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halua mua sinne.
Oletko ollut tuhma ja tehnyt pahaa.
Tällä viikolla 4 kertaa, ensi viikolla kerran (jos ei muutoksia suunnitelmiin).
Vanhempani ovat kuolleet, mutta anopilla käydään pari kertaa kuussa.
Noin kerran kuussa. Ei ole lapsia, niin ei ole mitään suurta syytä käydä näytillä jatkuvasti, vaikka suhteet vanhempiin ovatkin oikein hyvät.
Muutaman kerran vuodessa, asun toisella puolella maailmaa.
Muutaman kerran vuodessa, välimatkaa 300 km. Joko itse käyn siellä entisessä kotikaupungissani tai he tulevat meille. Hyväkuntoisia ja ihan terveitä ovat vielä, autoilevat jne, vaikka kohta ovat 80-vuotiaita. Toki tilanne voi tuossa iässä muuttua nopeasti. Toisaalta toinen mummuni kuoli nyt kesällä 97-vuotiaana ja toinen pari vuotta sitten myös 97-vuotiaana, joten sinänsä molemmilla vanhemmilla on ns. hyvät geenit.
Kerran-pari viikossa nähdään, ja huom. myös vanhemmat tai toinen voi käydä meillä tai nähdään kaupungilla tms.
Eli aina en varsinaisesti "käy katsomassa vanhempian7".
No hyvä on. En käy juuri koskaan, ja tämä on syy. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa, kun oikein väkisin mennään lapseni kanssa.