Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä muissa maissa on tatuointeja koulutetulla keskiluokalla niin paljon kuin Suomessa? Onko missään? (Tokion tatuointikeissistä)

Vierailija
20.09.2025 |

Laura Arffman käännytettiin Tokiossa kylpylän ovella tatuointien takia - Tutkija selittää syitä

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011504239.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain osa koulutetuista on keskiluokkaa. Moni tulee työläisperheestä.

Luokka on monimutkainen käsite. Moni työläinen on tukevasti keskiluokkaa esimerkiksi tulojensa perusteella. 

Vierailija
22/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi ja taistelukoira ovat hyviä keinoja viestittää omaa yhteiskuntaluokkaa.

Ja persuilu. Aatelinen ja homokin käy roskaväestä kun liittyy persuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankuti jank

Vierailija
24/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointitrendi ei syntynyt Suomessa. Eli on, ja joissakin maissa varmaan enemmänkin kuin Suomessa.

Vierailija
25/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, mikä olisi sellainen töherrys jonka nahkaani loppuiäksi haluaisin. Ainoa minkä keksin oli minun veriryhmä käteen... kummasta kädestä sitä verta muuten annettaisiin?

Vierailija
26/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointivastaisuus on äärioikeiston ideologiaa. Jännä kyllä niillä itsellään on tatskoja. SS, 88, kaksoissalama, svastika, goottifontilla kirjoitettua saksaa.

Japani sopeutuu kyllä. Sillähän on itsellään upea tatuointikulttuuri. 

Aiheesta on tehty kuvateoksia (löytyy hakusanalla tatuointitaide). Kovimmilla kundeilla on penis ja terskakin kirjottu.

Vierailija
27/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten onkin jo todettu, Italiassa todellakin. Varsinkin naisilla.

Vierailija
28/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, mikä olisi sellainen töherrys jonka nahkaani loppuiäksi haluaisin. Ainoa minkä keksin oli minun veriryhmä käteen... kummasta kädestä sitä verta muuten annettaisiin?

Siitä joka on jäljellä. Ja tarvittaessa reisilaskimoon.

Vierailija
29/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tatuoinnit minustakaan kuulu keskiluokkaan. Se että on rahaa tai käynyt jonkun ylemmän kouluasteen koulutuksen ei tee kenestäkään keskiluokkaa. Kyllä siihen kuuluu muutakin.

Vierailija
30/30 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa teinit ei tajua että osa maista ja työpaikosta ei hyväksy tatuointeja lainkaan. esim.osa uskonnoista ei hyväksy tatuointeja.

japanissa rikolliset käyttää ilmeisesti tatuointeja ainostaan, voivat pahoinpidellä tatuointien takia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan