Ensitreffi alttarilla: Julialle tulee paha mieli kun Arttu arvostelee tatuointeja
Olen sanonut liikaa. En halua arvostella tatuointeja muta tykkään luonnonkauniista ihmisistä, Arttu toteaa
Järkyttävä ukko!
Kommentit (66)
Miksi parisuhteessa pitäisi valehdella? Artulla on oikeus mielipiteeseensä, vaikka se ei vaimoketta miellytä. Jos mielipiteen sanominen ääneen on avautumista, niin mitä ihmettä on Julian juuttuminen muutamaan sanaan? Vaikuttaa ihmiseltä, jonka kanssa olisi äärimmäisen hankala tehdä töitä saati elää yhdessä.
Ymmärrän hyvin, että Julia ei ole löytänyt elämänsä rakkautta, koska hän ei hyväksy, että muut eivät ole täsmälleen sellaisia kuin hän haluaa.
Tatskat on rumia ja kamalia. Rumempi paljon kuin kalju.
Aika tökeröä kommentointia Artulta.
Ei voi kuin ihmetellä miten Arttu on niinkin menestynyt naisten keskuudessa, että on aiemmin jo kaksi naista siittänyt 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassahan se on. Kamalan näköistä kun joku on sutannut ihonsa pilalle.
Kamalan näköinen on tuo Artun paennut hiusrajakin, mutta useimmilla ihmisillä on onneksi vapaus valita, mitä toiselle ihmiselle sanoo, ettei tähän sattuisi.
Kaljuuntumiselle ei voi mitään, mutta sille voi sotkeeko nahkansa tatuoinneilla. Tatuoitu nainen on minulle ehdoton EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassahan se on. Kamalan näköistä kun joku on sutannut ihonsa pilalle.
Kamalan näköinen on tuo Artun paennut hiusrajakin, mutta useimmilla ihmisillä on onneksi vapaus valita, mitä toiselle ihmiselle sanoo, ettei tähän sattuisi.
Pakeneva hiusraja on luonnollinen ilmiö jolle ei itse kauheasti mitään mahda. Täysin eri asia kuin suttauttaa ihonsa täyteen jotain helvetin rumia töhryjä.
Sille voi tehdä paljonkin. Mutta teillä on sellainen söpö käsitys, että naisten pitää hyväksyä teidät sian näköisinä, ja te saatte sanoa vaikka mitä paskaa mitä mieleen juolahtaa.
Miksi meidän miesten pitäisi hyväksyä naiset loppuunajettuina väljinä koneina joita on pannut ainakin sata miestä?
Tuntuu muutenkin, että toi arttu on aika lipevä kaveri.