Palstanaisille vinkki. Suomen komein poliitikko kohta YLEn Ykkösaamussa.
Politiikasta en mitään tiedä mutta tuo Antti on vaan niin ihana.
N43
Kommentit (17)
Ei ollutkaan Adlercreutz. Valehtelit. Petyin.
Vierailija kirjoitti:
Anders on Suomen komein mies. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olin kerran Nuuksiossa sienessä, ja Adlercreutz perheineen tuli vastaan. <3 On se yhtä komia luonnossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olin kerran Nuuksiossa sienessä, ja Adlercreutz perheineen tuli vastaan. <3 On se yhtä komia luonnossakin.
Ja fiksu, sivistynyt, inhimillinen, taiteellinen. Aivan ihana mies. Näitä on Suomessa, no, yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andersin poimisi kyllä omaan vasuun metsässä ihan empimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja fiksu, sivistynyt, inhimillinen, taiteellinen. Aivan ihana mies. Näitä on Suomessa, no, yksi.
Miksi se sitten on perskokkarekauhuhallituksessa, jos on niin inhimillinen ja sivistynyt? Antaa hyväksynnän heikkojen kiusaamiseen. Kylmä ihminen täytyy olla, oman edun tavoittelija. Ulkonäkö on asia erikseen, ei komeus kenestäkään hyvää ihmistä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kerran kadulla vastaan. Ne silmät ovat kyllä uskomattoman kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sitten on perskokkarekauhuhallituksessa, jos on niin inhimillinen ja sivistynyt? Antaa hyväksynnän heikkojen kiusaamiseen. Kylmä ihminen täytyy olla, oman edun tavoittelija. Ulkonäkö on asia erikseen, ei komeus kenestäkään hyvää ihmistä tee.
Juurihan tänään oli juttu lehdessä, miten Anders on oikea piikki lihassa persuille. Hän tekee voitavansa.
Täällä ne naiset taas juttelee pinnallisista asioista ja politiikan syvin olemus ja maan asiat jää sitten miesten kannettavaksi. Niin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne naiset taas juttelee pinnallisista asioista ja politiikan syvin olemus ja maan asiat jää sitten miesten kannettavaksi. Niin tuttua.
Onneksi miehet eivät ikinä juttele naisten ulkonäöstä. Ne vaan kantaa maan asioita ja keskittyy politiikan syvimpään olemukseen. Lol. Nimim. Marinin kuppikoko ja häppärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis "se" oli komia luonnossakin. Kerrohan mittoja. Kuitenkin aika törkeää ministeriltä, jos juttu on totta.
Häkkänen on luiskahartiainen tihrusilmä. Todella pahimman näköisiä miehiä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
evvk
Kiitos että kiinnosti kuitenkin ilmaista mielipiteesi ketjussa. Arvostamme!
mä en kestä.