Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultturellit ihmiset itkee tukien perään

Vierailija
20.09.2025 |

Alaa tuetaan hulluna 

elokuvat pitää saada tehdä tuella ja ihmiset käy verotta ilmaisella kiltuuriedulla leffassa 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elokuva-alan-ammattilaiset-raivoiss…

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän persujen kulttuuri ei ole kiinnostavaa.

Vedätte hirveää palkkaa, joulurahaa sun muuta tukia arkadianmäellä ja tuhoatte suomea.

Viikonloppuna tappelua, ölinää, kaljaa ja makkaraa.

Ja ihmisten haukkumista. Ei kiinnosta.

Kyllä minua kiinnostaa ihan oikea kulttuuri.

Teidän öyhötyksenne ja kulttuurinne on masentavaa.

Jos SINUA kiinnostaa niin SINÄ varmaan siitä IHAN ITSE MAKSAT, etkä suinkaan vaadi MUITA maksamaan SINUN KIINNOSTUKSIASI. 

Vierailija
82/84 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää parempia elokuvia....tanan taiteilijat.

Tuetut elokuvat eivät menesty. 

Joo Timo Koivusalo puikkoihin tekemään persuille Vääpeli Körmyjä. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijät menkää töihin. Lopettakaa kaljottelu kulttuurikapakoissa ja menkää töihin vaikka Siwaan. 

Miten, kun sinne on satoja hakijoita muista työttömistä? "Menkää töihin", just joo. 

Niin se vaan on. Töihin on mentävä. Kyllä minäkin MENIN TÖIHIN kun entisestä paikasta sain potkut. Mieluummin olisin sitä omaa rakasta harrastustani tehnyt täysipäiväisesti JOS JOKU SIITÄ MINULLE MAKSAISI, muttei maksa niin töitä on tehtävä. En vingu että "kyllä valtion on minun harrastamisestani maksettava minulle reilusti työttömyyskorvausta enemmän, kun tämä minun harrastamiseni on niin tärkeää..." 

Vierailija
84/84 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kulttuurialan ihminen väitti, että jokainen kulttuuriin satasattu euro tuli kymmenkertaisena takaisin. Ja toden totta, vuonna 2022 valtio tuki kulttuuria 1,3 mrd eurolla ja ala tuotti 15 mrd euroa, joten minun logiikallani sitä ei tarvitsisi tukea lainkaan, se on huomattavan toimiva ja tuottava ala jo nyt. (lähde tiedoille sivista.fi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi