Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppojen asiakkaat.

Vierailija
19.09.2025 |

Palautetta saa aina antaa jos se on vain asiallista. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pahimpia. Aina räyhäämässä myyjille milloin mistäkin mitättömästä pikku asiasta. Ihme kun eivät ole saaneet vielä kunnolla turpaan.

Vierailija
2/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tähän kuuluu myös se ettei ole asiallista haukkua ja solvata myyjää siitä a) jotain tuotetta ei ole b) tuotteen hinta ei miellytä.

Esim. "Kuinkas kehtaat myydä jotain tälläistä näin kalliilla tai miten tämä voi maksaa näin paljon, etkö häpeä?!"  on asiaton palaute. Tai "Miten niin teillä ei ole tätä vaaleansinisenä?! Ompa huonoa palvelua! on myös asiaton palaute. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle saa antaa palautetta? Minä olen asiakas ja minulle ei missään nimessä saa antaa palautetta tai vaihdan kauppaa

Vierailija
4/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kauppa ei ole asiallinen. Ei ole siivousta kuin kerran päivässä ja paikka on kuin sikala satojen asiakkaiden jäljiltä. Jokaisessa ruoassa on valkopippuria ja asiakkaiden vatsaoireet pahenevat. Lisäaineita. Ongelmia jotka jätetty asiakkaiden harteille. Ja se harmittaa. Tai hammaslääkäri kiusaa. Tuotevalikoima ja hinta on mitä on.

Vierailija
5/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin palautetta kun myyjä ei tervehtinyt ja oli kuin petolinnun perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi