Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää...

Vierailija
19.09.2025 |

En onnistu yhtään missään, ei ole töitä, ei ole ystäviä...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että olen tk-eläkkeellä. Voisinpa sanoa jotain lohduttavaa...

Kuinka suuri on tk-eläke?

-eri

Vierailija
22/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asiassa ainakin olet onnistunut paremmin kuin keskiverto palstailija, kun osaat kirjoittaa "enää" oikein. Liian monet kirjoittavat enääN, ja se minut vetämään herneet nenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut ammattiapua, vaikuttaa siltä että olet aika vakavasti masentunut? 

Kriisipuhelin 09 2525 0111

Tai sitten Ap:ta vaan yksinkertaisesti tympii työttömyys ja yksinäisyys? Mutta ei me ihmiset synnytä tähän maailmaan ajatellen, että ihmisarvo ja elämän mielekkyys ovat riippuvaisia siitä, mitä omistaa, tai siitä että on tietynlainen elämäntilanne. Nuo asiat voivat aina muuttua ja kaiken, minkä elämässä saa, voi aina myös menettää. On todella vahingollista ripustaa oma ihmisarvo työn, tai sosiaalisten piirien varaan, koska ne asiat voivat aina muuttua. 

Vierailija
24/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun toteaa ettei jaksa, jokin voi loksahtaakin paikalleen ja ymmärtää tien onnistumiseen. 

Vierailija
25/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään kiinnostunut hengellisistä asioista? Jos olet niin Jumalalta/Jeesukselta voit aina pyytää apua, kolkuttavalle avataan

"Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli"

Kyllä olen. Kiitos 

Vierailija
26/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että olen tk-eläkkeellä. Voisinpa sanoa jotain lohduttavaa...

Kiitos. Kyllä se auttaa jo.

Vierailija
27/28 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asiassa ainakin olet onnistunut paremmin kuin keskiverto palstailija, kun osaat kirjoittaa "enää" oikein. Liian monet kirjoittavat enääN, ja se minut vetämään herneet nenään. 

Sen olen tosiaan oppinut :D

Vierailija
28/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli päädytte lopulliseen ratkaisuun, niin me muut köyhät sinnittelevät arvostaisimme kovasti, jos kirjoittaisitte julkisen kirjeen maamme päättäjille. Kertoisitte, mitä leikkauksista seuraa. En toki tiedä löytyisikö heiltä siltikään yhtään empatiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän