Mikä tv-sarja on niin hyvä, että säälit niitä jotka eivät ole nähneet sitä?
Ja tähän ei sitten kaivata sellaisia "En minä nyt ihan sääli, mutta oli tämä hyvä..." -tyylisiä vastauksia.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Deadwood. Kaikki eivät ole tietoisia tästä mestariteoksesta.
Sellaista sarjaa eikä elokuvaa ole olemassakaan joka olisi kaikkien mielestä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Dallas
Ja nimenomaan se ajankohta koska se oikeasti esitettiin. Se odotus kun aina odotti uutta jaksoa. Olin itse lapsi tuolloin, mutta aina sitä odotti Dallasia. Ei tätä fiilistä voi ymmärtää, jos ei ole itse elänyt tuolloin ja odottanut jonkun sarjan uutta kautta tai jaksoa. Nykyään voi katsoa vaikka putkeen koko kauden.
Australialainen The Slap. Minisarja perheiden ja ystävysten väleistä. Jokaisessa jaksossa on eri hahmon näkökulma esiteltynä. Tästä ei kannata jenkkiversiota katsoa, on kuraa.
Saatana saapuu Moskovaan, se oli erinomainen sarja, mutta miksi pitäisi sääliä ketään?
Game of thrones. Dialogin takia.
Family guy. Absurdin huumorin takia.
The wire, joka loistava kuvaus huumekaupasta ja korruptiosta.
Rikas, rakas, köyhä, varas. Merilinja.
Police Squad - Hei, me pamputetaan!
6 jaksoa timanttista tykitystä. Käsittääkseni aika harva Mies ja Alaston ase-elokuvien ystävä on nähnyt tätä?
Moderni komediaklassikko-sarja on myös Fast Show - Ruuvit löysällä, jos joku nyt ei ole nähnyt tätä mestariteosta.
Siskonpedin, Hillon, Kumman kaa jne.- fanit varmaan pitävät myös Smack the Ponysta - Ponille kyytiä-sarjasta.
Pitkän Jussin majatalo. Brittihuumoria parhaimmillaan.
Vika tikki-ihan best.
Alkuperäinen Mr. Bean