Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT!!! Saanko ottaa 3-vuotiasta niskatukasta, kun MIKAAN muu ei toimi keiltona sohvalla, sangylla hyppimiseen, jossa nukkuu/on vauvasisarus!? V*ttu menee hermo!!!!!!!!

Vierailija
11.04.2007 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ruumiillista kuritusta harrastat. se on laissa kiellettyä ja idiootinkin pitäisi tajuta muutenkin että toista ei satuteta vaikka mikä olisi.

Vierailija
42/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee luettua näitä palstoja ja nyt muistan miksi. Taitaa olla enimmäkseen lapsettomia besserwissereitä nämä paikat täynnä. Itsellä isompi lapsi todella kovapäinen ja on ollut tilanteita joissa yksi ihminen (minä) ei ole revennyt joka paikkaan ja on ollut pakko pahalla saada viesti perille. Eli olen antanut tukkapöllyä muutaman kerran kun mikään muu ei ole mennyt perille. Eipä näytä lapsi siitä erityisesti kärsineen, mutta kyllä pieni kipu varmasti auttaa tajuamaan missä rajat kulkee. Eihän niitä tukkapöllyjä voi jatkuvasti antaa, mutta turha niitä on absoluuttisesti kieltääkään. Järjen käyttöhän lienee sallittua itsekullekin.

Ja ihan vaan tiedoksi: kuka vitsaa säästää se lastaan vihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harvoin tulee luettua näitä palstoja ja nyt muistan miksi. Taitaa olla enimmäkseen lapsettomia besserwissereitä nämä paikat täynnä. Itsellä isompi lapsi todella kovapäinen ja on ollut tilanteita joissa yksi ihminen (minä) ei ole revennyt joka paikkaan ja on ollut pakko pahalla saada viesti perille. Eli olen antanut tukkapöllyä muutaman kerran kun mikään muu ei ole mennyt perille. Eipä näytä lapsi siitä erityisesti kärsineen, mutta kyllä pieni kipu varmasti auttaa tajuamaan missä rajat kulkee. Eihän niitä tukkapöllyjä voi jatkuvasti antaa, mutta turha niitä on absoluuttisesti kieltääkään. Järjen käyttöhän lienee sallittua itsekullekin.

Ja ihan vaan tiedoksi: kuka vitsaa säästää se lastaan vihaa.

jäähy tehoaa paljon paremmin, vitsaa sinä niitä lapsiasi, niin ihan salettiin niistä kasvaa väkivallattomia kansalaisia.

Vierailija
44/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan vihaa" on ehdottomasti sairas eikä hänellä pitäisi olla lapsia ollenkaan.

Vierailija
45/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä joskus ulkomailla niin näette miten vähän tässä maailmassa pitäisi teidän mielestänne olla lapsia :-) Ihan Euroopasta löytyy monia kolkkia, joissa ihmisille ei pitäisi olla yhtään lasta... Toisaalta ne lapset kyllä käyttäytyvät merkittävästi paremmin kuin esim. suomalaislapset, joihin olen viime vuosina törmännyt.

Vierailija
46/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan vertaukuvainnollisessa mielessä tarkotan. lapsi tarvitsee kuria ja rajoja tunteakseen olonsa turvallisesksi. hän tarvitsee tunteen, että vanhemmat ovat hänen tuki ja turva, vastuussa hänestä ja hänen teoistaan ja tunteenpurkauksistaan. vitsa tässä mielessä tarkoittaa rangaistusta, joka ei ole ruummiillinen kurittaminen, vaan esim. jäähy.

Vierailija
47/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään lasta koskaan tukistettu eikä muutoinkaan väkivallalla kasvatettu ja silti heistä on kasvanut oikein hienoja nuoria, tai luultavasti juuri siksi. Kasvatus on taitolaji.

Vierailija
48/48 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin naapurissa oli juuri tuollainen perhe. Äitylin mielestä lapset tosi hyväkäytöksisiä, eikä heitä todellakaan kuritettu. Jostain syystä vaan muut lapset juoksivat koteihinsa saman tien kun nämä lapset tulivat ulos leikkimään, ja ilman äitiä, sillä eiväthän " hyväkäytöksiset" lapset mitään vahtimista tai ainakaan rangaistuksia tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme