Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 3-vuotias ei leiki yhtaan omia juttujaan, kun kaksin aidin kanssa. Vaihtoehtoina ainoastaan joko aidin JATKUVA mukanaolo leikeissa tai

Vierailija
11.04.2007 |

sitten kiusanteko (ja vaarallisia pähkähulluja päähänpistoja), kun äiti yrittää tehdä omia juttujaan, esim. siivota, lukea, laittaa ruokaa. Mahdottomalta tuntuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhaan vieminen auttoi. oppii sillä leikkimään itsekseen ja muiden kanssa. kotona ilmeisesti haluaa äidin/isin jakamattoman huomion. pitää opastaa leikki alkuun, jotta voi rauhassa mennä juomaan kupposen kahvia. kohta jo tuleekin taas hakemaan äidin/isin leikkiin.

Vierailija
2/2 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ns. leikkinyt kovinkaan paljon lapsen (nyt 3,5-vuotias) kanssa. Lapsi osallistuu moniin kotitöihin, touhuaa minun mukana, ottaa omat lelut mukaan ripustamaan pyykkejä ym.

Välillä hoidamme kukkia, pihaa, siivoamme kaappeja. Ja lapsi " auttaa" . Se on meidän äiti-lapsi -juttu. Olen liian laiska/tylsä/huono äiti, jotta jaksaisin ajaa autoradoilla. Mutta se ei poista yhdessä tekemistä.

Ota siis mini kotihommiin mukaan. Ja jos luet kirjaa, ota syliin ja anna lapselle oma kirja ja kerro että äiti lukee nyt rauhassa.

Kyllä lapselle mielikuvitus kehittyy kun annat sille tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä