Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö enää saa kunnon jäätelöä??

Vierailija
19.09.2025 |

Ostin (Valion) litran trio jäätelöpaketin. En ole moneen vuoteen Suomessa syönyt jäätelöä, nyt järkytin totaalisesti.

Jäätelö oli omituisen pehmeää heti pakkasesta otettaessa, ja maku jotenkin eltaantunut. Jätin syömättä. Lautanen jäi tiskipöydälle, ja kun parin tunnin kuluttua menin tiskaamaan niin lautasella oli kuin märkä pesusieni, jäätelö ei ollut sulanut??

Onko kaikki jäätelöt nykyään tällaisia, ikinä en enää tätä osta.

Maksan mielelläni enemmän sen kerran kun jätskiä ostan. Mutta se pitää sit olla jäätelöä eikä jotain lisäainekökköä. Tää oli todella ällöttävää!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben ja Jerry jäätelöt on hyviä, siinä mielessä että sulaessaan niistä tulee kuin kylmää juomaa, esim. kaakaota.

Vierailija
42/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin iso pakettijäätelö suli just tomoseks pesusieneks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse, puoli litraa kermaa vaahdoksi, kondensoitua maitoa purkki sekaan ja 1tl vaniljasokeria, pakkaseen kahdessa Aino rasiassa .

Kaikki ovat ylistäneet kun tuota olen tarjonnut.

En osta enää kaupasta.

Vierailija
44/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni enemmän mutta en arvannut että Valio mennyt laadussa näin alas.

Valiolla ei ole valikoimissa triojäätelöä.

Moni sekottaa vielä pingviinin Valion tuotteeksi, vaikka siitä on jo vuosia kun Valio myi jäätelötuotantonsa.

Vierailija
45/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nykyään jäätelöt itse, saan juuri sen makuista kuin haluan. Kaupoista en ole löytänyt vuosikausiin yhtään hyvää. 

Vierailija
46/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kauppojen jäätelövalikoimat on tosiaan tuhottu. Valio myi omansa pois, tuotteet meni huonommiksi.

Ingmann myi tuotteensa pois, jäätelöt muuttui roskaksi. Siinä meni monta hyvää kadoksiin ja loput pilalle.

Uudet valmistajat ei ole sen parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi