Eikö enää saa kunnon jäätelöä??
Ostin (Valion) litran trio jäätelöpaketin. En ole moneen vuoteen Suomessa syönyt jäätelöä, nyt järkytin totaalisesti.
Jäätelö oli omituisen pehmeää heti pakkasesta otettaessa, ja maku jotenkin eltaantunut. Jätin syömättä. Lautanen jäi tiskipöydälle, ja kun parin tunnin kuluttua menin tiskaamaan niin lautasella oli kuin märkä pesusieni, jäätelö ei ollut sulanut??
Onko kaikki jäätelöt nykyään tällaisia, ikinä en enää tätä osta.
Maksan mielelläni enemmän sen kerran kun jätskiä ostan. Mutta se pitää sit olla jäätelöä eikä jotain lisäainekökköä. Tää oli todella ällöttävää!
Kommentit (47)
Coopin iso pakettijäätelö suli just tomoseks pesusieneks.
Teen itse, puoli litraa kermaa vaahdoksi, kondensoitua maitoa purkki sekaan ja 1tl vaniljasokeria, pakkaseen kahdessa Aino rasiassa .
Kaikki ovat ylistäneet kun tuota olen tarjonnut.
En osta enää kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni enemmän mutta en arvannut että Valio mennyt laadussa näin alas.
Valiolla ei ole valikoimissa triojäätelöä.
Moni sekottaa vielä pingviinin Valion tuotteeksi, vaikka siitä on jo vuosia kun Valio myi jäätelötuotantonsa.
Teen nykyään jäätelöt itse, saan juuri sen makuista kuin haluan. Kaupoista en ole löytänyt vuosikausiin yhtään hyvää.
Suomen kauppojen jäätelövalikoimat on tosiaan tuhottu. Valio myi omansa pois, tuotteet meni huonommiksi.
Ingmann myi tuotteensa pois, jäätelöt muuttui roskaksi. Siinä meni monta hyvää kadoksiin ja loput pilalle.
Uudet valmistajat ei ole sen parempia.
Ben ja Jerry jäätelöt on hyviä, siinä mielessä että sulaessaan niistä tulee kuin kylmää juomaa, esim. kaakaota.