Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä juot alkoholia?

Vierailija
19.09.2025 |

Kiinnostaa ihmisten eri syyt

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviini ja shampanja tuovat ja kohottavat juhlatunnelmaa

Vierailija
22/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon jouluisin pari punaviinilasillista kun helpottaa ruuansulatuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Alkoholisti. Myönnän sen nyt tässä ensimmäistä kertaa elämässäni. 

Teeskentelen että on vaan kiva ottaa ja rentoutua Etanolia juoden. Totuus on toinen.

Vierailija
24/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on paras lääke ummetukseen.

Vierailija
25/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa keski-ikäisen, joka tykkää kipotella?

Vastaus: rasvaprosentista.

Äärimmäisen harva kiposta tykkäävä keski-ikäinen on fit. Nuorena se onnistuu kyllä, mutta iän karttuessa ei juurikaan. Alkoholi on suurin ylipainon aiheuttaja työikäisellä väestöllä. Että siittä faktaa.

Vierailija
26/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia silloin kun haluan, siksi kun haluan. Ei kai se mitään muuta syytä tarvi? 😀

Jos haluan ruoan kanssa sovitetun hyvän viinin niin sitten sellaisen tilaan. Jos haluan käydä kavereiden kanssa parilla oluella niin sitten käyn.

En keksi mitään muuta alkoholia juoda kuin sen, että haluaa. Kukaan ei koskaan ole ainakaan pakottanut. 

Vierailija
27/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pari light siideriä tai kevyt lonkeroa rentouttaa kivasti raskaan työpäivän jälkeen tai saunan päätteeksi

- Pari lasia valkkaria ruuan kanssa toimii viikonloppuisin

-  Joskus viikonloppuisin ystävien kanssa nautittuna kivaa, koska jutut sen kun paranee tai pahenee :D

Vierailija
28/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen joka ottaa oluen ruuan kanssa juo alkoholia vaan oluen. Ei edes ajattele mitään alko holeja.  Ottaa oluen tai lasin viiniä. Sitten kun mennään juhlimaan oikein illalla niin sitten otetaan hiukan alkoholia niin että se menee päähän. Elikkä drinkkiä ja Kuba libre.  Niissä on se ikävä puoli että sokeria paljon. Sokeri arvot nousee kun ensin tulee sokeri hedelmä limsa humala . Silloin monet juo kirkasta raakana jos verensokeri ongelmia. Silloin halutaan tulla humalaan. Tai joskus juhlissa juo pari lasillista boolia tietämättä miten vahvaa se on. Joten TAVALLINEN ruokajuoma ei ole alkoholia juopumiseen.  Pese vaan kätesi käsidesi alkoholilla varo ettet tule humalaan. 

Vierailija
29/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan

Vierailija
30/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa keski-ikäisen, joka tykkää kipotella?

Vastaus: rasvaprosentista.

Äärimmäisen harva kiposta tykkäävä keski-ikäinen on fit. Nuorena se onnistuu kyllä, mutta iän karttuessa ei juurikaan. Alkoholi on suurin ylipainon aiheuttaja työikäisellä väestöllä. Että siittä faktaa.

Älä valehtele kuule pizzansyöjä ÖLJYT JUUSTOT MAJONEESIT KERMAKASTIKKEET NUORILLAKIN LÄSKIT TUO JA MUFFINSSIT. JÄÄTELÖT. 

Vierailija
31/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖTKÖ SOKERISIA MUNKKEJA ÖLJY TIRISEE JA JUUSTOJA. CHIPSEJÄ . IHRAA TULEE.  

Vierailija
32/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suurin syy on ehkä se ajatuksenriento. Ei ole hetkeäkään tylsää kun pää on täynnä ajatuksia ja ideoita. 

Vierailija
33/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla ylpeä omasta mielenterveydestä kun näitä lukee

Vierailija
34/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on aina kuulunut elämääni. Kun olin lapsi, vanhempani joivat aina viikonloppuisin (ihan känniin saakka), ja elämäntapa siirtyi minulle 13-vuotiaana.

En osaisi olla viikonloppuja ilman, ajatuskin tuntuu ihan eri maailmalta, vieraalta elämältä.

Pidän siitä olosta, jonka alkoholi aiheuttaa; osaltaan rentoutunut olo, mutta toisaalta taas todella ylivirkeä, lähes maaninen, ajatukset käy nopeasti ja ideoita putkahtelee sieltä täältä nopeaan tahtiin, liikunkin silloin nopeammin ja olen vilkas (päin vastoin kuin selvinpäin).

Tylsän päivän saa muutettua mukavaksi alkoholin avulla. Siivoankin aina viikoittain alkoholin voimalla, niin se on mukavampaa. Teamsin välityksellä pidetty työhaastattelu sai aivan eri lopputuloksen alkoholin avulla, mitä se olisi ollut selvinpäin. Sain työpaikan, koska olin sanavalmis, rento ja skarppi.

Siinäpä niitä syitä minun kohdallani. Paljon on muitakin syitä, mut nyt pitää mennä laittamaan työläppäri kiinni ja viikonlopun viettoon (ja korkkaamaan bisse tottakai)!

Vierailija
35/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä juo alkoholia. Minä juon viiniä, jossa nyt vaan sattuu olemaan alkoholia. Juon viiniä hyvän ruoan kanssa, järkevästi paritettuna. Kun ateria on nautittu, loppuu myös viinin juominen. Jälkiruoan kanssa ehkä joskus lasillinen portia.
Tämä siis ihan makuelämysten takia. Oikea, laadukas viini hyvän ruoan kanssa yhdistettynä nostaa aterian kokonaisnautinnon merkittävästi. Ja kun tätä tapahtuu harvoin, voi siihen viiniin myös kunnolla panostaa, eli ei mitään parinkympin kyykkyviinejä tietenkään.

Vierailija
36/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että jotkut ovat jopa jotenkin ylpeitä alkoholin käytöstään.

"Ja nyt korkkaamaan Bisse. Tottakai =)".

Vierailija
37/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että jotkut ovat jopa jotenkin ylpeitä alkoholin käytöstään.

"Ja nyt korkkaamaan Bisse. Tottakai =)".

En ole ylpeä, mutta en nolostelekaan alkoholin käyttöäni. Siitä ei ole kenellekään haittaa, kun minulla ei ole lapsia (eikä tule), enkä örveltele omassa laatassani kuset housussa. On se kumma, että kaiken maailman takakireät oman elämänsä pyhimykset tulevat aina näihin ketjuihin nälvimään, vaikka luulisi olevan sellainen aihe, joka ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
38/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hyvä viini on herkkua

Vierailija
39/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sosiaalinen meininki, hauskanpitoa.

Vierailija
40/46 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin että alkoholi kohottaa tunnelmaa. Ainasiihen seuraavaan aamuun ja vaaalla käyntiin saakka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi