Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin helikopteri teki hätälaskun - Presidenttipari kyydissä

Vierailija
19.09.2025 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f5fb1c5e-363a-410e-8562-3238ce4fb903

Kotimatkalla Air Force Onessa Trump saattoi viitata tapahtuneeseen keskustellessaan toimittajien kanssa, brittilehti The Sun kertoo.

- Turvallista lentomatkaa. Tiedättekö, miksi sanon noin? Koska minä olen tällä lennolla. Haluan kotiin. Muuten en välittäisi ollenkaan, hän sanoi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopterissa liikaa painoa...?

Vierailija
2/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAn teknologia heikennyt 1990-luvulta, taas nähtiin. Eivät enää samalla pieteetillä valmista ja huolla koneita ja laitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi hommaa että lentäminen keskeytetään ja vaihdetaan ajokkia kun joku varoitusvalo syttyy. Ihan samalla tavalla minäkin teen pohjoisen ryyppyreissuilla: kolme autoa ajaa aina letkassa ja jos siihen missä minä matkusta tulee häiriöitä vaihdan autoa.

Vierailija
4/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopterissa liikaa painoa...?

yritäppäs nyt vähän enemmän. Toki mies olisi voinut chekata painoaan nyt vuosikymmenen kun on ollut poliittisessa valokeilassa mutta nyt mentiin mistä aita on matalin.

Ei sillain että TDS-oireisilta vasuilta koskaan irtoaisi älykkäitä, kovia vitsejä. 

Vierailija
5/5 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAn teknologia heikennyt 1990-luvulta, taas nähtiin. Eivät enää samalla pieteetillä valmista ja huolla koneita ja laitteita.

Menikö käsi olkapäähän asti peräreikään että tämän sait? Biljoona (eng. trillion) dollaria vuodessa armeijan kalustoon pitää kunnossa presidentin helikopterin. Pösilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan