Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL:n kolumnisti Anne Moilanen ylistää seksin myyjiä ja haukkuu seksin ostajia.

Vierailija
18.09.2025 |

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Moilanen kehuu huumeiden myyjät ja haukkuu niiden käyttäjät.

Vierailija
22/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan tajua, miksi lainsaatäjäjä sallii sellaisen myynnin mitä ei kuitenkaan saa ostaa! Miksi ei sitten tehdä vastaavasti esim. huumeille yhtä modernia lakia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä ostajia hyväksikäytetään taloudellisesti.

Tuo on jo uhriutumisen maailmanennätys.

Vierailija
24/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan tajua, miksi lainsaatäjäjä sallii sellaisen myynnin mitä ei kuitenkaan saa ostaa! Miksi ei sitten tehdä vastaavasti esim. huumeille yhtä modernia lakia?

Ei ostamista missään ole kielletty. Tämä feministi nyt vaan ei tykkää siitä että näin voi tehdä.

Vierailija
25/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ostamista missään ole kielletty. Tämä feministi nyt vaan ei tykkää siitä että näin voi tehdä.

Feministit alinta saastaa, eivät ole muiden puna-aktivistien tapaan ihmisiä lainkaan.

Vierailija
26/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin ostaminen ole Suomessa kiellettyä.

Vierailija
27/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hymähdin artikkelille. Saarna ei vaikuta ostoksiini, eikä ostamattajättämisiini.

Motiivi vissiin oli yleisen ostajapaheksumisen lisääminen? Epäilen toimivuutta.

Vierailija
28/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Moilanen kehuu huumeiden myyjät ja haukkuu niiden käyttäjät.

Joo hulluksi on mennyt ja onneksi kaikki pääsevät sit iltapäivälehtiin julistamaan näitä omia totuuksia...

Vierailija
29/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ostajat toimivat luonnon antamien viettien vuoksi. Luonnon (tai  Luojan) syyttäminen on oikea ja luonnollinen kohde.

Vierailija
30/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneasioita ei pidä ostaa seksikaupan arvioimiseen. Vain faktoja.

Vierailija
31/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi huumekauppa? Kumpi on pahempi, ostaja vai myyjä? 

Vierailija
32/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähde sen enempää ottamaan kantaa saati moralisoimaan mihinkään suuntaan, mutta kiinnitti vain huomiotani se, että kolumnisti otti esiin Kontulan ja sanoi hänen ryhtyneen alalle rahapulassa. Osatotuus sekin tietysti on, mutta muistelisin kyllä Kontulan kirjan uutisoinnista, että siinä oli taustalla myös yhtä paljon nuoren naisen seikkailunhalua.

Ei mulla myöskään sellaista kuvaa ole syntynyt, että K. erityisesti demonisoisi seksin ostajia ainakaan sillä perusteella, että he ostavat seksiä (ääliöt erikseen tietysti), vaikka hän on kyllä minusta se näistä kahdesta jolla olisi parempi näkemys siihen asiaan kuin kolumnistilla.

Vierailija
33/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme logiikkaa taas. Kolumnin lopusta:

"Tässäpä lopetussanani sinulle, seksin ostaja:

Olet naisia hyväksikäyttävä surkimus ja sinua huijataan. Seksiä myyvä nainen harrastaa seksiä kanssasi vain, koska maksat"

Miten nainen voi samalla hyväksikäyttää ostajaa huijaamalla ja tulla ostajan hyväksikäyttämäksi? Totta kai seksin myyjä harrastaa seksiä vain maksusta, eikö se ole koko homman idea? Luuleeko tuo täti tosissaan, että seksin ostajat menevät sinne thaihieromoon hakemaan jotain romanttista suhdetta tai molemminpuolista nautintoa :D Ei hyvää päivää

En maksa seksistä, mutta mieli tekisi ihan vaan tämän kirjoituksen idioottimaisuuden takia

Vierailija
34/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta kuinka häiriintynyt tämä moilanen on ja saa kirjoittaa näitä juttuja. Koko pitkässä jutussa ei sanallakaan kritisoitu seksin myyjiä?!?!

Ongelma heille ei ole seksiä myyvän naisen asema. Ongelma on se, että ei voi rauhassa pihdata/kiristää seksillä kun ukko alkaakin ravaamaan huorissa. Ja eron myötä se elintaso laskisi.

Vierailija
35/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta kuinka häiriintynyt tämä moilanen on ja saa kirjoittaa näitä juttuja. Koko pitkässä jutussa ei sanallakaan kritisoitu seksin myyjiä?!?!

Ongelma heille ei ole seksiä myyvän naisen asema. Ongelma on se, että ei voi rauhassa pihdata/kiristää seksillä kun ukko alkaakin ravaamaan huorissa. Ja eron myötä se elintaso laskisi.

Naisten toksista feminiinisyyttä.  Vallankäyttöä.

Vierailija
36/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naisia hyväksikäyttävä surkimus ja sinua huijataan. Seksiä myyvä nainen harrastaa seksiä kanssasi vain, koska maksat"

Miten nainen voi samalla hyväksikäyttää ostajaa huijaamalla ja tulla ostajan hyväksikäyttämäksi? Totta kai seksin myyjä harrastaa seksiä vain maksusta, eikö se ole koko homman idea? Luuleeko tuo täti tosissaan, että seksin ostajat menevät sinne thaihieromoon hakemaan jotain romanttista suhdetta tai molemminpuolista nautintoa :D Ei hyvää päivää

En maksa seksistä, mutta mieli tekisi ihan vaan tämän kirjoituksen idioottimaisuuden takia

Minä aikanaan ostin ja olen täysin samaa mieltä Moilasen kanssa. Olin ja olen täysi surkimus.

Vierailija
37/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aikanaan ostin ja olen täysin samaa mieltä Moilasen kanssa. Olin ja olen täysi surkimus.

Ole ihan rauhassa:) ei oo keneltäkään pois

Kävin Ranskassa ja minulla on pattipolvet.

Kaikki, jotka käyvät Ranskassa ovat pattipolvisia.

Vierailija
38/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina oli mainos : Moilas hyvää. 😁 (leipomo) 

Vierailija
39/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ihan rauhassa:) ei oo k

Tarkoitin vaan, että olisi hyvä muidenkin ostajien katsoa itseään peilistä ja todeta miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
40/58 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina oli mainos : Moilas hyvää. 😁 (leipomo) 

Kaipa noita Annen munkkeja leipoa voisi. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän