Mihin haluaisitte matkustaa?
Minä haluaisin tehdä maailmankaikkeuden ympärimatkan ja nähdä kaikki universumin suurimmat nähtävyydet.
Kommentit (15)
Tampereelle lielahteen mustamakkarabaariin.
Meksikoon. Joulu Meksikossa olisi kiva kun siellä koristellaan kaikki paikat niin hienosti ja on upea tunnelma. Pääsisi myös nauttimaan lämmöstä ja hyvästä ruuasta, tehdä kivoja retkiä ja edullisia ostoksia.
Cayman, Seychellit, Bahama, Bali, Hawaiji, Aruba, Barbados, Martinique, Madacaskar. Tarpeeksi eksotiikkaa.
Aika monessa paikassa olen jo käynytkin. Euroopan ulkopuolella New Yorkissa, Rio de Janeirossa, Pekingissä, Tokiossa jne.
Australia, Etelämanner ja safari Afrikassa olisi kivoja, jos olisi tarpeeksi rahaa.
Kuopioon arkena klo 8 - 14 välillä kun silloin saa torilta Hanna Partasen lihapiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Cayman, Seychellit, Bahama, Bali, Hawaiji, Aruba, Barbados, Martinique, Madacaskar. Tarpeeksi eksotiikkaa.
Mä olen kranttu. Noista
- Cayman ehkä kävisi, en ole perehtynyt
- Seychellit on upea. Pari kertaa käynyt ja voisin vielä uudeestaan mennä, vaikka en yleensä halua samoja paikkoja koluta
- Bahama ja Hawaiji ei kiinnosta, liian amerikkalaisia. Jätän väliiin.
- Bali kiinnosti joskus, ei enää - liikaa turisteja
- Aruba täynnä amerikkalaisia eläkeläisiä, ei kiitos. Muut ABC-saarista eli Bonaire ja Curacao on paljon kiinnostavampia.
- Barbados on pikku-Britannia, ei kiitos.
- Martinique on Ranskaa ja aivan liian eurooppalainen. Yhtä eksoottinen kuin välimeren ranta, en tykännyt. Naapurissa olevassa Dominicasta tykkäsin, on todella upea ja eksoottinnen saari. On kyllä myös köyhä ja rähjäinen, mutta silti upea. Jos Dominica ei kiinnosta, niin Martiniquen toisella puolella on St. Lucia, menisin mieluummin sinne kuin Martiniquelle.
- Madagaskar kiinnostaa kyllä.
Australiaan