Kellä palstalaisella oli tänään hienoin lämmin ateria?
Mitä hienoa olette tänään syöneet lämpimäksi ateriaksi? Onko ketään joka on syönyt vaikka sisäfileepihvin konjakkikermakastikkeessa ja tryffeliperunamuusia? Minulla itselläni oli vain kananmunavoileivät joten en osallistu tähän.
Kommentit (51)
Itse tehtyä kaalilaatikkoa ja itse poimittuja puolukoita. Syksyn klassikko.
Makaroonilaatikkoa, itse tehtyä. Pakastin loput ja huomenna syön silliä ja Annabella perunoita. Vkloppuna teen possun sisäfileetä.
Friends Burgersin tryffeliranskikset.
Paistettua lohta aurajuustolla ja paistetuiila perunoilla.
Ei ollut hienoa, vaan ihan arkista jauhelihakeittoa. Onnistuin tekemään siitä varsin hyvää kyllä, otin jopa lisää, vaikka yleensä lusikoin ko. ruoan vähän pitkin hampain. Puolison pyynnöstä sitä teen silloin tällöin.
Minusta pihvikään ei ole erityisen hienoa ruokaa. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, miksi sitä niin kovasti arvostetaan. Mauton lihaköntti.
Herkkutattipastaa, ihan sairaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pizza bianca con fichi. Ei tosin ole lämmintä ruokaa, mutta hyvä valkoinen pizza laadukkaan oliiviöljyn ja tuoreiden kypsien viikunoiden kanssa on sellainen herkku, että jos joskus pitäisi valita viimeinen ateria, niin tämä olisi se.
Harmi ettei tätä saa Suomessa, itse tehtynäkin viikunat on plääh - mauttomia kun on raakana kerätty
Makkaraa ja pottumuusia, kai tällä pääsee edes jaetulle kakkossialle.
Ei ole tullut syötyä lämmintä ruokaa tänään. Voileipälinjalla meni päivä. Pitääkin kaivaa jääkaapista eilen kypsennettyä kanaa
Pataruokaa hyvien voileipien ja salaatin kera. Jälkiruoaksi kahvia & korvapuusti. Oli hyvä ateria.
Eli mitä?
Yksi katkarapu, yksi kana ja paellaa?