Kellä palstalaisella oli tänään hienoin lämmin ateria?
Mitä hienoa olette tänään syöneet lämpimäksi ateriaksi? Onko ketään joka on syönyt vaikka sisäfileepihvin konjakkikermakastikkeessa ja tryffeliperunamuusia? Minulla itselläni oli vain kananmunavoileivät joten en osallistu tähän.
Kommentit (51)
Kiitos ideasta. Vois huomenna tehdä itse sisäfileepihvin konjakkikermakastikkeella ja tryffeliperunamuusin sekä salaatin.
Nakkikeittoa, koska kissa ja koira söi jauhelihat.
Onko sisäfilepihvi todellakin palstalaisten mielestä hienoa ruokaa? Mun mielestä tuollainen oli kasarin hieno ruoka.
Söin tänään hernekeittoa, kun olen mökillä. Sen kanssa oli todella hyvää ruisleipää ja becel-margariinia. En pitänyt pihveistä edes kasarilla.
En ole vielä syönyt illallista, mutta aion syödä basilikalla ja pinjansiemenillä täytettyjä tortellineja pestokastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäfilepihvi todellakin palstalaisten mielestä hienoa ruokaa? Mun mielestä tuollainen oli kasarin hieno ruoka.
Söin tänään hernekeittoa, kun olen mökillä. Sen kanssa oli todella hyvää ruisleipää ja becel-margariinia. En pitänyt pihveistä edes kasarilla.
Sisäfileepihvi ei ole mikään retrokasariruoka, vaan korkeatasoisten ruokien klassikko.
Meillä oli keitettyä makaronia ja nakkikastikkeen jämät.
Tomaattikuppikeitto ja juustosämpylä.
Pizza bianca con fichi. Ei tosin ole lämmintä ruokaa, mutta hyvä valkoinen pizza laadukkaan oliiviöljyn ja tuoreiden kypsien viikunoiden kanssa on sellainen herkku, että jos joskus pitäisi valita viimeinen ateria, niin tämä olisi se.
Omatekoisia lihapullia ruskeassa kastikkeessa ja keitettyjä perunoita, ihan perusruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Omatekoisia lihapullia ruskeassa kastikkeessa ja keitettyjä perunoita, ihan perusruokaa.
Hyvää perusruokaa. Nam!
Ostin iltapäivällä työpaikaruokalan lounashävikistä päivällisen.
kaaliraastetta, riisiä ja sen päälle jotain lihakastiketta ja jotain kasviproteiinikastiketta. Nautin sen muovisesta Aino-jäätelörasiasta. Oli hienoa, etenkin kun ei tarvinnut itse kokata ja sai halvalla hyvää.
Jääkaapista lämmitin lasagnea. Ihan jees.
Olen tänän ollut 4h putkeen tien päällä ja tulin just kotiin. Päivälliseksi tein falafeleja ja tuoretomaatti-yrttikastiketta
Lounaalla Turussa työmatkalla, oli helkkarin hyvä ja hyvää seuraa. Mielelläni maksoin, firman kortilla koko porukan..
Riisiä ja kanakastiketta söin töissä lounaaksi.
Työpäivän jälkeen kävin Subissa syömässä Nachokanan täysjyväleivällä, johon tuli tavallinen juusto, paahto ja kaikki muut kasvikset paitsi maissi ja suolakurkku. Southwest kastiketta ja paahdettua sipulia vielä päälle. Juomana Pepsiä.
Juuri sain tietää, että huomenna on vapaapäivä, joten syön kohta huomiset eväät, jotka ovat äidin tekemät lihapullat, perunamuusia ja jotain kastiketta, jossa on kurkkua.
Vanhaa kunnon nistipataa, punalaputettu jauheliha ja runsaasti paistettua sipulia ja valkosipulia. Ruoka on niin kallista että säästämme siitä.
Ravintolassa söin taas. Pihviateria 36€. Työpaikka maksoi.