Oletko ostanut Dubai suklaata?
Kommentit (40)
En. En ole suklaaosaston miehiä. Jos siis ymmärrätte mitä tarkoitan.
Mä rakastan pistaasia kaikissa muodoissaan, esimerkiksi jätskeistä pistaasi on mun suosikki. Olen siis muutaman kerran ostanut erilaisia dubaisuklaita, vaikka ne kalliita ovatkin, ja tykännyt kaikista kovasti. Mutta eivät varmastikaan ole joka makuun, enkä itsekään voi syödä kuin pari palaa kerrallaan, on sen verran makeaa.
Olen. Ihan hyvää, muttei (mun mielestä) kaiken hypetyksen arvoista.
Bye bye se on saudi arabialaisten
Olen, ei ollut hyvää, eikä juuri mitään tekemistä suklaan kanssa kun sisältö pääosin ihan muuta.
^^Ja siis tykkään kyllä pistaasista paljonkin, mutta ei vain toiminut mulle.
Vierailija kirjoitti:
Psst. Kysyin joskus lähikaupasta ihan mielenkiinnosta. Sanoi että oli vain pieni erä joka meni. On kuulemma Lidl:issä ja olikohan joku Citymarket vai mikäs se olikaan. Ei tietoa onko niissä.
tokmanilla oli patukka vähän yli 3,-
Olen mutta maku oli pettymys. Täytteenä pitäisi olla rapeampaa. Pistaasi ei tullut riittävästi esiin. Ostan mieluummin Ritter Sportin corn flakes -suklaata tai geishaa jos tekee mieli täytesuklaata. En tosin muutenkaan pidä hirveästi suklaasta
En ole ostanut, liian kallista. Pienikin patukka maksaa melkein 3 euroa. Ei anna luontoni myöden ettå maksaisin pikku patukasta niin paljon.
Yllättävän pahaa, vaikka tykkäänkin suklaasta ja pistaasista.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut, liian kallista. Pienikin patukka maksaa melkein 3 euroa. Ei anna luontoni myöden ettå maksaisin pikku patukasta niin paljon.
Korjaan- sanoin väärin, pienikin patukka maksaa 4-5 EUROA. Ihan liian suolainen hinta jo jos olisi 3 euroa! Levy maksaa kympin...sillä saa vaikka ihan suklaarasian ennemmin kuin 145g pistaasitahnaa jossa on suklaaKUORI.
T. Sama
Ostan sitten, kun kaikki hypen alussa haalitut varastot halutaan myydä pois halvalla.
En maistanut siinä pistaasia ollenkaan.
En ole löytänyt mistään.
Kreikassa maistoin tosin Dubai keksejä mutta ne oli pahoja.
Tehkää pistaasisuklaata itse, tulee paljon parempaa.
Vinkit ekalla sivulla.
Ostin vahingossa kun en huomannut hintaa. Hyvää oli. En osta enää.
Maistuuko sheikin kakka suussa pistaasilta ?
En. Näyttää siltä kuin hevosen pureksimaa heinää olisi dipattu suklaaseen. Plus useimmiten tuote, jota hehkutetaan ihan hitokseen on enintään keskinkertainen, monesti ihan rehellisesti pska.