Oletko ostanut Dubai suklaata?
Kommentit (25)
En ole, mutta kiinnostaisi kokeilla. Kallistahan tuo on, Lindtin pieni levy taisi olla yli kympin verran.
Vierailija kirjoitti:
En, en pidä Dubaista muutenkaan
Olisiko sama vastaus, jos olisi Ähläm-suklaata?
Näyttää niinku ois oksennusta sisällä..en ymmärrä miten joku vihreä mössö joska näyttää siltä niinku siinä ois olkia olis jotenkin luxusta. Fazerilla mennään kun suklaan himo iskee tai lind
Näin jossain kaupassa pienen levyn, joka maksoi 14 egee, joten en ostanut. Pistaashit on ihan hyviä, mutta ei nyt niin hyviä, että tuollaista hintaa maksaisin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää niinku ois oksennusta sisällä..en ymmärrä miten joku vihreä mössö joska näyttää siltä niinku siinä ois olkia olis jotenkin luxusta. Fazerilla mennään kun suklaan himo iskee tai lind
Maku ratkaisee, tuumi koira kun muniaan nuoli.
Ylihinnoiteltua, ei mitenkään erityisen hyvää. Ei jatkoon.
Olen, en vaikuttunut. Tosi makeaa.
Ällöttää jo pelkkä sen olemus. Lisää yökytystä lisää kaikki ig ja tiktok pakotus asian ympärillä. Hyivittu mitä paskaa pitäköön somehuorat suklaansavittu.
Makeahkoa mutta ihan hyvää. Vaikkapa Geisha on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa puistattaa käytännössä orjatyövoiman käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa puistattaa käytännössä orjatyövoiman käyttö.
Ja naisten alistaminen.
Ihan ok oli, mutta ei hintansa väärti. Geisha muuten saman tyyppinen, jos pystyy syömään fazerin suklaata niin valitsisin geishan hinnan vuoksi.
Psst. Kysyin joskus lähikaupasta ihan mielenkiinnosta. Sanoi että oli vain pieni erä joka meni. On kuulemma Lidl:issä ja olikohan joku Citymarket vai mikäs se olikaan. Ei tietoa onko niissä.
En
suklaa eikä pistaasimanteli ei ole mun suosikkeja
En. En ole suklaan ystävä muutenkaan.
Olen, yhden kesällä. Aivan liian makeaa.
Saat paljon parempaa, kun ostat suklaaleveyn ja kuorittuja pistaasipähkinöitä. Rouhi pähkinät karkeasti, sulata suklaa ja sekoita nämä. Kovettuu jääkaapissa ja pakkasessa nopeasti.
Pirkka-tuotteissa on pistaasitahna, myös se käy hyvin.
Tulee paljon parempaa ja halvemmaksi.
En, liian kallista. En ole suuri pistaasitahnan ystävä.