Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on kasvatettu kohtelemaan muita ihmisiä hyvin ja nyt saan kaikkea törkyä vain koska olen raskaana

Vierailija
18.09.2025 |

Kehotetaan pitämään jalat kiinni ja vaikka mitä. Ymmärrättekö että tuo tekee surulliseksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen pennun ja älyltään noin lapsen tasolla olevan tosiaankin kuuluu pitää polvensa yhdessä ja keskittyä suorittamaan se koulunsa kunnolla ettei sitten tarvitse katkerana vinkua eikä ulista yhteiskunnan tukien pienuudesta eikä siitä kuinka on raskasta ja pää hajoaa ym. 

Kuten se vanha kansa joskus sanonut:" Lapset tekee lasten töitä, pskantelee pitkin teitä." 

Kouluunhan minä keskitynkin päivisin. Yhä enemmän nyt kun pahoinvointi vähän helpottaa.

Sen jälkeen et kauheasti keskity kun se lapsi syntyy. Siitä voit olla varma. Kenenkään toisen riesaksi et sitä voi työntää. Edes omien vanhempiesi. 

No en tietenkään. Olen ainakin kevätlukukauden poissa.

Eli koulusi tulee kärsimään pakostakin ja jossain kohtaa saamme kuulla vinkunaasi kuinka ankeaa on kun yhteiskunnan tuet ei riitä ja väsyttääkin niin kauheasti jne. 

Vierailija
42/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä onkin sitten jo aika tajuta, että maailma ei aina kohtele sinua niin kun itse haluaisit.

Siitä huolimatta että a) en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, b) minut on kasvatettu kohtelemaan muita hyvin ja c) nämä törkyilijät ovat täysin ventovieraita?

a) uskon tehneesi ainakin vanhemmillesi tällä tempulla aika paljon pahaa

b) et kovin hyvin ole kohdellut ainakaan vanhempiasi

c) älä mene juttelemaan ventovieraille maha pystyssä

Vanhemmat on innoissaan raskaudesta. Enemmän ihmettelen miksi palstalaiset ja ventovieraat avautuu raskaudestani ihan oma-aloitteisesti.

Koska lähtökohtaisesti ihmiset olettavat, että 16-vuotiaan raskaudesta ei ole hänen vanhemmat innoissaan. Teillä voi olla toisin ja hyvä jos saat fiksua apua tilanteessa. Sinun kuuluisi olla vielä nuori, ettet sitten lastesi ollessa keskenkasvuisia ala villiintymään kun on jäänyt liikaa kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä onkin sitten jo aika tajuta, että maailma ei aina kohtele sinua niin kun itse haluaisit.

Siitä huolimatta että a) en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, b) minut on kasvatettu kohtelemaan muita hyvin ja c) nämä törkyilijät ovat täysin ventovieraita?

a) uskon tehneesi ainakin vanhemmillesi tällä tempulla aika paljon pahaa

b) et kovin hyvin ole kohdellut ainakaan vanhempiasi

c) älä mene juttelemaan ventovieraille maha pystyssä

Vanhemmat on innoissaan raskaudesta. Enemmän ihmettelen miksi palstalaiset ja ventovieraat avautuu raskaudestani ihan oma-aloitteisesti.

Koska lähtökohtaisesti ihmiset oletta

No mitä jää tässä vaiheessa kokematta?

Vierailija
44/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: ^^ Kiitos ja nautinnin. Nautitaan molemmat, minä ja poikkikseni!

Munkin poikkis on raskaana :3

Vierailija
45/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: ^^ Kiitos ja nautinnin. Nautitaan molemmat, minä ja poikkikseni!

Munkin poikkis on raskaana :3

Ei ole poikkis raskaana mutta hänkin nauttii tästä täysillä.

Vierailija
46/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis <3 Ihquu, me saadaan niinku vauva! Sit me voidaan pukea sille söpöjä vaatteita ja viedä se ostaril ja kaikki kaverit on ihan voiiii ku söpööö xd xd

Vierailija
47/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kehitysvammainen ja uskoo välillä olevansa raskaana. Sytyttelee muita vauvan varastamisesta vatsasta.

Vierailija
48/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kehitysvammainen ja uskoo välillä olevansa raskaana. Sytyttelee muita vauvan varastamisesta vatsasta.

En ole nimitellyt ketään. Miksi haukut minua noin?

Vierailija
49/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ei ole, eikä tule raskaaksi. Onneksi. On vain joku onneton vikapää, joka saa jotain vikapäistä "hupia" näillä oksennuksillaan.

Luultavasti jopa vastailee itselleen...Älkää jatkossa reagoiko, suoraan ROSKIIN!!!!

Vierailija
50/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sua onnetonta ole kasvatettu. Korkeintaan vinoon🤪🤪🤪🤪🤪

Vierailija
51/51 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä nämä jatkuvat aloitukset samasta asiasta valitettavasti vaikuttavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän