Minut on kasvatettu kohtelemaan muita ihmisiä hyvin ja nyt saan kaikkea törkyä vain koska olen raskaana
Kehotetaan pitämään jalat kiinni ja vaikka mitä. Ymmärrättekö että tuo tekee surulliseksi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä onkin sitten jo aika tajuta, että maailma ei aina kohtele sinua niin kun itse haluaisit.
Siitä huolimatta että a) en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, b) minut on kasvatettu kohtelemaan muita hyvin ja c) nämä törkyilijät ovat täysin ventovieraita?
a) uskon tehneesi ainakin vanhemmillesi tällä tempulla aika paljon pahaa
b) et kovin hyvin ole kohdellut ainakaan vanhempiasi
c) älä mene juttelemaan ventovieraille maha pystyssä
Vanhemmat on innoissaan raskaudesta. Enemmän ihmettelen miksi palstalaiset ja ventovieraat avautuu raskaudestani ihan oma-aloitteisesti.
Koska lähtökohtaisesti ihmiset olettavat, että 16-vuotiaan raskaudesta ei ole hänen vanhemmat innoissaan. Teillä voi olla toisin ja hyvä jos saat fiksua apua tilanteessa. Sinun kuuluisi olla vielä nuori, ettet sitten lastesi ollessa keskenkasvuisia ala villiintymään kun on jäänyt liikaa kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä onkin sitten jo aika tajuta, että maailma ei aina kohtele sinua niin kun itse haluaisit.
Siitä huolimatta että a) en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, b) minut on kasvatettu kohtelemaan muita hyvin ja c) nämä törkyilijät ovat täysin ventovieraita?
a) uskon tehneesi ainakin vanhemmillesi tällä tempulla aika paljon pahaa
b) et kovin hyvin ole kohdellut ainakaan vanhempiasi
c) älä mene juttelemaan ventovieraille maha pystyssä
Vanhemmat on innoissaan raskaudesta. Enemmän ihmettelen miksi palstalaiset ja ventovieraat avautuu raskaudestani ihan oma-aloitteisesti.
Koska lähtökohtaisesti ihmiset oletta
No mitä jää tässä vaiheessa kokematta?
Vierailija kirjoitti: ^^ Kiitos ja nautinnin. Nautitaan molemmat, minä ja poikkikseni!
Munkin poikkis on raskaana :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: ^^ Kiitos ja nautinnin. Nautitaan molemmat, minä ja poikkikseni!Munkin poikkis on raskaana :3
Ei ole poikkis raskaana mutta hänkin nauttii tästä täysillä.
Poikkis <3 Ihquu, me saadaan niinku vauva! Sit me voidaan pukea sille söpöjä vaatteita ja viedä se ostaril ja kaikki kaverit on ihan voiiii ku söpööö xd xd
Ap on kehitysvammainen ja uskoo välillä olevansa raskaana. Sytyttelee muita vauvan varastamisesta vatsasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kehitysvammainen ja uskoo välillä olevansa raskaana. Sytyttelee muita vauvan varastamisesta vatsasta.
En ole nimitellyt ketään. Miksi haukut minua noin?
Ap on ei ole, eikä tule raskaaksi. Onneksi. On vain joku onneton vikapää, joka saa jotain vikapäistä "hupia" näillä oksennuksillaan.
Luultavasti jopa vastailee itselleen...Älkää jatkossa reagoiko, suoraan ROSKIIN!!!!
Eihän sua onnetonta ole kasvatettu. Korkeintaan vinoon🤪🤪🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Siltä nämä jatkuvat aloitukset samasta asiasta valitettavasti vaikuttavat.
Eli koulusi tulee kärsimään pakostakin ja jossain kohtaa saamme kuulla vinkunaasi kuinka ankeaa on kun yhteiskunnan tuet ei riitä ja väsyttääkin niin kauheasti jne.