Suihinotto mieheltä (m+m)
Oli kiihottava kokemus. Katselin kun mieheni otti suihin mieheltä oli. Loppuun asti.
Mieheni ainakin sanoi olevan kiihottava kokemus saada spermat suuhun. Tapahtui siis laivalla. Voisi kokeilla uudelleen. Että saisi itsekkin vierasta, ja mies nuolisi puhtaaksi.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mieheni ottaa kerran viikossa suihin ja antaa peppua miehelle. Olemme olleet yhdessä yli 20 v. Itseäni ei seksi kiinnosta enää hirveästi. Mutta kaunista katsottavaa kun miehet harrastaa
.
Mitä ihmettä... totta tosiaan! Itse en pystyisi elämään yhdessä miehen kanssa, joka lutkuttaisi jonkun tuttavansa/ kaverinsa kullia ja tarjoaisi lisäksi peräreikäänsä toisen jyystettäväksi. Kaunista katseltavaa!??? Minusta taas päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mieheni ottaa kerran viikossa suihin ja antaa peppua miehelle. Olemme olleet yhdessä yli 20 v. Itseäni ei seksi kiinnosta enää hirveästi. Mutta kaunista katsottavaa kun miehet harrastaa
.
Mitä ihmettä... totta tosiaan! Itse en pystyisi elämään yhdessä miehen kanssa, joka lutkuttaisi jonkun tuttavansa/ kaverinsa kullia ja tarjoaisi lisäksi peräreikäänsä toisen jyystettäväksi. Kaunista katseltavaa!??? Minusta taas päinvastoin!
Meitä on moneksi. Hyvä niin!
Olen imenyt ja minua on ilmetty. Hauskaa hommaa kannattaa jokaisen joskus kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Saisipa imeä kullia ja nuolla pillua. Samalla hyvällä itseään. Oma mies ei ole koskenut yli kahteen vuoteen. Suuttui jos hyväillen itseäni. Erota pitäisi. Mutta lapset ja muuta. Kiihouitun kun luen näitä. Saisipa kahta miestä. Ottaisivat suihin toisiltaan ja tulisivat sisääni.
Minä niin innokkaasti haluaisin täyttää toiveesi ainakin kullin imemisen osalta. Täällä minulla on kalu kovana ja rakastan kun kulliani otetaan suuhun. Se tekee taivaallisen hyvää. Samoin haluaisin tuottaa sinulle nautintoja erilaisilla haluamillasi tavoilla, nuolisin, sormettaisin, imisin, hyväilisin ja panisin kaikkiin herkkuihin mihin haluaisit. Tunnen myös miehen, joka tulisi mukaani tähän nautintoon ja voisimme imeä toisiamme. Kirjoita, jos haluat yhteystietojani.
Haaveilen N+bim parista... jossa Rouva komentaisi minut imemään miestään
biukm54
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa olla harrastamassa sellaisessa seurassa, jossa ei ole väliä sukupuolella tai osallistujien määrällä. Keskittyisi vain siihen mistä saa nautintoa.
M
PH:ssa on "truth or dare" tyyppisiä videoita, joissa pieni porukka leikkii tehtäväkorttien ohjaamina. Vaikka ovatkin ammattilaisporukan näyttelemiä tietysti, niin tunnelmaltaan kyllä kiihottavia. Niissä toisin yleensä vain naiset ovat bi-henkisiä, vielä parempi olisi jos miehetkin tekisivät tehtäviä toisilleen.
subbim haluaa imeä kullia naisen komennossa
Aika vähän meitä naisia taitanee olla jotka haluavat katsella kun omaa miestään imee toinen mies. Taikka että mieheni panee jotain miestä, samalla kun istun pantavan miehen naamalla.
Kyllä mun kullia saa ukokin lutkuttaa, kunhan tekee sen hyvin
Vierailija kirjoitti:
Mies imee kullia. Kohta ei pillu kiinnosta. On se kulli paljon komeampi kuin pillu. Kovana seisovan kulli. Mikä on komeampi?
jaa kyllä 100% heterona kukkapillu on nätimpi ja kiijottavampi
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen N+bim parista... jossa Rouva komentaisi minut imemään miestään
biukm54
Meillä mennään juuri näin kun mietit. Rouva on todella dominoiva ja komentaa meidän toy boyn tekemään.
On todella ihanaa hyväillä miehen kullia ja eturauhasta, tuntuu erittäin kivalta ottaa kulli suuhun ja sitten lopuksi annan kullin työntyä pyllyyni, nautin siitä kun kulli hieroo eturauhastani hitaalla liikkeellä, lopuksi laukeamme yhtäaikaa, pesulla käynnin jälkeen vaihdamme paikkojamme, molemmat saamme täydellisen nautinnon.
Mies 60