miksi naiset pettävät usemmain kuin miehet?
Kommentit (32)
Joku tuolla mainitsi että naisten on helpompaa pettää, mutta mistä se johtuu?
No onhan se nyt hiton paljon helpompaa heille. Joten ei se ihme ole.
18 ja 29 ikävuoden välillä naiset pettävät enemmän kuin saman ikäiset miehet.
Mutta kaikki ikäryhmät huomioiden miehet pettävät useammin.
Kysymys kuuluukin, pettävätkö nuoret naiset hopeakettujen kanssa?
Tekisi tässä kyllä mieli nut kun teit aloituksen
Miksi miehet eivät osaa pitää lerssiään aisoissa ja pöksyissä?
Vierailija kirjoitti:
Erektion voima on järkeä vahvempi, ettäs tiedät.
Seksi on helpoin keino naiselle vaatia miestä tekemään niin kuin nainen haluaa. Seksi on naisille vain kaupanteko väline jolla kiristetään/lahjomaan miest tekemään ja maksamaan mitä nainen sillä kertaa päättää haluta
Koska miehille se on niin vaikeaa. Jos miehet sais seksiä yhtä helposti kuin naiset niin kaikki pettäis jatkuvasti.
Useammin pettää mies. Ilman tilastoja väitän. Naiset ovat edelleen enemmän kiinni lapsissa ja haluavatkin olla kotona, kun mies tekee töitä. Miehestä toki riippuen hän voi seikkailla "töiden takia" muuallakin kuin kotona.
Nyt kun naiset eivät saa ajatella omilla aivoillaan, niin voinkin ihan huoletta ulkoistaa pettämispäätökset miehille. Täältä saa kakkostakun vain pyytää.
Tilastojen mukaan useammin pettää miehet, mutta kyllä me naisetkin toki osataan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt hiton paljon helpompaa heille. Joten ei se ihme ole.
Millä tavalla helpompaa? En ihan ymmärrä nyt. Kuitenkin on esim kaikki tinderit sun muut, josta jos mitä niin seksiä ainakin saa kuin woltista illallisen jos miehenä haluaa. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektion voima on järkeä vahvempi, ettäs tiedät.
Se on kyllä huomattu. Ei miehiä johtotehtäviin eikä mihinkään muihinkaan vastuutehtäviin.
Väitän, että jos varattu mies päätyisi naisen kanssa sänkyyn, olisi sänkyyn päätynyt nainen myös varattu. joten silloin tapahtuu molemminpuoleinen pettäminen tilastoihin. harvemmin sinkkunaiset varattuihin miehiin koskee.
Pettämiseen on yleensä myös joku syy. Mikä on melkein aina pihtaus.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on helpoin keino naiselle vaatia miestä tekemään niin kuin nainen haluaa. Seksi on naisille vain kaupanteko väline jolla kiristetään/lahjomaan miest tekemään ja maksamaan mitä nainen sillä kertaa päättää haluta
Eihän se toimi noin. Minua on yrittänyt kolme eri naista vain ja ainoastaan seksiin ja pettämään tässä lähiaikoina, mutta eivät saa, koska vaikka seksi heidän kanssaan on ihan kivaa, ei silti ollenkaan niin kivaa että alkaisi tehä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Pettämiseen on yleensä myös joku syy. Mikä on melkein aina pihtaus.
Höpöhöpö. Syitä on lukuisia, lähtien oman egon kasvattamisesta ja päätyen puolison väkivaltaan. Vaikka vakiintuneessa suhteessa olisi todella aktiivinen seksielämä, niin silti se uusi houkuttaa, jos on houkuttaakseen. Sellaista se elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että jos varattu mies päätyisi naisen kanssa sänkyyn, olisi sänkyyn päätynyt nainen myös varattu. joten silloin tapahtuu molemminpuoleinen pettäminen tilastoihin. harvemmin sinkkunaiset varattuihin miehiin koskee.
Olen pettänyt viimeisen kolmen vuoden aikana vaimoani 10 eri naisen kanssa ja kaikki ovat olleet tinderistä, kaikki sinkkuja ja kaikille olen halunnut ensimmäisenä kertoa että olen varattu. Yksi on jopa halunnut tehdä lapsen kanssani, olen siis tinder panon lapsen isä.
Kyllä sinä ap voit vielä löytää naisystävän. Petraat vain juttujasi vähän.
Miksi ap valehtelee aina?