Kulkisitteko kolmen kilometrin matkan kävellen/bussilla?
Kommentit (25)
Kävellen. Säästyisi suuri summa rahaa ja olisin nopeammin perillä kuin bussia odottelemalla.
Eihän 3 km ole matka eikä mikään. Eli kävellen tai pyörällä.
Riippuu siitä, mistä matkasta on kyse. Kauppamatkana tai työmatkana varmaan saattaisin hypätä bussiin, mutta kävelylenkiksi tuo on lyhyt. Jos siis pyöräily ja autoilu ovat poissuljettuja vaihtoehtoja.
Tapauskohtaisesti menee. Onko kiire ja milloin niitä julkisia menee?
yleensä kävelen jos mulla ei ole autoa käytössä. Mulla ei oo mitään kausikorttia joten yksittäiset liput on arvokkkaampia. Ja tohon menee n puoli tuntia joka helposti tärvääntyy jo bussin odotteluun ja itse matkaan bussilla. Julkinen on hidas väline eikä vie edes ovelta ovelle
Pullamössösukupolvi ei liiku 500 metriä pidempää matkaa omilla voimilla.
Kulkisin :)
Huumoria huumoria. No oikeasti en kulje 3 km matkaa konevoimalla kuin poikkeustapauksissa. Ei muuten pitäisi kulkea kenenkään muunkaan, joka edes hitusen arvostaa kehoaan jossa asuu
Vierailija kirjoitti:
Tapauskohtaisesti menee. Onko kiire ja milloin niitä julkisia menee?
yleensä kävelen jos mulla ei ole autoa käytössä. Mulla ei oo mitään kausikorttia joten yksittäiset liput on arvokkkaampia. Ja tohon menee n puoli tuntia joka helposti tärvääntyy jo bussin odotteluun ja itse matkaan bussilla. Julkinen on hidas väline eikä vie edes ovelta ovelle
Itsellä on toimiva reitti, eli kävelen pysäkille ja lähes suoraan bussiin, ja se menee lähelle paikkaa jonne olen menossa. Bussin odotteluun ei mene yhtään aikaa, koska tunnen aikataulut ja ne myös pitää kohtuullisen hyvin.
Fillarilla kesät talvet. Pahimmilla keleillä bussi. Pyörään alle nastarenkaat talvella.
Näin kuljin useamman vuoden kotoa 3km keskustaan. Muutama hassu kerta tuli käveltyä.
Mihin olisin menossa? Kulkisinko sen päivittäin vai vaan yhden kerran? Edestakaisin vai yhteen suuntaan? Mihin aikaan vuorokaudesta?
Onko tasaista tietä vai jyrkempääkin mäkeä?
En kävellen fyysiseen työhön,toimistossa jaksaisi istua.
Kävellen, juosten tai pyöräillen. Riippus onko kiire, mitä on kuljetettava mukana ja haittaako jos tulee hiki
Vierailija kirjoitti:
Onko tasaista tietä vai jyrkempääkin mäkeä?
2,7 km järvi välissä joten uiden
t. sievinen
Vierailija kirjoitti:
Mihin olisin menossa? Kulkisinko sen päivittäin vai vaan yhden kerran? Edestakaisin vai yhteen suuntaan? Mihin aikaan vuorokaudesta?
Nyt on kyllä kinkkinen juttu. Mitenkähän selviät elämän suurempien kysymysten äärellä :)
Kaikki yli 500m matkat menen julkisilla.