Taas joku pudonnut parvekkeelta kaiteen pettäessä
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa niitä valokuvia, ennenkuin kirjoitatte.
Kaide on ehjä ja paikoillaan. Kaiteen yläpuolella on lasitus ehjä. Mutta kaiteen alapuolella on tuollainen joku ihmeellinen pleksi palanen joka on vyötäröstä lattiaan. Leveys ehkä 80 cm.
Eli siellä on pitänyt olla kontaten maassa ja täysiä mennä sitä pleksiä päin, joka on pettänyt. Todella vaarallinen parveke. Vaarallinen myös jos joku päättää heittää niskaperseotteella tuollaista pleksiä päin ja se antaa periksi.
Mitä jos on kompastunut kynnykseen ja vetänyt pää edellä kaidetta päin? Itse tein nimittäin aikoinaan saman tempun, kaide kesti mutta jouduin sairaalaan ja rappaukseen jäi jäljet (en ollut humalassa vaan verenpaine heittelehti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi joku on nojannut alhaalla olevaan levyyn eikä kaiteeseen. Kaide näkyy olevan paikallaan.
https://images.sanoma-sndp.fi/efa0cd64a064fdaebf6ce89bc7747dda/normal/9…
Samantyyppinen onnettomuus kuin mitä oli Tikkurilassa, siinäkin ihminen tippui parvekkeen alaosasta. 🤔
Eikös tuo ole vähän samantyyppinen parveke myöskin? Ei vaan lasia vaan ilmeisesti vaneri, mutta minkä takia niissä pitää olla tuollainen mahdollisuus tippua miksei ole kaltereita.. hirvittää ajatella jos lapsi leikin takia vahingossa tippuisi.
Ainakin yhdessä aikaisemmassa tapauksessa pudonnut henkilö oli kaatunut (muistaakseni liukastunut) parvekkeella ja sitten pudonnut kaiteen alla olevan levyn kiinnitysten pettäessä levyn kohdalta maahan.
Eikö se yksi nainen liukastunut kännissä ja tippui. Esimerkiksi croksit on ihan sairaan liukkaat betoni lattialla sateen jälkeen ja talvella. Itse kaaduin parvekkeella talvella ja häntä luu murtui, mutta mun talossa on betoni kaiteet niistä ei läpi mene .
Joten varokaa oikeasti parvekkeella voi olla liukasta jos on croksit
Ei ole pudonnut. Lähes aina kun nainen putoaa parvekkeelta syyllinen on miesystävä. Tässä tapauksessa nainen on Ylen työntekijä, jonka miesystävällä rikostausta. Eivät naiset noin vaan putoavat. Heitä heitetään!
Onko nainen kompastunut kun on mennyt parvekkeelle ja massan mukana lentänyt sieltä alas?